Bölüm 6.

20 9 14
                                    





Alya dışarıda elinde bıçak olan birini gördü.
Alya ne yapacağını bilemedi bir dakika boyunca onun evine gelene kadar izledi ve sonra eline telefonu alarak polisi aramak istedi.

Polisi aramak istedi fakat telefon çekmiyordu ve bodrum katına yönelmeye başladı.

Tam bodrum katına inecekken kapıyı baltayla vurduğunu anladı ve bodrum katına sessiz bir şekilde indi ve içi dolu bir kutunun içinde girdi ve bu sayede orda olduğunu kimse anlayamazdı.

Evin kapısını balyalayan kişi tahmin edin kimdi?
Tabii ki de gizlikullanici ve hâlâ Alya gizlilullanici kişinin kim olduğunu bilmiyordu.

gizlikullanici:

- ☠️ Alya hadi gel kırmızı boyalar içinde seni bırakayım ☠️ (3x)

- 🩸 Benimle beraber oynamayacak mısın? Bak ama üzüldüm 🩸 (2x)

gizlikullanici bunları diyerek evin tim katlarını inceledi. İnceledikten sonra bodrum katına inmeye başladı.

Bodrum katına indi, Alya onu küçik bir delikten görmeye çalıştı falat başarılı olamadı çünkü gizlikullanici 'nin her yaradı siyah eşya ile kaplıydı.

gizlikullanici evde kimsenin olmadığını düşünmeye başladı ayrıca Alya'nın da evden kaçtığını düşündü ve bu şekilde gizlikullanici evden çıkmaya karar verir.

Evden tam çıkacakken evin ikinci katından adım sesleri duyup hemen üst kata çıkmaya başladı.
Üst kata çıktığında tüm kapıların açık olduğunu fark etti ve tüm odaları incelemişti fakat kimsenin girdiğime dair bir ayrıntı bile bulamadı ve sonrasında evden çıkıp kendi evine gitmeye başladı...

Bu bölüm bu kadardı, umarım beğenmişsinizdir :).
Eğer kitabımı beğenmişseniz oy vermeyi, takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍

Diğer sosyal medya hesaplarımı aşağıya bırakıyorum:
Instagram: aidenrare
TikTok: aidenrare

Tüm destekleriniz için teşekkür ederim! 🤍

DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin