Bölüm 13

355 40 7
                                    

Wei Wuxian incecik bedeninin aksine hafifçe çıkık duran karnına bakarak iç çekti. Bağdaş kurduğu bacaklarının arasına sabitlediği değerli kutuyu sıkkınca iteklemiş ve içindeki yenmekten son anda kurtulmuş un kurabiyelerinin çatlamasına neden olmuştu.

Bir haftadır düzgün hareket edemediğinden dolayı ağrımaya başlamış olan kaslarını ovuştururken nedensizce sinirli hissediyordu. Sahi, son zamanlarda hızlı duygu değişimleri yaşamaya başlamıştı ve gereğinden çok daha fazla atıştırıyordu. Hepsi Yüce Yaver'in suçuydu! Ona daha önce tatmadığı çeşitli yiyecekler gönderiyor, artık bir kara delik halini almış midesini sürekli doldurmasını sağlıyordu.

Metal masanın üzerine yerleştirilmiş temiz suyu kullanarak pudra şekeri bulaşan ellerini yıkarken bugün üçüncüsünü bitirdiği işlemeli kutuya düşmanca bakışlar fırlatıyordu. 'Bu kadar şeyi tam olarak ne zaman yedim ben?'

Bodrumdan revire geçişi sağlayan kapağın açıldığını duysa da umursamayarak kendini temizlemeye devam etmiş, huysuzca mırıldanmıştı. "Bu sefer tuzlu bir şeyler göndermiş olsa iyi olur. Yakında kocaman bir kurabiyeye döneceğim."

"Tatlı sevdiğini zannediyordum."

Wei Wuxian'ın elleri, İmparatorluğun Baş Yaver'inin sesini duyduğunda aniden hareket etmeyi bırakmıştı. Kemikli eller birer yumruk şeklini aldı ve Wuxian bedenini düz bir şekilde Lan Wangji'ye çevirdi. Sözlü bir cevap verme gereği duymamış, çatılı kaşlarıyla birlikte bakışlarını bal rengi gözlere sabitlemişti.

Lan Wangji elindeki kurabiye kutusunu nazik hareketlerle yatağın yanına bıraktı. Odanın biraz hava alması gerektiğini düşünerek kapıyı aralamak için adımlarken üzerindeki kızgın bakışları hissedebiliyordu.

İçeriye giren temiz havanın onları sarmalamasına izin verdikten sonra derin bir nefes almıştı Baş Yaver. Sözcükleri toparlayabilmek için kendisiyle savaşıyor gibiydi ve bu durum Wei Wuxian'ı olduğundan daha huzursuz hissetmeye sürükledi.

"Sizi dinliyorum, Yüce Yaver." Wuxian konuşması için onu heveslendirmeyi denedi.

"Yakın zamanda bir konseye katılman gerekiyor." Lan Wangji hafif hareketlerle beline sabitlenmiş kılıcı okşuyordu.

"Sonunda masumiyetimi kanıtlamak için bir fırsatım olacak, lakin siz bundan memnun gözükmüyorsunuz." Wei Wuxian'ın gözleri parıltılarla doldu, ıslak ellerini şaklatarak işaret parmağını beyaz cübbesiyle kusursuzca karşısına dikilmiş adama doğru yöneltti. "Ah, işe bakın! Neredeyse beni suçlayanın siz olduğunu unutuyordum!"

Yüce Yaver'in net olmasına rağmen rica ile dolu sesi bir süre odada asılı kaldı. "Savunma yapmayı reddet. Ne inkar et, ne de durumu kabullen."

"Neden? Bu durumdan çıkarınız ne olacak? Ayrıca unuttuysanız diye söylüyorum, suçu çoktan üzerime yıktınız."

Lan Wangji'nin gözleri kırmızı cübbenin bel kısmında dolanmış, hamileliğinin çok erken safhalarındaki genç bir kadın izlenimi veren görüntü karşısında dudaklarının kıvrılmasına engel olamamıştı. "Gözlemlemek istediğim birkaç şey var."

"Kızgın yağ dolu bir kazana atıldığımda nasıl gözükeceğim gibi mi?" Wei Wuxian söylendi.

"Bana güveniyor musun?" İmparatorluğun Baş Yaverinin gözleri Kraliyet öğrenicisininkilerle tamamen kenetlenmiş haldeydi.

"Hayır." Wuxian'ın cevabı bir kılıç kadar keskindi.

"Konseyde istediğin savunmayı yapmakta özgürsün, seni engellemeyeceğim." Yüce Yaver anlayışlı bir ses tonuyla söyledi. "Her olasılıkta seni destekleyeceğim."

Dark Night of The SoulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin