Rozdział 15

1K 34 29
                                    

Ruszyłam do domku.

Dojechałam do domu , zaparkowałam moje moto zgasiłam zsiadłam z niego postawiłam na podnużce jednej , kluczyki włozyłam do kieszeni spodni, ściągnełam kask i wziełam go do ręki.

Ruszyłam do domu i twarłam drzwi wejściowe, weszłam pocichu do domu , tak jak bym się bała osób które są teraz w tym domku, poszłam do pokoju odłożyłam kask na swoje łużko a kluczyki dałam do szafki nocnej.

Poszłam do salonu , w którym wszyscy siedzieli , gdy stanełam w progu to wszystkie oczy tu zebranych momentalnie spoczęły na mojej osobie.

Czuje się dziwnie z tego powodu , że wszyscy się na mnie patrzął.

-Hej-powiedziałam lekko speszona i wystraszona.

Ale nikt mi nie odpowiedział więc postanowiłam mówić i przeprosić tą dziewczynę Patryka , podeszłam do niej ale byłam meter od niej.

-Wiesz chciałam cie przeprosić za to jak cie nazwałam i , że cie tak bardzo nie miło potraktowałam, przepraszam- skończyłam mówić i spojrzałam na nią lekko speszona.

-Przyjmuje przeprosiny , i nic się nie stało rozumiem to , sama bym tak zareagowała , a tak poza tym to jestem Dominika- umśiechnełam się do mnie przyjaźnie.

-Dzięki że mnie rozumiesz , i ja jestem Iza miło poznać - odwzajemniłam się umśiech.

-Dobra skoro już jest to wszystko wytłumaczone może chcecie się czegoś napić?- odezwał się Maciek.

-Nie ja podziekuje - usmiechnełam się do niego.

-Ja też podziękuej , mogę z tobą pogadać Iza?- spojrzała na mnie pytającym wzrokiem.

-Pewnie chodź na pole czy na dwór jest cieplutko i słońce świeci- uśmiechnełam się no niej , podeszłam do niej wyciągnełam rękę , ona ją chwyciła i wstała.

Poszłuśmy na pole czy na dwór bez różnicy.

-Wiesz chciałam pogadać o tym ,że ...-

Hejka moi kochani oto kolejny rozdział w tej książce.

Nie mam dziś jakoś weny i dlatego ten rozdział jest taki krótki mam nadzieje ,że mnie zrozumiecie😊

Jak myślicie co jej Dominika powie? O czym chce gadać z Izą?

Tego dowiecie się w następnym rodziale.

Zostawcie coś po sobie to motywuje do dalszego pisania😘

Papa, buziaki😘😘

                       Wiwka_Iwka

Po prostu KOCHAJ [Patryk Skóbel]cz1 ✅ ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz