Bölüm 4.

32 24 22
                                    





Alya evden çıkarak dışarıda ki arabaya koşmaya başladı, sonra araba bir anda durdu ve Alya arabanın içine bakarak orada bir şöförün olmadığını gördü.

Alya tırstı ve evin kapısını açık olduğunu unuttuğunu hatırlayıp evine doğru koşa koşa yetişmeye çalıştı.

Ve evinde ne görür? Çığlık atmaya başlar ve evinin kapısında bir insanın olduğunu görür.

Sonra çığlık atarak evinin bahçesine koşmaya başlar çünkü orası dağlık bir alan ve komşuları yok.

Bahçeden evine ses çıkarmadan girmeye çalışırken yanlışlıkla kolunu tırmalar ve kolundan kan akmaya başlar.

Hemen kendi odasına koşup camları kapar ve kendisini o odaya kilitler ve kolundan daha fazla kan akmaması için en sevdiği pijamayı koparır ve koluna bağlar.

İçeride artık gerçekten bir katil olup olmadığını kontrol görmek istiyordu çünkü bunun bir şaka olabileceğinide düşünüyordu.

Alya eline odasında bulunan kesici bıçağı alıp odadan çıktı.

Aşağıdan şiddetli rüzgar sesleri duyuluyordu.
Alya ilk olarak evindeki 2. katı kontrol etmeye başladı ve tüm odalarda daha adrenalinli olması için ilaçlar arıyordu üstelik 2. katta açık olan tüm camları kapatmaya başladı.

2. katta tüm işleri bittikten sonra ilk kata indi. İlk kat çok kaygan bir yüzeye sahipti çünkü ilk katta tüm kapılar açıktı, tüm camlarda açıktı ve bu yüzden ilk katta daha dikkatli olmaya çalışıyordu.
İlk katta ilk olarak mutfağa girdi ve mutfakta bulunan iyileştirici ilaçları alıp içti.

Hapları içtikten sonra tekrardan işin başına döndü.
Mutfakta, salonda ve diğer tüm odalarda açık olan camları ve kapıları kapatıp o odalardan çıktı.
Ve bir an giriş kapısı çat diye açıldı ve Alya korkudan az dahi bodrum katına düşecekti.

Alya bodrum katına düşecekken kendisi yerde sürüklenerek mutfağa gitmeye çalıştı ve mutfağa girince kapıyı kilitledi.

Artık öyle dayanılmaz sinirlenmişti ki aniden gidip gizlikullanıcıya yazmak istedi.

Sabah oldu. Alya mutfakta uyandı. Yaklaşık olarak dün ne yaşadığını pek hatırlamıyordu.
Kalkıp evi temizlemeye başladı. Ev temizliğini öğlen vakti 15.00'da bitirdi. Ev temizliği ve evi araladıktan sonra bisikletine binip en yakın telefon marketinden yeni telefon aldı.

Telefonunu alınca ailedinin ve arkadaşlarının numaralarını o telefona koydu.
Eve geldi ve ev eskisi gibi temizdi fakat Alya'nın içinde garip bir his vardı...



Bu bölüm bu kadardı arkadaşlar, sizlere bu bölümü uzun yazacağıma söz vermiştim ve işte :) , beğendiyseniz takip etmeyi ve bölüme oy verebilirsiniz! 🤍🌵

DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin