Bölüm 3.

32 24 25
                                    





Müzik bittikten sonra adım sesleri, rüzgar sesleri dinmişti, Alya artık korkudan, stresten, üşümekten uykuya daldı ve sabahın 08.00 saatinde uyandı.

Alya hâlâ o kutudaydı ve sağ kolunda yara izi vardı ve o yara izinden kan akmaya başlamıştı. Alya o kutudan dışarıya baktı ve orada kimsenin olmadığını gördü, Alya bodrum katından salona geçti.

Evde bulunan tim camlar açıktı ve hepsini kapatmaya çalıştı. Tüm camları kapattıktan sonra evi toparlamaya ve temizlemeye başladı çünkü ev rüzgarlardan çok karmaşık bir hale gelmişti.

Evi araladıktan sonra dağ evinden dışarısını gözetlemeye başladı. Dışarıda herhangi bir tehlikenin olmadığını görünce dışarıya çıktı ve dışarda yenilebilecek, içilebilecek zehirli olmayan her hangi bir gıda arıyordu.

Alya dışarda bulunan ağaçlardan elma, ayva, şeftali, kiraz, erik, vişne ve çilek topladı ve eve geldi. Evde bu malzemelerden güzel bir turta yapıp yedi.
Alya o günün sakin olacağını düşünmeye başladı.

Telefonu bozuktu ve kimseye ulaşamıyordu diyecekken akşam saat 23.00'de dışardan araba ışığı gelmeye başladı. Alya büyük bir umutla dışarı çıktı fakat araba içinde olan kişiler kimdi?

🌊
🔮
🍫

Bana verdiğiniz tüm destekler için çok teşekkür ederim, sizin kadar iyi birilerini bulmak çok zor :)

DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin