Ανάρρωση

301 24 13
                                    

Ξύπνησε ... Είδε το άσπρο ταβάνι ... Δεν κατάλαβε που βρισκόταν ... Της πήρε λίγο χρόνο για να το καταλάβει ... Ήταν στο νοσοκομείο ... Ένιωσε έναν δυνατό πόνο στο δεξί της μπράτσο ... Γύρισε και είδε έναν αστυνομικό πλάι της ...

Η Ρεγγίνα Παπαδημητρίου ;;;

Μάλιστα ... απάντησε στα ισπανικά ...

Πέσατε θύμα απαγωγής από τον Αλέξη Παπαδάκη ;;;

Ναι ... του είπε και εκείνος σημείωνε ...

Είμαι καλά ;;;

Ήσασταν τυχερή επειδή η σφαίρα πέρασε ξυστά από το μπράτσο σας αλλά δεν χάσατε πολύ αίμα ... Σταμάτησαν οι γιατροί την αιμορραγία σας εγκαίρως ...

Πείτε μου σας παρακαλώ , τι έγινε γιατί μετά τον πυροβολισμό έχασα τις αισθήσεις μου ...

Μια παρέα νεαρών είχε πάει εκδρομή στη περιοχή και άκουσε τη φασαρία ... Κάλεσε την αστυνομία και παρενέβη εκείνη ... Μπήκαν οι αστυνομικοί στην αποθήκη και πυροβόλισαν δύο φορές για εκφοβισμό ... Μια σφαίρα δυστυχώς βρήκε εσάς αλλά ξυστά ... 

Ο Πάρης ;;; Που είναι ο Πάρης ;;;

Ο κύριος Ανδρέου νοσηλεύτηκε σε άλλον όροφο και πήρε εξιτήριο δύο ώρες πριν και τώρα δίνει κατάθεση στην αστυνομία ...

Ο άλλος ;;;

Ο Αλέξης Παπαδάκης κρατείται στο αστυνομικό τμήμα ...

Η Ρεγγίνα έβαλε τα κλάματα ...

Το ξέρω πως σας είναι πολύ δύσκολο αλλά πρέπει να πάρουμε στοιχεία από τη κατάθεσή σας ...

Η Ρεγγίνα σκούπισε τα δάκρυά της , πήρε μια βαθιά ανάσα και τα είπε όλα στον αστυνομικό ...

Σας ευχαριστούμε πολύ , καλή σας ανάρρωση και περαστικά ...

Να είστε καλά ...

Όταν έφυγε ο αστυνομικός , η Ρεγγίνα πήρε τηλέφωνο την ισπανίδα βοηθό της τη Μαρία στη γκαλερί και της τα είπε όλα ... Τη παρακάλεσε να της φέρει μια τσάντα με ρούχα , παλτό , ένα ζευγάρι παπούτσια , ένα φούτερ και ένα παντελόνι φόρμα ... Η Μαρία τη διαβεβαίωσε πως σε μια ώρα θα ήταν εκεί μιας και δεχόταν επισκεπτήριο το νοσοκομείο ... Τελικά η Μαρία ήρθε , της έφερε τα πράγματα , μίλησαν αλλά μετά το επισκεπτήριο σταμάτησε καθώς η νοσοκόμα μπήκε μέσα , έφερε το φαγητό της Ρεγγίνας και της είπε πως αύριο το απόγευμα θα έπαιρνε εξιτήριο ...



Η συγκεκριμένη υπόθεση πήρε μεγάλη διάσταση στη Καταλονία  καθώς και στην Ελλάδα ... Στη συγκεκριμένη περίπτωση επενέβη και η Ελληνική πρεσβεία ... Η δικαιοσύνη εκεί θεώρησε σωστό η υπόθεση να εκδικαστεί στην Ελλάδα σε ένα μήνα ...


Η δίκη ήταν πολύκροτη και κράτησε τρεις εβδομάδες ... Ο Πάρης αθωώθηκε αλλά πλήρωσε τη ποινή του σε χρηματικό ποσό ... Τον αθώωσε το γεγονός πως μετάνιωσε και δεν έκανε κακό στη Ρεγγίνα ... Ο Αλέξης Παπαδάκης πρώτα νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρείο και μετά η ποινή του ήταν ισόβια ... Η Ρεγγίνα αποφάσισε να κόψει κάθε επαφή με τον Πάρη καθώς ήθελε να ξεχάσει όλη αυτή την ιστορία που κατέληξε σε εφιάλτη αλλά είχε αίσιο τέλος ... Δεν μπορούσε να εμπιστευτεί τον Πάρη αν και εκείνος έκανε προσπάθειες να επικοινωνήσει μαζί της ... 


By SinaBlue92

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora