- 16 -

858 72 15
                                    

נ.מ. הארי:
היה היום כבר יום ראשון, הבנים היו אצלי ביום שיש ובשבת הייתי עם המשפחה, בלי לואי. 
ואז זה למה שהגעתי לבית ספר חיכיתי בקוצר רוח כבר לראות אותו, אבל הוא תמיד היה מגיע אחרי. חיכיתי ללואי ובזמן הזה הבנים דיברו איתי ולא הקשבתי למילה, רק חיפשתי את לואי. לאחר חמש דקות בערך של עינויים, ראיתי את לואי ורצתי אליו לחבק אותו ״לווווו!!!!! הגעת!!״ אמרתי לו בזמן שחיבקתי אותו חיבוק חזק שהוא חיבק אותי בחזרה. ״התגעגעתי האז״ הוא אמר ושחררתי מהחיבוק כדי לתת לו נשיקה. הלכנו לעבר הבנים ״היי לואי, אתם מתנהגים כאילו לא ראיתם אחד את השני שנה לפחות״ נייל אמר וצחקקנו בזמן שהיד שלי הייתה על הכתף שלו והיד שלו על המותניים שלי. ״ התגעגעתי לבו-באר שלי״ אמרתי ולואי קבר את ראשו בחזה שלי ואמר ״דיייי, אתה יודע שאני שונא שקוראים לי ככההההה״ וצחקקתי מדביק נשיקה קצרה לראשו. הלכנו לשיעור הראשון ושמעתי מאחורי את לוק ״איכ, הומואים״ וישר הסתובבתי ונתתי לו אגרוף ״היי הארי, תסתכל עליי, תרגע, תרגע בייב, הכל טוב״ לואי אמר כשסובב אותי וחיבק אותי והלכנו לכיתה.
אחרי כמה דקות בשיעור המנהל נכנס ״לואי טומלינסון והארי סטיילס בבקשה לבוא איתי למשרד שלי ברגע זה״ הוא אמר ונאנחתי, לואי משך אותי בידי והלכנו אחרי המנהל לחדר שלו ובלה בלה בלה אני שונא כלכך בית ספר. נכנסנו לחדר שלו והתיישבנו עם ידיים שלובות ראיתי את לוק יושב בכיסא שליד לואי וישר אמרתי עצבני ״לא לו, תחליף איתי מקום אני לא רוצה שתשב לידו״ ולואי ענה ״הכל בסדר האז, הוא לא יעשה שום דבר ליד המנהל״ הוא לחש לי והתיישבתי נרגע, לא לגמרי.
״טוב אז, מר.קיין פה בא והתלונן על זה שמר.סטיילס נתן לו אגרוף?״ המנהל אמר ושילב את ידו ״כן המנהל, אבל הייתה לו סיבה, תראה, אני והארי יוצאים ולוק- מר.קיין הוא הומופוב והוא העליב אותי ואת הארי על המערכת יחסים שלנו״ לואי אמר קצת עצבני והשפלתי את ראשי מחייך ״זה נכון מר.קיין?״ המנהל שאל ״כן אבל, א-״ לוק ענה והמנהל קטע אותו ״לא אין אבל, אין הומופוביה בבית ספרי, מר.סטיילס, מר.טומלינסון, אתם משוחררים בחזרה לשיעור שלכם, מר.קיין, תשאר פה בבקשה, אני אתקש להורים שלך״ המנהל אמר וחייכתי עוד יותר בזמן שאני ולואי הלכנו בחזרה לכיתה. ״אתה בסדר לאב?״ לואי שאל וחיבקתי אותו ״כן בייב פשוט, מאז שאני איתך אני מנסה להיות פחות אלים כדי שלא תחשוב שאני מסוכן ומשוגע כמו שאומרים א-״ אמרתי ולואי קטע אותי ״היי, אני בחיים לא אחשוב ככה, אוקיי? אני אוהב אותך, עכשיו נחזור לכיתה?״ הוא אמר והנהנתי נותן לו נשיקה קטנה.
————————————————————————————————
השיעורים הראשונים נגמרו והלכנו לקפיטריה, התיישבנו ליד הבנים וזאין ישר שאל ״היי חברים (mates) מה קרה במשרד של המנהל? כי שמעתי שהשהו את לוק ליומיים״ הוא אמר ועשיתי תנועת ׳יש׳ עם היד שלי והם גיחכו ״סתם, אמרנו למנהל על זה שלוק התנהג בצורה הומופובית- גאד המילה הזאת עושה בי צמרמורת כל פעם מחדש, בקיצור הוא אמר שאנחנו משוחררים והוא מתקשר להורים של לוק״ לואי אמר וחייכתי מהנהן.״אז לכם לא קרה כלום?״ זאין שאל ״לא, כנראה המנהל ממש שונא הומופוביה״ לואי אמר וצחקקנו ״לואי, המנהל גיי ויש לו בעל וילדים״ אמרתי ולואי דפק את ידו על מצחו, ״זה מסביר הכל״ הוא אמר וצחקנו. אחרי ארוחת בוקר הלכנו לשיעורים האחרים והיה דיי כיף כל היום,דיברנו וצחקנו, כל הבנים, ואני ולואי התמזמזנו קצ- טוב נו על מי אני עובד, מלא.
———————————————————————————————
הבית ספר נגמ והיינו אמורים ללכת ללואי, יצאנו מחוץ לבניין ולואי צעק ״ג׳ייק??״ ורץ לחבק בן רנדומלי, לפחות בשבילי. ״לואייייי, כמה זמן לא התראנו״ הג׳ייק המעצבן הזה אמר. ״מה אתה עושה פה??״ לואי אמר והוא ענה ״שמעתי שעברתם מדונקסטר ללונדון ודיברתי עם אמא שלך, היא אמרה לי לבוא לבקר מתי שהוא אז עשיתי את זה. הלכתי אליכם הביתה ואבא שלך אמר שאתה תהיה פה ואתה עוד מעט מסיים לימודים, והוא צדק!״ ״יואו ג׳ייק, טוב לראות אותך, בוא תכיר את חברים שלי״ לואי אמר והם באו לעברינו ״אלה נייל,זאין, ליאם, והחבר שלי הארי, בנים זה ג׳ייק האקס שלי״ לואי אמר וקפאתי.
———————————————

The new student - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now