עלינו לחדר ופשוט עמדנו שם,זה היה מביך לגמרי, לפני שהספקתי לאמר משהו הוא הטיח את שפתיו על שפתי והחזרתי לו נשיקה, עם תשוקה לשון וזה. (הערת הכותבת: די זה מביך אותי לכתוב את זה😅) הוא דחף אותי על הקיר ממשיך לנשק אותי ואז הוא נגע בקצה החולצה שלי אבל עצרתי את הנשיקה ואמרתי ״הארולד, אני לא מוכן עדיין...״ ״לא זה בסדר, גם אני לא אני לא יודע מה חשבתי, אתה פשוט כל כך.. אתה יודע״ הוא אמר וצחקנו. רגע, הוא עדיין לא עשה את.. נו זה ״לא עשית את זה עדיין?״ פלטתי ומיד שמתי את ידי על פי פוער את עיניי ״זה בסדר, לא, לא עשיתי את זה עדיין״ הוא אמר וגיכח.
————————————————————————————————————
היינו ככה שעות, מתנשקים ומדברים, סיפרתי לו על דונקסטר ועל החברים שלי והוא סיפר לי על כמה פעמים הוא הציל את התחת של ליאם זאין ונייל. השעה הייתה 5 בערב והארי היה צריך ללכת ״בוא אני אלווה אותך למטה״ אמרתי והוא הנהן לוקח את התיק שלו ומחזיק את ידי. ירדנו למטה והתאומות באו ואמרו ״שלום, מי אתה?״ ״היי, אני הארי ואתן?״ הוא ענה וחייכתי ״אנחנו אחיות של לואי, פיבי ודייזי!״ ״וואו, איך אני אבדיל בינכן?״ הארי ענה להן וגיכח, אחריו גם אני ״טוב, מספיק בנות, הארולד לא שלכן והוא צריך ללכת, נכון הארולד?״ אמרתי והסתכלתי עליו, הוא הנהן ומשך אותי לנשיקה. לאחר מכן הוא יצא ואמר לי ביי, זה היה מביך, אבל חמוד☺️. ״כן ממש לואי, ׳לא בקטע הזה׳ אתם ממש ביחד״ לוטי אמרה ועניתי לה ״ סתמי, עדיין לא..״ עצרתי את עצמי וחשבתי על זה שלא דיברנו על זה עדיין, עלינו ״עדיין לא מה בו-באר?״ פיזי המשיכה את לוטי ״עדיין לא דיברנו על זה בכלל! עכשיו תעזבו אותי בשקט, אני יוצא לרגע״ אמרתי ורצתי החוצה, ״הארי! הארי!״ צעקתי כי ראיתי שהארי לא התרחק כלכך ״כן לואי?״ הארי אמר אחרי ששמע אותי צועק והולך לכיווני בזמן שאני הולך לכיוונו ״הארי אנחנו צריכים.. אנחנו צריכים לדבר עלינו, לעשות את ׳השיחה׳״ אמרתי מוריד את ראשי ״לואי, אין לי כוח לזה עכשיו, באמת, אני צריך לחזור הביתה״ הארי אמר והתחלתי להתעצבן (הערת הכותבת: אמרתי לכן שהדברים יסתבכו) ״ מה? אין לך כוח לזה?״ אמרתי מעוצבן והוא גלגל את עיניו ״אין לך פאקינג כוח??״ אמרתי שוב שהכעס גובר ״לואי, אני באמת לא יודע, בחיים לא הייתי במערכת יחסים, אני מניח שאנחנו.. זוג? אם זה מה שאתה רוצה אז זה מה שאנחנו״ הארי אמר והגבתי כבר מעוצבן לגמרי עכשיו ״אתה יודע מה, אולי זה מה שאני רוצה, אבל השאלה אם זה מה שאתה רוצה, כי זה לא נראה ככה, אז עד שתחזור אליי עם תשובה, אני לא מעוניין לנשק אותך, לדבר איתך או בכלל להסתכל עלייך, ביי הארי״ אחרי שסיימתי לדבר הסתובבתי לכיוון הבית שלי והתחלתי ללכת ״לואי חכה!״ שמעתי את הארי מאחורי אבל לא התייחסתי, המשכתי ללכת עד שהגעתי לבית שלי. נכנסתי הביתה בא לעלות למעלה ״מה קרה בו-באר?״ לוטי שאלה כשהיא ופיזי ישבו בסלון שוב רואות את הסדרה הזאת שלהן חברות, חברים משהו כזה. ״כלום״ אמרתי ועליתי במדרגות ״נו לואי, ספר לנו, רואים שקרה לך משהו״ פיזי אמרה ונאנחתי, באתי לשבת לידן בספה והתחלתי לאמר ״רבתי עם הארי, ריב של ממש אבל, אמרתי לו שאנחנו צריכים לדבר עלינו והוא אמר שאין לו כוח אבל הוא מניח שאם אני רוצה, אנחנו זוג. וזה ממש לא מכובד בעיניי, זה שאני רוצה את זה לא אומר שהוא רוצה, אז הוא יצטרך לחזור אליי עם תשובה מתישהו, ובינתיים אני לא מדבר איתו, מנשק אותו או מסתכל עליו, ואני לא אפר את זה!״ סיימתי לאמר ולוטי שמה את הראש בין הידיים אומרת ״גאד, אני מרגישה שהכל באשמתי״ ״לא לוטי, זה לא באשמתך, זה בזכותך״ אמרתי והמשכתי ״אני והארי באמת צריכים לדבר על זה, אני לא מוכן להיות חלק מהמשחק הקטן שלו, אני רוצה מערכת יחסים ואם הוא לא מעוניין באחת, אני לא רוצה להיות איתו״ סיימתי לאמר ועליתי למעלה לחדר שלי, ביליתי שם את כל היום קורא שוב ושוב הארי פוטר ורואה את הסרטים עד שהגיע הערב והלכתי לאכול, בארוחת ערב לא הוצאתי מילה מהפה ובקושי אכלתי, רק חשבתי על הארי. אחרי הארוחה אמרתי לכולם לילה טוב והלכתי להתקלח ולישון.
——————————————————————————————————————
****
התעוררתי בבוקר לצלצול המעצבן של השעון, שמחתי שהיה היום יום חמישי, אין לי כוח לבית ספר היום ול.. להארי. התארגנתי וירדתי לאכול ארוחת בוקר ויצאתי לבית ספר, ברגל כדי לראות את הארי פחות.
הגעתי לבניין 20 דקות לפני שהתחילו הלימודים, וראיתי לצערי את הארי והבנים, נייל כמובן אכל וזאין וליאם כמו תמיד, התמזמזו. הייתי צריך לעבור ללוקר שלי, אבל הארי עמד בדרך, אז פשוט הלכתי וישר עברתי אותו, בלי להסתכל עליו בכלל. ״לואי בחייך״ שמעתי את הארי ולא הגבתי, מכניס את הספרים שלי ללוקר. ״יש לי תשובה בשבילך״ הוא אמר וקפאתי.
———————————————
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Random*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021