נ.מ. לואי: ( תאריך 20.12)
קבוצת וואטסאפ - נייל והפוטטוס ( Niall and the potatoes ):
דיג׳יי מאליק: היי לאדס, מה קורה? רוצים להיפגש?
הארולד❤️: היי, אני זורם.
פיינו: גם אני יכול
ניילר בוי: יש אוכל? אם כן אני בא.
דיג׳יי מאליק: חחחחח אפשר ללכת ל סטארבקס? טומו טענה.
אני: אמ.. אני חושב שאני יכול, תנו לי שניה אני אבדוק.
הארולד❤️:אוקיי.
ניילר בוי: נווו לואי אני רוצה אוכללל.
אני: אני יכול אני יכול תרגע. נפגש שם בעוד 20 דקות?
פיינו: 👍🏻
הארולד❤️: קיי
דיג׳יי מאליק: יופי!!
ניילר בוי: אני בא!
ככה נגמרה השיחה והתארגנתי בתוך 5 דקות וירדתי למטה, לקחתי את המפתחות ונסעתי לסטארבקס.
הגעתי לשם כעבור כמה דקות וחשבתי שהקדמתי אבל כל הבנים כבר היו שם.
נכנסתי והלכתי לתת להארי חיבוק ונשיקה. לאחר מכן לכל הבנים האחרים חיבוק.
הזמנתי קפה הפוך וכל שאר הבנים הזמינו כבר גם הם.
״אז מה קורה בנים? חוזרים עוד מעט לבית ספר״ זאין אמר ונאנחתי, הארי חיבק אותי.
״הכל בסדר, לא יכול לחכות כבר לכריסמס!״ נייל אמר ואכל מהעוגייה שלו.
המשקאות הגיעו והמשכנו לדבר ״אני לא, לא אוהב את כריסמס כלכך, כאילו אין לי בעיה אבל אני לא אוהב את ערב כריסמס..״ אמרתי, היומולדת שלי בתאריך שלי, לא אוהב את זה.
הארי הסתכל עליי במבט מבולבל כאילו יודע על מה אני מדבר.
״בקיצור, אין לי בעיה לחזור ללימודים״ אמרתי והבנים עשו קולות נגעלים ״איכ לואי, מי רוצה לחזור לבית ספר״ ליאם אמר וצחקקתי.
******
באתי לצאת אחרי כל הבנים אבל שכחתי את הטלפון שלי ״אני שניה בא הטלפון שלי״ אמרתי להארי והצבעתי על השולחן. פתאום בא אליי בחור מוזר קצת ואמר ״היי, אני צריך לשאול רק. אתה אממ.. יוצא עם הבחור ההוא הגבוהה עם השיער הארוך״ הוא שאל וקיווצתי את גבותי ועניתי ״אה כן.. למה?..״ שאלתי והוא ענה ״גם אני! כאילו אני מכיר אותו, יצאנו פעם , ואיבדתי את הבתולים שלי אליו״ הוא אמר, לוחש את החלק האחרון ומצחקק ״מ-מה?״ שאלתי מבולבל, מה לעזאזל ״אה זה היה יותר מדי מידע, מצטער״ הוא אמר והלך. מה קרה פה עכשיו!?!?.
יצאתי החוצה ובחרתי להתעלם ממה שהבחור המוזר אמר לי מקודם.
הלכתי לעבר הארי והוא אמר ״אני רוצה לקחת אותך לדייט בערב״ נאנחתי והשבתי ״בטח״ בחיוך מזויף. עדיין מבולבל ממה שקרה בפנים.
נסעתי הביתה לישון קצת ולהתארגן לדייט שלי עם הארי..
נכנסתי הביתה ויש עליתי לחדר שלי טורק את הדלת. התיישבתי על המיטה והדמעות פשוט יצאו, קברתי את ראשי בידי ממשיך לבכות ואומר לעצמי ׳ תתאפס על עצמך לואי, הבן אדם הזה יכל לשקר לך פשוט׳ נרגעתי וניגבתי את הדמעות, הורדתי את הבגדים ונשארתי בבוקסר, נכנסתי למיטה והלכתי לישון. הוא משוגע...
התעוררתי בשעה 4 וחצי בצהריים, הדייט שלי עם הארי אמור להיות ב6, הוא יאסוף אותי בחמש וחצי ויקח אותי לאן שהוא, אני אפילו לא יודע לאן.
אני לא יכול להפסיק לחשוב על מה שהבן אדם המוזר בבית קפה אמר לי...
נכנסתי להתקלח ויצאתי שכבר היה 5, קראתי ללוטי והיא עזרה לי לבחור בגדים.
לאחר מכן הייתי כבר מוכן וחיכיתי להארי שיגיע..
השעה הייתה כבר 5:30 בדיוק ושמעתי צלצול בדלת, הלכתי לפתוח והארי עמד שם עם פרחים אדומים יפים, שיערו היה נראה מסודר והוא היה לבוש מושלם, בחרתי להפסיק לחשוב על האיש המוזר מהבית קפה, הוא בטח סתם איזה משוגע. קפצתי על הארי בחיבוק וברח לי חיוך כלכך גדול ״הארולד! הכל בשבילי??״ שאלתי בזמן שהחזקתי את עצמי ב צאוורו ״ברור, הכל בשביל הילד יומולדת״ הוא אמר וירדתי ממנו במהירות ״מ-מה? איך אתה יודע על היום הולדת שלי??״ שאלתי, שמעתי רעש והסתכלתי אחורה, ראיתי את לוטי קורצת להארי, נו באמת ״אוי נו, לוטי!!״ אמרתי והארי צחקק ״אני לא מאמין שלא אמרת לי!!״ הוא אמר וחיבקתי אותו ״תודה, באמת, לא היית צריך, תודה, אני אוהב אותך״ אמרתי ונתתי לו נשיקה.
יצאנו החוצה ביחד והוא פתח לי את הדלת לאוטו והתיישב לידי, מסתבר שהיה לנו נהג, וכזה שנסגר, נו אתם יודעים. הוא סגר את הדלת אחריו והנהג התחיל לנסוע.
הוא התקרב אליי והחזקתי בלחייו ״תודה״ אמרתי והוא נתן לי נשיקה, הוא בחר להעמיק את הנשיקה וזרמתי איתו, הוא הצמיד אותי לחלון וישב ברווח שהיה בין רגליי. התנשקנו למשך כמה זמן והוא העביר את לשונו על שפתיי התחתונה מבקש רשות להכניס את לשונו, כמובן שנתתי לו והוא ישר הכניס את לשונו, התנשקנו בתשוקה, הלשונות שלנו התחברו והתפרקו ביחד, כל נשיקה שלנו מרגישה כמו הנשיקה הראשונה, ואהבתי את זה, הוא עזב את שפתיי והתחיל לרדת מקו הלסת שלי לצאוורי, משאיר שם נשיקות, הוא נישק צאוורי מחזיק בעורפי ומשאיר שם סימנים ׳היקי׳.
לא שמנו לב והנהג כבר עצר, הארי קמ ממני וליקק את שפתיו לאחר מכן נושך אותן בצורה כלכך לוהטת. רציתי רק לקפוץ עליו. הוא פתח את הדלת ויצא ממנה, יצאתי אחריו והוא סגר אחרי את הדלת. לא יכולתי לראות כי הוא שם את היד שלו על העיניים שלי ועזר לי ללכת, לפתע עצרנו והוא הוריד את ידו מהפנים שלי. הסתכלתי מסביב והיה על הרצפה שמיכה עם נרות ובאמצע אוכל, הסתכלי על הארי ובחזרה על המשטח ״ הארי! אני לא מאמין שעשית את כל זה בשבילי!״ אמרתי וחיבקתי אותו חזק ״תודה, תודה רבה״ אמרתי והוא חייך חושף את הגומות הסוחפות שלו.
״הכל בשביל הבו-באר שלי״ הוא אמר וצחקקתי מתיישב. הוא התיישב מולי והגיש לי כוס של יין עם ״פטל?״ שאלתי מצחקק ״כן, אתה לא שותה אז הבאתי לך פטל״ הוא אמר וחייך ״תודה לאב״ אמרתי ונתתי לו נשיקה. אכלנו ודיברנו, ובכלל שכחתי מכל העניין עם ההוא מהבית קפה.
סיימנו לאכול והיה כבר 7:40 בערב.
נכנסנו למכונית ונסענו מחובקים. הגענו לבית שלי והוא ליווה אותי עד הדלת, אני עומד לדבר איתו על האיש מסטארבקס ״הא-״ אמרתי אבל הוא עצר אותי שנתן לי נשיקה קטנה ואמר ״מזל טוב אהוב״ הייתי קצת מבולבל עד שהוא פתח את הדלת וכולם צעקו ״הפתעה!״.
———————————————
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Random*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021