Leżeliśmy tak do 21 cały czas się patrząc w sufit lub czasami patrząc się na siebie i uśmiechając się do siebie.
Leżałam tak dopuki mój telefon nie zaczął się rozładowywać i musiałam go podłączyć do ładowarki ściągnełam słuchawki i położyłam je obok siebie na łużku , usiadłam na nim i nie wiedziałam co robić , w końcu zdecydowałam , że pujde się wykąpać
wstałam z łóżka i pokierowałam się do szafy , wyciągnełam czarną koszulkę która sięga mi nad kolano , i wyciągnełam jeszcze krótkie spodenki tego samego koloru.Zamknełam szafę podeszłam do łóżka położyałam na nim naszykowane ubrania do spania , otworzyłam walizkę z bielizną , i wyciągnęłam też czarny komplet bielizny , podłożyłam go też na łóżko.
Potem wyciągnełam żel do ciała o zapachu czekolady i szmpon do włosów o zapachu pomarańczy , zabrałam wszystkie żeczy i ruszyłam w kierunku łazięki , położyłam żeczy na pralce.
Rozebrałam się ,brudne rzeczy wrzuciłam do kosza na brudne ubrania , weszłam pod prysznic , wykąpałam się , zrobiłam to co każda dziewczyna musi zrobić , owinełam włosy ręcznikiem w tak zwany "turban" , ubrałam się i wyszłam z łazięki i poszłam do pokoju , kolejny raz w tym dniu podeszłam do walizki i wyciągnełam szczotke do włosów , szuszarke i olejek do rozczesywania włosów.
Nalałam trochę tego olejku i rozsmarowałam po włosach wcierając go , wziełam szczotke i rozczesałam włosy gdy je już rozczesałam chwyciłam za szuszarke , podeszłam do przedłużki która jest obok mojego łóżka , (jak by co Patryk ma swoją obok swojego łóżka ) podłączyłam ją do gniazda i zaczełam suszyć wlosy.
Po 15 minutach suszenia znowu je rozczesywałam gdy je rozczesałam odłożyłam szczotkę na szafkę nocną obok mojego łóżka , chwyciłam na tel i sprawdziłam która jest godzina , była już 22:15 , ubrałam się w moją piżame i położyłam się na łużku leżałam tak chwile dopóki do pokoju nie wszedł Patryk.
Stanął obok swojego łużka i ściągnął spodnie i założył spodnie dresowe , następnie ściągnął koszulkę , ja bez wstydnie wpatrywałam się w jego umięśnione plecy , obrócił się w moją stronę i popatrzył się na mnie umśiechnął się i położył się do łużka.
Musze przyznać , że ma zajebiście umięśniony brzuch , aż na samą myśl o tym zrobiło mi się tak jakoś dziwnie gorąco , co się ze mną dzieje ? nie poznawałam siebie nigdy tak nie reagowałam gdy zobaczyłam umięśniony brzuch chłopaka ale ci chłopacy zazwyczaj byli brzydcy nie podobało mi sie.
Patryk dość , że jest mega przystojny to jeszcze umięśniony po prostu ideał chłopaka dla mnie oczywiście , i z tą myślą odpłynełam w kraine snów.
Hejka wszystkim przepraszam , że tak dawno nie było rozdziałów ale nie miałam kompletnie weny , ale zdecydowała się dokończyć ten rozdział
mam nadzieje , że nie jesteście na mnie źli i do zobaczenia w następnym rozdziale.
Papa 😘Ps.Zostaw coś po sobie 😉
CZYTASZ
Po prostu KOCHAJ [Patryk Skóbel]cz1 ✅ ZAKOŃCZONE
Teen FictionIzabela Rembowiecka- kuzynka Rembola youtubera , miła , pomagająca , troskliwa , poznaje przyjaciela swojego kuzyna . Co się stanie gdy się spotkają ? Czy się polubią a może coś więcej ? Tego dowiecie się czytając tą książkę !!😁 Zapraszam do czy...