נ.מ. לואי:
יצאתי ממשרד המנהל אחרי שהבנתי הכל, היה לי דף עם המערכת שעות ואת מספר הלוקר שלי, שלמזלי היה קרוב לכיתת אם שלי.
הלכתי ללוקר והכנסתי את כל הספרים שלי וכשבאתי להכניס את הספר האחרון מישהו נתקל בי ונפלתי עם הספר בידי הסתכלתי למעלה וראיתי מישהו, בן, היה לו שיער ארוך מתולתל ויפה כל כך שרק רציתי לגעת בו, היה לו גוף חטוב ממה שראיתי והוא היה מאוד חתיך, אבל מאוד! ״ היי גבר, אתה בסדר״ הוא אמר והוציא אותי מהאופוריה שהייתי בה, עוזר לי לקום. ״אה.. כן אני בסדר תודה״ אמרתי שהוא הרים לי את הספר.
״אתה הילד החדש לא? לואי משהו״ הוא שאל ״ כן, לואי טומלינסון, ואתה״ (הערת הכותבת: מוכנות???)
״הארי סטיילס״ הוא אמר ופערתי את עייני. ״הכל בסדר?״ הוא שאל, ״ כן אה, אני פשוט אה, מאחר לשיעור, כן״ עניתי מובך והוא גלגל את עיניו. הכנסתי מהר את הספר האחרון ללוקר סגרתי אותו והתחלתי ללכת לעבר הכיתה שלי, ״ביי״ הוא אמר והעפתי אליו מבט קטן מהנהן, זה היה הארי סטיילס, זה שאמרו שהוא חתיך הורס, המשוגע, כן זה!!! והוא לא נראה לי משוגע בכלל למען האמת אבל חתיך, כן! מאוד!
נכנסתי לכיתה והתיישבתי בשולחן בפינה מאחורה, לא רציתי לשבת ליד כולם כי ידעתי שלא ירצו לשבת לידי ויציקו לי, ככה זה תמיד עם ילדים חדשים, לפחות בסרטים זה ככה. ואז הוא נכנס עם חברים שלו שתיים מחזיקים ידיים ומתנשקים ואחד מהם אוכל משהו, לא ראיתי מה ( הערת הכותבת: נראלי הבנתן מי אלה לא?) הוא עשה לי מין שלום כזה עם הראש ויש הרגשתי שהלחיים שלי נהיות אדומות, ואז הוא אמר לחברים שלו, הזוג ״היי זוג יונים, די פאקינג להתמזמז לנו מול הפרצוף, זה דוחה, נכון נייל?״ הוא שאל את הבלונדיני עם האוכל שמסתבר ששמו נייל, והוא הנהן עם פה מלא אוכל, זה היה דיי מצחיק אם לומר את האמת. לאחר מכן הפסקתי להסתכל עליהם, עליו במיוחד, מפני שהמורה נכנסה, לעזאזל.
״ בוקר טוב תלמידים,״ היא אמרה ואז הבנתי שזה הכיתת אם שלי, מה שאומר שאני בכיתה עם הארי, והוא בגיל שלי! המורה המשיכה ״ אז כמו שאתם יודעים כבר, הגיעו אלינו תלמיד חדש היום שעבר לכן מדונקסטר, לואי, אתה רוצה לבוא לאמר שלום לכיתה?״ היא שאלה והרכנתי את ראשי שהבנתי שהיא מדבר אליי ועניתי לה מהר ״ לא זה בסדר, תודה״ ושמעתי כמה תלמידים צוחקים, בניהם הארי וישר הסתכלתי עליו רואה את החיוך הכובש שלו את הצחוק היפה שלו ואת הגומות המשגעות האלה, שגרמו גם לי מיד לחייך. ״אוקיי.. תודה לואי, עכשיו כיתה—״ המורה אמרה ורק חיכיתי לצאת מהכיתה כבר להפסקת הצהריים, אני מתכוון, אני יודע שאני אהיה לבד, אבל זה עדיף משיעור.
——————————————————————————————
השיעור נגמר ( הערת הכותבת: זה היה שני שיעורים אותו דבר כאילו) וישר יצאתי לשים את המחברת וללכת לקפיטריה, לא הייתי רעב, אכלתי בבית, אבל אני אלך רק לשבת להמשיך לקרוא את הספר שלי.
הגעתי לקפיטריה וראיתי את הארי, חייכתי אליו חיוך קטן והוא החזיר לי אחד, הסמקתי וישר התיישבתי על הרצפה נשען עם הגב על אחד מהעמודים הגדולים מאבן שהיו שם והתחלתי לקרוא את הספר שלי.
״היי״ שמעתי קול מוכר והסתובבתי לראות את הארי יושב לידי ״היי הארולד״ החזרתי לו וגיכחתי ״הארולד?״ הוא שאל אותי ״כן, זה פשוט מרגיש יותר נכון מרק הארי או משהו״ הוא גיכח ואמר ״ אוקיי, נראלי.., מה אתה קורא?״ ״הארי פוטר״ אמרתי והראתי לו את העטיפה של הספר. ״יפה״ הוא אמר והמשיך ״רגע! אל תגיד לי שאתה מהחנונים האלה שאוהבים לימודים וקוראים ספרים של הארי פוטר!״ צחקתי ״אל תדאג, רק החלק של הארי פוטר נכון, אני שונא לימודים, אבל אני דיי טוב בזה האמת״ אמרתי והוא גיכח.
״למה אתה בוחר לשבת איתי כשהחברים שלך יושבים שם בשולחן?״ שאלתי ״כי אתה נראה נחמד, ואתה תלמיד חדש אז אתה יושב לבד וחשבתי להזמין אותך לשבת איתנו בשולחן, אתה רוצה?״ הוא אמר ״אמ.. בטח, למה לא.״ אמרתי והוא קם, מושיט לי יד כדי לעזור לי לקום. עד עכשיו הארי סטיילס לא היה נראה לי משוגע בכלל.
———————————————
אוקיי זה היה הפרק השלישי.
סליחה אם יש טעויות.
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Random*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021