yeni yaşam

176 52 13
                                    

"kızım orada daha mutlu olacaksın." dedi babam 

"umarım öyle olur." dedim bana burukça bakarak 

"ben orada olmayacağım ama selinle birlikte olacaksın hem hep demez misin selinle görüşemiyoruz diye ."dedi aslında haklıydı ona tebessüm ederek 

"haklısın çok güzel yaşayacağımdan eminim hem sende unutma ayda en az 1 kere geleceksin." dedim gülerek kafasını salladı.

Babam Gündoğdu holding'in sahibi bu yüzden çok sık iş seyahatine çıkıyor emekli olmak için beni bekliyor çünkü holding'in tek varisiyim annem ben küçükken ölmüş selin ise benim kuzenim onlar istanbul'da ve ben'de artık teyzemler de yaşayacaktım  aslında çok güzel bir şeydi çünkü selinle çok iyi anlaşırdık hayatımda çıkarsızca yanımda olan bir kaç insandan biriydi onunla aynı liseye gidecektik ikimizde lise üçteydik.

teyzemin dediğine göre zorda olsa müdürü ikna etmiş ve ikimizi de aynı şubeye aldırmış eğer aldırmasaydı ne yapardım bilmiyorum. "işte geldik."dedi babam ve geldiğimiz yere bakınca çok güzel ama izmir deki evimiz kadar değil orayı daha çok seviyordum yinede burasıda güzel.

Arabadan indik ve içeriye doğru yürüdük güvenliğe gelince güvenlik içeriye haber verdi ve selin , teyzem ve eniştem geldi. selin hemen boynuma atladı. " iyiki buradasın yaaa" diyerek boynumu sıkmaya başladı  o kadar sıkı sarılıyordu ki beni boğduğunu farkında değildi ama artık anlamalıydı.

kollarından kurtulmaya çalışarak " selin beni boğuyorsun bırak artık" dedim ve beni bıraktı mahcup bir ifadeyle bana bakıp ve "üzgünüm biraz fazla heyecanlandım da" dedi. ama tekrar sıkıca sarılınca herkes gülmeye başladı daha sonra teyzemler le de sarılıp içeriye geçtik  ama bir şey eksikti daha doğrusu birisi eksikti işte o an aklıma dank etti selim yoktu selim bizden bir yaş büyüktü etrafıma baktım ama yoktu sonra Selin'e dönüp "selim nerede " dedim. 

selin bana mutlu bir ifadeyle bakarak "geçen hafta 5-6 aylığına yurt dışına çıktı ve gerçekten zamanlaması mükemmel böylelikle bizi rahatsız edemez" dedi mutlulukla selin selimle pek anlaşamazlar normal kardeşlerden biraz daha kavga ederler garip ki benim le ikisi de gayet iyi anlaşırdık olmaması beni üzmüştü ve selinde bunu fark etti "canım merak etme majesteleri kuzenin senin burada olduğunu duyunca koşarak gelir."dedi

belli etmese de aslında selim 'i çok seviyordu hatta küçükken selim benimle oynadığı zamanlarda fazlasıyla üzüldüğünü görmüştüm ama sadece belli etmek istemiyordu.


aşk zehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin