Princezna

68 16 14
                                    

,, Princezno neplač" hlesla dívka v červených šatech. Sledovala drobné tělo své přítelkyně svíjející se v křečích bolesti. ,, Přece nám nebudeš plakat" začala se smát. Užívala si bolest malé plavovlásky. Další ránu, další pěst zasáhla svůj cíl, plavovlásčino břicho.

Plavovláska se modlila, aby už byl konec. Aby jí ta zrůda nechala být. Karmíkově rudá krev si našla cestu koutkem úst drobné dívky. Už nechtěla dál. Odevzdaně ležela na zemi a pouze hleděla do očí své přítelkyně, zatímco ji svými prosila, aby přestala.

________________________

,, Lily?" šeptl bez hlasu její otec.,, Panebože holčičko. Kdo ti to udělal?" stiskl svou dceru ve své náruči. Ničil ho pohled na jeho dceru ležíc na nemocničním lůžku. Její tak nádherná tvář pokrytá modřinami, vyhublé tělo třesoucí se při každém dotyku a kdysi šťastné oči nyní přeplněné slzami.

,, Pane Woode, Lily musí jít spát" vešla do pokoje mladá sestřička. Nastoupila nedávno, ale i tak si již na tvrdý režim v nemocnici zvykla. ,, Zítra příjdu holčičko." políbil postarší muž svou dceru do vlasů, než odešel ze dveří.

________________________

,, Lily, vstávej" ozval se melodický hlas mladé sestřičky. Plavovláska rozlepila oči, než je upřela do jiskřících hnědých. Už měsíc ležela na tom stejném místě bez možnosti svobody. Tu jí ale dodávala dívka naproti ní, když zrovna měla čas. Lily nechápala, proč to dělá a bála se citů, které si včera uvědomila.

,, Na copak koukáš?" zasmála se hnědovlasá sestřička. Rty, na které mimochodem plavovláska nemohla přestat zírat, se roztáhly do upřímného úsměvu. Tolik toužila dotknout se jich, či je dokonce líbat, ale bála se. Bála se, že je brunetka také zlá.

________________________

,, A-angie?" rozlehl se místností plavovlásčin jemný hlas. Jmenovaná se s úsměvem, za jenž mohla pouze plavovlasá pacientka, otočila. Tázavě a svůdně zároveň zvedla obočí, načež plavovláska začala smát. Brunetka měla pocit, že se štěstím rozpláče. Ona se smála. Ta drobná dívka se konečně začala smát.

,, Copak jsi potřebovala princezno" byla nervózní. Bála se reakce plavovlásky. Ta se ovšem zasmála a plná pozitivní energie na ni skočila. Její nohy si našly své místo kolem jejího pasu, ruce kolem krku a rty jako poslední dílek nekonečného puzzle zapadly do sebe. Ani brunetka nezůstala pozadu. 

Držela plavovlásku v náručí, jak jen jí to jemnost povolila. Mozek jí fungoval na plné obrátky. Nechápala, co se právě teď děje, ale byla šťastná. Její srdce splašeně tlouklo až málem vyskočilo z hrudi. Dva nadýchané polštářky, které jemně hladily její rty, si jí získávaly každým pohybem.

,, M-miluju tě" ozvala se plavovláska, když konečně popadla dech. Nachové tváře nechávaly lehce napuchlé rty splynout. ,, Já tebe taky princezno. Já tebe taky" usmála se Angie, než si znovu s láskou přivlastnila rty drobné dívky v její náruči.

Z HLOUBI MOJÍ DUŠEKde žijí příběhy. Začni objevovat