"A Hdyra a SHIELD ellen fejlesztette ki a Tél Katonája programot, amely a cég szabotálására terveztek. Buchanan Burnes volt a terv tökéletes megtestesítője, miután egy félig sikeres expedíció után rátalált a Szovjetunió egysége a hóba fagyva, sebesülten. A férfi nagyon sok szenvedésen esett túl, hogy az az agymosott báb váljon belőle, amit a Hdyra akart elérni. Steve Rogers vérének elemzése során ezzel a programmal kapcsolatos drogok voltak kimutathatók a Kapitány mintájában. Ellenszere még nem ismert, de vannak feljegyzések róla"
Harsogta be a termet Péntek kellemes csengő hangja, amely Tonyban a lehető legtöbb kétségbeesést ébresztette fel.- Ez lehetetlen – ült elképedve az asztalánál, s folyamatosan a tíz perce kimutatott végeredmény szavai visszhangoztak a fejében – Szóval Steve... Drogok hatása alatt van-
- Olyan drogok hatása alatt Uram, amelyek időről időre energiahullámoknak köszönhetően képesek fejlődni és elterjedni.
- Kösz Péntek – nevetett fel cinikusan. A helyzet egyáltalán nem festett jól és nem úgy látszott, hogy könnyen megoldást lehet rá találni. Steve Rogers pedig most benyugtatózva hever a zseni laborjában eszméletlenül. Látszatra mintha minden rendben lenne vele, viszont ez egyáltalán nincs így – Péntek...
- Igen, Uram? – kérdezett vissza az MI.
- Ha nem piszkálunk bele a drog dolgába, nem fog véget érni a hatása egy idő után? Olyan, mintha elvonóra küldenénk-
- Viszont, előtte meg kéne tisztítanunk a szervezetét a szennyező anyagoktól – szakította félbe a nevetségesen egyszerű gondolatmenetét a zseninek.
- Ezt rád bíznám, te hamarabb megtalálnád erre a kérdésre a választ, mint én. Te most akkor foglald el magad, én megyek és székhez kötözöm a túszunkat és próbálok vele kezdeni valamit – sóhajtotta el magát és állt fel a kipárnázott gurulós székéből. Az egyik általa programozott droidnak intett egyet, aki készségesen a segítségére sietve emelte fel a földről Amerika Kapitány és mentek le a pince alatt kialakított kisebb térbe. A nanorobotok pillanatok alatt kiemeltek a földből egy fém széket, melyre ráhelyezték Tony eszméletlen szerelmét. A vaskesztyűt magára építve másodpercek alatt, vonzott magához négy darab fém csövet, mellyel viszonylag biztosította Rogers nyugton maradását. A zseni leült a falhoz és onnan nézte a szőkét, mintha valami drágakő lenne. "Mi lett belőled?" gondolta magában a zseni. Többek közt azért sem mondta ki, mivel biztos volt benne, hogy megsértené a szerelmét, mivel ő mindig is a becsületesség és a tisztaszívűség jelképe volt. Vissza akarta kapni Őt. Meg akarta kérdezni, hogy ki tette ezt vele, hogy megfizessen a féreg. Viszont ez nem jöhetett létre, mivel a becses drágaköve most ellenségként tekint őrá.
- Hiányzol... – suttogta maga elé a zseni az érzelmes szavakat, miközben csak arra tudott gondolni, hogy milyen szép is volt az eddig együtt töltött idejük, de milyen hamar ért véget – Nagyon hiányzol...
YOU ARE READING
𝑻𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓? 𝖥𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋. /Stony/
Fanfiction𝑻𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓? 𝖥𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋. ▶1. Évad:Mi van akkor, ha az az igen ismert Vasszív összetör? Meg lehet-e forrasztani, vagy simán majd helyre jön? Meg tud-e törni Amerika csillagos hőse, aki még a remény képviselője is? Vagy... A képviselőből a re...