"Sessizliğe sığınırsam, anlatamam sana anlatamadıklarımı..."
[Bir]Stalker : Merhaba.Sırtımı sandalyeme yasladıktan sonra başımı geriye attım. Çevrimiçi gözüküyordu.
O bir...hacker mıydı?
Bir hafta önce okulda duyduğum şeyler zihnimde dönüp duruyordu.
Devletin kamera sistemine sızmış ve oradan polislere direkt mail göndermişti. Beni ikinci kez aynı adamlardan kurtarmıştı.
[M人D]Gölge: merhaba
Gelen mesaj ile oyun ekranına dönüp heyecanla saçlarımı geriye ittirdim.
[Bir]Stalker: İyi oynuyorsun, beraber oynayalım mı?
İstemsizce ayağımın birini sallarken alt dudağımı ısırıyordum. Bu kızın her şeyi beni deli ediyordu.
[M人D]Gölge: Tabii, neden olmasın?
"Yes be!"
Zıplayarak yataktan kalkıp yastığını aldım duvara duvara vurdum.
"Sonunda iletişim kurmayı başardım!"
[Bir]Stalker: Tamam, ekliyorum.[M人D]Gölge: Tamam, bir bir odaya geliyorum.
Beraber bir maça girdiğimizde heyecandan oynayamamıştım. Elim ayağım titrerken hep onun nereye gittiğine bakıp oraya giderken bulmuştum kendimi.
Chat;
BirKolsuz: Gölge kardeşim sakin oyna **
Flappy: Sanki şeytan taşlıyor, bak bak! Bomba atışa bak!
Pecebenk: kill'imi çalma lan!
[Bir]Stalker: Gençler, ayıp oluyor. Adam iyi oyuncu.
O sırada ACE atan Lina chatte yazı yazınca istemsizce gülüsedim.
[M人D]Gölge: Adamlığın cinsiyet belirtmediğini savunuyorlar ama kadın denmesini tercih ederim.
Onun bu lafı ile gülerek kafamı koltuğa yasladım. Yürü be! Atarlı kızım benim.
Pecebenk: Pardon, kadın biraz kaba olabilir, ben kısaca hanımefendi demeyi tercih ediyorum.
Flappy: MİRADERİM, NİCKİNİN HAKKINI VERİYORSUN ;)
Pecebenk: Önce sakin ol ve o Caps Locku kapat velet!
BirKolsuz: gençler ayıp oluyor, odada bayan var.
Flappy: Sensin bağyan!
Pecebenk: sıçarım babanın bacağına!
Flappy: Sen sıçarsın...
BirKolsuz: iki kız gördünüz, insanlıktan oldunuz...
Pecebenk: Gölge burada çok saygısız insanlar var ya, sen ekle beni maç sonu. Beraber oynarız. Gerek yok böyle insanlara.
Flappy: Ulan senin varlığın insanlığa saygısızlık!
Pecebenk: Çocuk senden iki tane daha yaptım, yol üstünde ellerinden öperler.
Flappy: sen yaparsın, beklerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
Humor[TAMAMLANDI.] MİT'de Bir Gece'nin 2. Kitabıdır. Garip bir gecede, garip bir kıza , bir bankın üzerinde, kalpli yarabantlarıyla aşık oldum... Mecazen değil, o gece sırılsıklam aşık olmuştum. 17 yaşımda, her şeyin dolu dolu yaşandığı zamanlard...