prolouge

1.4K 76 24
                                    

Düşünürler ve psikiyatristler yıllardır üzerinde çalıştıkları konulardan birinde uzlaşmaya gitmişler. Düşünürler evvelden beri insanların suç işlemedeki sebeplerini geçmişe vurur, aslında suçsuz oldukları kanısına varırlarmış. Günümüz psikiyatristleri ise suç hissiyatının bilinçaltından etkilendiğinin lakin kişinin 'kötüyü sevme' eyleminden dolayı işlediğini, suçlu olarak anılmaktan zevk aldıklarını ifade etmişler. Çok değil, bir kaç yıl önce masaya oturmuş bu yüce akıllı insanlar ve suçu beş başlığa bölmüşler.

Doğuştan suçlular denilmiş ilkine. Kısacası bir katilin evladı olarak dünyaya gelen birinin öldürme arzusu olacağı söylenmiş. Vaftiz edilse dahi doğuştan günahlar ilan edilmişler.

İkincisi deli suçlular. Yani aklı başında olmadığı için suç işleyenler denmiş.

Üçüncüsü tesadüfi suçlular. Alkollüyken arabayla çarptığın birinin canını almaya denmiş Tesadüfi diye...

Dördüncüsü alışkanlık suçlularıymış. Hırsızlık hastalığı verilmiş örnek olarak.

Ve beşincisi:suç tutkunları. Ellerine bulaşan kan zevk verirmiş onlara. Sigaralarının dumanı ezdikleri bedenleri kokuturmuş, aynalar simalarıyla parçalanırmış. Acımaz, gülmez, ağlamaz, sevmezlermiş. Öfke beslermiş onları. Öldürdükleri bedenler uykuları olurmuş. Din adamları karışmış beşinci suçluların açıklamasına. Onlar cehennem ateşidir diye eklemişler. Zira onların günahları alevlendirmiş kuru cehennemi. Bakışları yakmış insanları, dokunuşları kavurmuş. Af dilememişler, af etmemişler. Onlar suç tutkunları ve aşık olduğum adam Lee Jeno onlardan yalnızca biri...

Buyrunuz yeni Senachanyeol Nomin kurgusu... Uzun zamandır düşündüğüm bir kurgu. Beğenmenizi umuyorum ve yorumlarınızı bekliyoruz artı olarak bölümler taslağımda en az üç bölüm biriktikten sonra düzenli olarak gelecek. Sizleri seviyorum 💙❄️

Not:Bu beş suç izlediğim bir dizide geçiyordu. Lakin devamında gelen düşünceler bana ait.

(Watty üçüncüye kaldırdı kitabı,yeniden bildirim geldi sizlere de üzgünüm)

smoke and mirrors°NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin