Rozdział 17

1K 39 15
                                    

Na naszych spacerach jest po prostu zajebiście.

Dwa lata puźniej:

Trochę czasu minęło , opowiem w skrucie co się działo przez te dwa lata , a więc tak:

Po powrocie ze spaceru wszyscy siedzieli w salonie , o dziwo było cicho gdy weszłam do salonu wszyscy dziwnoe się na mnie patrzyli , gdy się dowiedziałam o co ich chodzi to szczęka mi opadła.

Powiedzieli , że zwyzywałam dziewczynę Patryka , ja stałam oszołomiona tym co usłyszałam , Maciek postawił mi warunek albo ją przeprosze za to co nie zrobiłam albo mam się wyprowadzić i spowrotem zamieszkać u ojca.

Nie wierzyłam w to co usłyszałam , że mój kuzyn mi coś takiego zrobił , ja jak to ja oczywiście nie będę przepraszać za coś czego nie zrobiłam więc się wyprowadziłam.

Kupiłam sobie mały domek w województwie Małopolskim na wsi szczerze podoba mi się tutaj , wróciłam się do Mackia po wszystkie swoje rzeczy zawiozłam do nowego domu , rozpakowałam wszystko i oczywiście Alex mieszka ze mną.


Hejka kochani oto nowy rozdział , dość długo nie dodawał żadnych rozdziałów ale mam nadzieje , że mi to wybaczycie.

                       INFO:
Mam zamiar napisać nowe opowiadanie jak skończe to i nawet wiem już o kim napisze.

Krótkie info było.

Papa❤

Do zobaczenia w następnym rozdziale,❤
   
                             Wiwka_Iwka
                     

Po prostu KOCHAJ [Patryk Skóbel]cz1 ✅ ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz