נ.מ. לואי:
אחרי שיצאתי מהבית של הארי הייתי עצוב אני לא אשקר, אבל זה נכון מה שהוא אומר, זה טוב לנו הפסקה של כמה ימים אחרי מה שקרה. הלכתי הביתה והתחלתי לארוז את הדברים לסוף שבוע ב דונקסטר וכשסיימתי לוטי ופיזי נכנסו, ״היי בו-באר, אתה נראה עצוב במיוחד היום, מה קרה?״ לוטי שאלה והייתי חייב לפרוק ״הו תודה לאל ששאלת, אני חייב לספר את זה למישהו, שבו״ אמרתי והן ישבו לידי במיטה שלי. ״אוקיי, הכל התחיל שליאם התקשר אליי שיכור ואמר לי לאסוף אותו מהבר, כשהגעתי הוא סיפר לי שהוא וזאין נפרדו והוא שבר את היד כשהרביץ למראה-״ ״רגע! זאין זה הזה ההורס מבית ספר? עם החבר ההורס גם? קוראים להם זאין וליאם? ואתה חבר שלהם?״ לוטי קטעה אותי, הנהנתי והמשכתי לדבר ״בקיצור, התקשרתי להארי ואמרתי לו מה קרה והוא אמר שהוא בא לבר לעזור לי, כשהוא הגיע הוא ראה את ליאם.. אמ..״ ״נו כבר בו-באר!״ פיזי קטעה אותי וצחקתי ״הוא.. ליאם נישק אותי... אבל ישר דחפתי אותו ממני ואמרתי לו שאני עם הארי, אבל לצערי הארי ראה את זה..״ ״מה?!?!״ שתיהן צעקו ביחד ולוטי אמרה ״נו מה קרה אחרי??״ גיחכתי והמשכתי ״הלכתי להארי ואמרתי לו מה קרה אחרי שהחזרתי את ליאם הביתה, הוא אמר שהוא חושב שניקח כל אחד יום יומיים לעצמנו ואמרתי שהוא צודק ושאנחנו נוסעים לדונקסטר לסוף שבוע..״ ״אתה לא עצוב מזה שהוא רוצה שתקחו הפסקה??״ פיזי אמרה והנהנתי ״כן, ברור. טוב זה לא בדיוק הפסקה אבל אני עדיין עצוב מזה אבל אני מכבד את ההחלטה שלו.״ אמרתי והן גלגלו עיניים ובאו לדבר אבל הקול של אימנו צועקת ״ילדים! צריך לצאת לדרך״ קטע אותנו. ירדנו למטה עם כל הדברים שלנו ויצאנו לדרך לדונקסטר.
————————————————————————
******
אחרי כמה שעות של נסיעה (לואי אומר:שלא הרגשתי כי למזלי ישנתי כל הנסיעה) הגענו לדונקסטר.
בזמן שהיינו שם שכרנו בית לכמה ימים האלה. ישר אחרי שמיקמנו את עצמנו בבית התקשרתי לחברים שלי ואמרתי להם לפגוש אותי בפארק בשכונה שלנו. אחרי שהתקשרתי והודעתי לכולם הלכתי לפארק וחיכיתי להם. בן ואלינור הגיעו ביחד ורצתי לחבק אותם ״לואייייי!!! אני לא מאמין שאתה פה!!״ בן אמר וצחקתי שחיבקתי את אלינור (מגעיל אותי לכתוב את השם שלה לול). חמש דקות אחריהם מייק הגיע ואחריו הגיעה דונה. אחרי שכולנו התחבקנו וזה שאלתי אותם ״נווו אז מה קורה? ספרו קצת רכילויות ומה קורה איתכם״ הם צחקו ובן התחיל ״אני ואלינור בסדר לגמרי, נפרדנו לכמה ימים אבל אז חזרנו״ ״לאאא, למה??״ עניתי לו ואלינור אמרה ״זה לא משנה כבר, זה מאחורינו״ ונישקה את בן. ״ונחש מי פה נפרדה מחבר שלה בשביל סופסוף להיות עם מייק??״ בן אמר ופערתי את פי וצעקתי ״מההההה, לא נכוןןןן, סופסוף הבנתם שאתם צריכים להיות ביחד, אני ממש שמחר בשבילכם״ אמרתי למייק ודונה והם הנהנו ואז מייק נישק אותה. ״נחש מי נכנסה להריון ממישהו בקולג׳??״ דונה אמרה והייתי המום ״ליה? אליסון? נוווו מי??״ אמרתי והם צחקו ״אליסון״ אלינור אמרה בשקט שהתקרבה אליי ״לאאאא, לא נכוןןןן, אליסון?? אני לא מאמין על הז!נה הזאת!״ אמרתי והם צחקו ״והיא עומדת ללדת את התינוק ולנשום מבית ספר או להפיל?״ שאלתי מתעניין ״אני חושבת שהיא עומדת להפיל, זה עצוב, באמת. אף אחד לא היה אמור לדעת על זה אבל מישהו שמע את אליסון מספר לאמה את זה והפיץ את זה בכל האינסטגרם בעמוד אנונימי.״ בן אמר וצחקתי. דיברנו ככה לפחות חצי שעה עד שהם שאלו אותי ״נו אז מה איתך? מצאת מישהו? יש לך חברים?״ מייק שאל ועניתי ״אני ממש בסדר, אני בחבורה של חמישה בנים, זאין,ליאם,נייל,הארי ואני. הם ממש חמודים ו... אני יוצא עם הארי אני חושב?״ אמרתי והבנות צווחו ״תראה לנו תמונה, עכשיו!!״ אלינור אמרה והראתי להן תמונה שלי ושל הארי ביחד, ״וואו, זה נקרא שלמות, מזה החתיכות הזאת??״ דונה אמרה ואלינור הנהנה ואמרה ״כן, ממש אבל״ ״אמ בנות, אנחנו צריכים להזכיר לכן שאנחנו פה, ואתן יוצאות איתנו?״ מייק אמר ובן הנהן מיד, צחקנו ואלינור אמרה ״סליחה בייב, אתה יודע שאני אוהבת רק אותך נכון?״ היא אמרה ונישקה אותו כשהוא הנהן. ״כן, הוא באמת מושלם...״ אמרתי עצוב והשפלתי את מבטי ״לואי הכל בסדר?״ בן שאל ועניתי ״האמת, שלא הארי ואני רבנו והוא אמר שהוא חושב שכדאי שניקח הפסקה של כמה ימים עד שנבין מה קורה בינינו״ אמרתי ואלינור שאלה ״למה רבתם?״ ״ליאם וזאין, אז הם יוצאים כבר המון זמן. הם ממש חמודים לפנ—״ אמרתי להם וסיפרתי את כל הסיפור. ״וואו, זה קשוח״ דונה אמרה שקיווצה את מצחה. ״כן לואי, אבל.. זה נשמע ש.. אתה ממש אוהב את הארי והוא אוהב אותך״ בן אמר והנהנתי ״כ.. רגע מה?? לאלא עדיין לא השתמשנו במילים האלה, אבל.. כן, אני מאוהב בו, קשה, אני לא יודע מה איתו״ אמרתי ודונה אמרה ״אם אתה אוהב אותו כלכך, אל תתן לו ללכת ממך ככה, אל תוותר עליו״ היא צודקת, כלכך ״את ממש צודקת״ אמרתי מתרגש ״אני חייב ללכת, מצטער, אוהב אותכם״ אמרתי וחיבקתי אותם, הסתבבתי ובאתי לרוץ למכונית שלי, אבל אז ראיתי את ״הארי?״.
———————————————
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Random*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021