- 9 -

1K 82 34
                                    

נ.מ. לואי:
שמעתי צלצול וראיתי על הטלפון ׳ליאם׳ ועניתי, ״לואי!! ענית!״ הוא אמר וצחקתי ״אתה שיכור ליאם?״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״לא מה.. לא. טוב כן! לגמרי!, אתה יכול לבוא לאסוף אותי מהבר ב..״ הוא אמר ועצרתי אותו כי ידעתי איפה הבר ״אוקיי, חמש דקות אני שם.
אחרי כמה דקות הגעתי לבר וראיתי את ליאם יושב שם וצוחק, עם עצמו..
״ליאם, למה השתכרת?״ שאלתי אותו ״אה זה קל! זאין נפרדת ממני!״ הוא ענה והתחיל לבכות, בצורה דיי מצחיקה האמת, אבל ״רגע! מה???, זאין נפרד ממך?!?!״ שאלתי והייתי בשוק לגמרי ״כן! הו— הוא נפרד ממני״ הוא ענה והמשיך לבכות ״ואז גם שברתי את היד שהרבצתי למראה אני חושב״ הוא אמר, התפקע מצחוק ואז המשיך לבכות. התקשרתי להארי ואז אמרתי ליאם ״קראתי להארי ליאם, הוא יגיע וניקח אותך הביתה, אוקיי?״ הייתי בשוק, זאין וליאם נפרדו והוא פגע בעצמו.
הארי היה אמור להגיע בכל רגע. ״לואי?״ ליאם שאל ועניתי לו ״כן ליאם?״ ״אתה חבר ממש טוב אתה יודע?״ הוא אמר הנהנתי ועניתי לו ״תודה ליאם״ וצחקתי עד שהרגשתי את השפתיים של ליאם על השפתיים שלי, ישר דחפתי אותו ממני וצעקתי ״ליאם! אתה רציני?! אני עם הארי״ ואז הסתובבתי וראיתי את הארי. הוא פשוט עמד שם, עם פה פעור.
—————————————————
נ.מ. הארי:
לואי התקשר אליי ואמר שליאם שיכור, שהוא וזאין נפרדו! ושהוא עכשיו בבר איתו, אז אמרתי לו שגם אני בא. אני לא מאמין שהם נפרדו...
כשהגעתי לבר נכנסתי וראיתי את.. לואי וליאם.. מתנשקים?! לואי דחף אותו ואז הוא אמר לו כמה דברים עד ששם אליי לב. עמדתי שם לכמה שניות, בשוק, לואי כרגע.. התנשק עם מישהו אחר? עם ליאם?! כשאנחנו ביחד?! הוא התחיל ללכת לעברי אבל עצרתי אותו כשאמרתי ״לא,לואי, אל תתרח, אני.. הולך״ ״הארי חכה שניה! זה לא מה שזה נראה! תן לי להסביר לך! בבקשה הארי..״ אבל התעלמתי, מרגיש את הדמעות בעיניי. נכנסתי למכונית שלי, וישר נסעתי הביתה.
******
שמעתי דפיקות בדלת, מהר ניגבתי את הדמעות והלכתי לפתוח אותה. לואי עמד שם ״לואי אני לא מעוניין לדבר איתך, לך מפה״ אמרתי וסגרתי את הדלת אבל לואי החזיק אותה עם ידו ולא נתן לי לסגור אותה. ״לא הארי, אתה יושב ונותן לי להסביר לך מה קרה, עכשיו, אני לא שואל אותך״ הוא אמר ונאנחתי שגלגלתי את עיניי ״תיכנס, יש לך חמש דקות״ אמרתי והוא נכנס. הוא התחיל להסביר ״אוקיי, אז ליאם התקשר אליי שיכור וביקש ממני לאסוף אותו מהבר, אז הלכתי והוא אמר לי שהוא וזאין נפרדו, אז התקשרתי אלייך שתבוא, אני לא יודע איך להתמודד עם אנשים שתויים״ ״לואי תגיע לפאקינג פואנטה כבר״ צעקתי והוא המשיך ״אוקיי אוקיי הנה. אז בקיצור הוא היה עצוב ושיכור אחרי שזאין נפרד ממנו, ואז הוא אמר לי שאני חבר טוב.. ו.. נישק אותי.. אבל ישר דחפתי אותו ממני! ואמרתי לו-״ ״ומה לואי?! אמרת לו שהוא מדהים ושאתם צריכים להיות ביחד?!״ קטעתי אותו והוא המשיך ״לא! ממש לא הארי! ככה אתה חושב שאני??? בוגד?? ממש לא הארי אני צעקתי עליו מה הוא עושה ואמרתי לו שאני ואתה ביחד!״ אחרי שהוא אמר נרגעתי אבל עדיין כעסתי. ״אוקיי לואי, אני מאמין לך.. אבל אני חושב שאנחנו צריכים לקחת כל אחד יום יומיים לעצמו, ואז נראה מה כל אחד מאיתנו רוצה..״ אמרתי והוא הנהן וענה ״אני מסכים, אני נוסע לדונקסטר לסוף שבוע, אנחנו יוצאים עוד שעה בערך,פחות, לבקר את החברים..״ הייתי עצוב שזה מה שיקרה, אבל אנחנו צריכים קצת הפסקה אחד מהשני כדי לברר מה יקרה... ״ביי לואי״ אמרתי והלכתי לפתוח לו את הדלת ״ביי הארולד״ הוא אמר וחיבק אותי בהפתעה, חיבקתי אותו בחזרה ואז הוא יצא מהדלת.
————————————————————————————
זה הפרק של היום😬
סליחה שהוא היה קצר פשוט רציתי שיהיה פרק עם דרמה, אי אפשר שכל הפרקים יהיו טובים כל הזמן🤷‍♀️
אוהבתתתת❤️🙏🏻

The new student - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now