Był to ...
Oczywiście był to Patryk bo na kogo innego mogła bym wpaść.
Już prawie zaliczyłam bliskie spotkanie z ziemią gdy poczułam jego ręcę na swojej tali , był pochylony w moją stronę i dzieliło nas może pomiędzy naszymi twarzami bylo jakieś 5 centymetrów , patrzyliśmy sobie w oczy przez chwile ale opamiętałam się i stanałem na równe nogi , lekko odchrząknełam Patryk mnie puścił i trochę się odsunął odemnie.-Dzięki , że znowu mnie uratowałeś przed upadkiem- uśmiechnełam się lekko do nie cała zarumieniona.
-Nie ma za co , lubię ratować cie z opresji - puścił mi oczko i uśmiechnął się do mnie.
***kilka godzin puźniej***
Jest już 20 robi się pomału wieczór a ja nie wiem w co mam się ubrać na ten spacer , siedziałam tak przed szafą i przeglądałam swoje wszystkie ubrania ,po kilku minutach zdecydowałam się na długie czarne rurki z dziurami na kolanach , koszule bez też czarną bez rękawów wiązaną na brzuchu do tego ubrałam czarne stopki i ubrałam moje też czarne trampki , zabrałam torebkę do której dałam chusteczki , telefon i perfumy,
przerzuciłam ja przez ramie i wzięłam szczotke do włosów rozczesałam je i zostawiła rozpuszczone.Moje szykowanie zajęło mi 30 minut , nawet nie tak źle zazwyczaj zajmuje mi to więcej , podchodze do walizki i zabieram swoje kosmetyki , poszłam do łazikęi , majikaż zajął mi 20 min , nałożyłam tylko podkład tusz do rzęs i pomalowałam usta bordową pomadką do ust.
Zoatawiłam kosmetyki w łazięce i wyszłam z niej , dostałam wiadomość od Patryka.
Od-Patriko😎😍
Czekam przed domem 😘Do -Patriko😎😍
Oki już idę😘Odpisałam i wyszłam przed dom stał tam przed domem czekając na mnie podeszłam do niego, i stanełam obok niego stanął przodem do mnie i mogłam mi się teraz dobrze przyjżeć był ubrany w czarny podkoszulek który opina jego mięśnie , miał ubrane niebieskie jeansy do tego czarne Nike przez pas miał przewiązaną bluzę,muszę przyznać wygląda bardzo ale to bardzo przystojnie.
-Pięknie wyglądasz - uśiemiechnął sie do mnie i dalej mi się przyglądał.
-Dziękuje , ty też wyglądasz przystojnie-
zarómieniłam się gdy to powoedziałam rzadko kiedy mówię takie słowa chłopakowi.-Dzięki -uśmiechnął się i spojrzał mi w oczy -to co idziemy na ten spacer ?- spytał tak jak by nie znał odpowiedzi.
-Tak idziemy , ale ty prowadz- posłałam mu uroczy usmiech.
-Dobra to chodź - puścił mi oczko i w tym momencie zrobił coś czego się nie spodziewałam...
Hejka oto ja 😂 polsat mam nadzieje , że nie jesteście na mnie źli , i sorki że tak puźno wstawiamy ten rozdział ale dopiero dziś zaczełam go pisać i jest dość krutki , może się spodoba.
Zostaw coś po sobie to motywuje do dalszego pisania tego opowiadania 😘
Papa😘😘
Wiwka_Iwka
CZYTASZ
Po prostu KOCHAJ [Patryk Skóbel]cz1 ✅ ZAKOŃCZONE
Novela JuvenilIzabela Rembowiecka- kuzynka Rembola youtubera , miła , pomagająca , troskliwa , poznaje przyjaciela swojego kuzyna . Co się stanie gdy się spotkają ? Czy się polubią a może coś więcej ? Tego dowiecie się czytając tą książkę !!😁 Zapraszam do czy...