Gdy miałam go już pocałować to ...
Niespodziewanie Patryk odwrócił głowę w moja stronę i pocałowałam go w jego USTA , gdy nasze usta się zetknęły to do kuchni weszła naj gorsza osoba jaka mogła teraz wejść czy mój najukochańszy kuzyn (czyt.Maciek) stanął jak zamordowany w progu kuchni i jego reakcja było do przewidzenia , dopiero jego słowa a raczej krzyk sprawiły, że przestaliśmy się tak jakby całować .
- Co się tu kurwa dzieje ?!- krzyknął na cały dom i w mgnieniu oka staneli obok Maćka Hubert i Snejki.
Tak samo jak Maciek stanęli jak wryci w progu kuchni , ja za to nie odsunełam się od Patryka ty stałam tam cała zażenowana z spuszczoną i nawet nie miałam odwagi na nikogo spojrzeć ani nie powiedziałam żadnego słowa było mi tak głupio , że chętnie bym się teraz zapadła pod ziemie albo żebym chociaż zrobiła się niewidzialna.
- Pytam się czegoś - powiedział bardzo aż za bardzo poważnym tonem , jeszcze tak złego Maćka nie widziałam on teraz nie jest złu tylko jest wkurwiony na maksa, szczerze boje się takiego Maćka.
- No bo Maciek j..ja....- wydusiłam z siebie a strach było bardzo wyraźnie słyszeć w moim głosie jeszcze nigdy się tak nie bałam jak teraz.
To było gorsze od ochrzanu od jakiego kolwiek ojca a dlaczego poniewarz będzie mnie opierdalał kuzyn z którym mam bardzo dobry kontakt.
- Co , co ty Iza ?!- zapytał już trochę spokojniejszy ale wciąż zły
- Maciek zejdź z niej - stanął w mojej obronie Patryk - To nie jej wina - gdy to powiedział poczułam jak łapie mnie za rękę żeby dodać mi otuchy , szczerze pomogło mi to i w końcu podniosłam głowę do góry napotykając wzrok Maćka.
- Skoro to nie jest jej wina to czyja ?- zapytał już spokojnym ale poważnym tonem.
-Moja wina słyszysz to jest moja wina- powiedział takim samym tonem jak Maciek.
- Dobra masz szczęście , że jesteś moim przyjacielem bo inaczej bym obił ci tą ładną buźke- powiedział już całkowicie spokojny.
- Wybaczam wam , a teraz Patryk choć na słówko- powiedział i wyszedł z kuchni nie czekając na Patryka.
Puścił moją dłoń , uśmiechnął się do mnie i poszedł za Maćkiem a całe towarzystwo wróciło do swoich pokoi.
Pov:Patryk
Poszedłem za Maćkiem do pokoju w którym nagrywa filmiki , gdy wszedłem do pokoju to Maciek siedział na łóżku czekając aż w końcu przyjdę do pokoju , gdy mnie zobaczył poklepał miejsce obok siebie na łóżku , usiadłem obok niego i czekałem aż w końcu coś powie i tak się stało po kilku minutach.
- Powiedz mi jedno ...- zaczął ale nie skończył.
- Co mam ci powiedzieć ?- zapytałem się chociaż bałem się tego co powie.
- Podoba ci się Iza?- zapytał spokojnie ale też i poważnie.
Patrzyłem się na niego zdziwiony nie wiedząc co mam mu odpowiedzieć , więc milczałem bałem się mu odpowiedzieć i sam nie byłem pewien swoich uczuć co do Izy.
-Rembol ja...nie wiem- powiedziałem takim samym głosem jak on.
- Jak nie wiesz Patryk powiedz szczerze zakochałeś się w niej czy nie ?- zapytał już troszkę zły , i patrzył na mnie oczekującym wzrokiem.
- Maciek ja nie jestem pewny swoich uczuć jeśli chodzi o twoja kuzynkę- odpowiedziałem mu smutnym głosem .
- Ale mogę cię zapewnić , że jej nie skrzywdzę nie bym był wstanie tego zrobić- powiedziałem pełny powagi , mój głos mówił sam są siebie ,że mówię prawdę.
-Wiem Patryk wiem ,że jej nie skrzywdzisz ale martwię się o nią , w końcu jest moja kuzynką - powiedział głosem pełnym prawdy.
- Ufam ci Patryk ale powiedz mi prawdę kochasz ja?- zapytał się mnie.
-Maciek ja...
Hejka to ja znowu jak się podoba rozdział ?
Wstawiam dopiero teraz bo nie miałam zbytnio czasu by dokończyć ten rozdział i dziś w końcu go skończyłam .Ps. Zostaw coś po sobie 🤗
Wiwka_Iwka
CZYTASZ
Po prostu KOCHAJ [Patryk Skóbel]cz1 ✅ ZAKOŃCZONE
Genç KurguIzabela Rembowiecka- kuzynka Rembola youtubera , miła , pomagająca , troskliwa , poznaje przyjaciela swojego kuzyna . Co się stanie gdy się spotkają ? Czy się polubią a może coś więcej ? Tego dowiecie się czytając tą książkę !!😁 Zapraszam do czy...