*הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים*
כתבה את החלק larrydirecti0n .
נ.מ. לואי:
יצאנו מביתו של ליאם והארי שאל ״אתה רוצה לבוא אליי? אין אצלי אף אחד בבית ואתה יכול לישון אצלי. כאילו.. אם אתה רוצה.. כאי-״ והיה נשמע לחוץ. צחקקתי קטעתי אותו ״כן, אני אשמח״.
הלכנו כמה דקות לבית של הארי וכשהגענו הוא פתח לי את הדלת.
ידעתי כבר שמשהו הולך לקרות, ורציתי שמשהו יקרה.
נכנסנו והוא שאל ״אתה רוצה מים?״ הנהנתי והלכנו ביחד למטבח.
הוא מזג שתי כוסות ושתינו בשקט מביך, שמנו את הכוסות בכיור והסתובבתי אליו.
שמתי את ידי מסביב לצווארו ונתתי לו נשיקה קצרה. ״אני אוהב אותך״ אמרתי והוא השיב ״גם אני אוהב אותך לו״. בלי לחשוב פעמיים הוא משך אותי לנשיקה יותר ארוכה והעמקתי אותה בכך שקפצתי עלי עם רגלי מסביב מותניו. הלכנו אחורה ביחד והוא ׳הניח׳ אותי על השיש ממשיך לנשק אותי בפרעות.
עזבנו את השיש והוא העלה אותנו בזהירות למעלה.
נכנסנו חדר שלו והוא הפיל אותי על המיטה. הוא עזב את שפתיי והתחיל לנשק את צווארי ״הא-הארי״ גנחתי והוא צחקק. הוא חזר לנשק את שפתיי ועצר את הנשיקה כדי להוריד את החולצה שלו. הייתי מהופנט מהמראה היפיפה שלו ומיד הורדתי את חולצתי גם.
הוא המשיך לנשק את צווארי והושיט את ידו כדי לפתוח את הכפתור למכנס הג׳ינס שלי.
הוא פתח והוריד במהרה ונשארתי רק בבוקסר מולו, הוא נשך את שפתו והוריד את הבוקסר ממני במהירות. הוא פתח את רגליי וישב בפתח שהיה בניהן. הוא הלך והוציא מהמגירה את החומר סיכה.
מרח על אצבעותיו וחזר לשבת בין רגליי. הוא התכופף והרגשתי את האצבע שלי מסביב חורי, מנסה לגרות אותי, לפתע הוא הכניס אצבע אחת לתוכי וגנחתי בחוזקה. הוא צחקק והתחיל להזיז אותה ״אני מכניס עוד אחת בסדר? אם כואב לך רק תגיד ונעצור אוקיי?״ הוא אמר והנהנתי במרץ. הוא הניס אצבע שניה ויצאו מפי גניחות קטנות. בלי הזהרה הוא הכניס אצבע שלישית, וגנחתי את שמו צועק ״האז! כ-כן!״ הוא הזיז את אצבעותיו בתוכי ואני אודה, זה קצת כאב, אבל במהירות הכאב הזה הפך לעונג. ״לו אתה כלכך הדוק״ הוא אמר ממשיך להזיז את אצבעותיו ורק מהקול הצרוד שלו הודעתי ״האר-הארי אני קרוב״ והוא ענה ״מעולה״. הוא הזיז את האצבעות שלו בחוזקה והנעה ופתאום הרגשתי את ידו על איברי. הוא שפשף חזק ולאחר כמה שניות כבר גמרתי בצעקה ״הארי!״. הוא הוציא את האצבעות שלו מתוכי וליקק את הנוזל הלבן ממני. הוא עלה לידי ונתן לי נשיקה קטנה.
״גם לך מגיע להנות״ אמרתי והושטתי את ידי לכפתור של הג׳ינס שלו, הורדתי את הג׳ינס ו בוקסר שלו ביחד והוא היה נראה המום. ירדתי לו והכנסתי את כל איברו לפי. לא ידעתי ממש מה לעשות כי זה היה הפעם הראשונה שלי.. הזזתי את הפה שלי על האיבר שלו למטה ולמעלה ושמעתי אותו גונח ״כן לו, כן״ הוא תפס בשיערי והזזתי את פי יותר מהר, לאחר כמה שניות כבר הוא גמר בתוך פי, בלעתי את זה כי לא ידעתי מה לעשות אבל זה לא היה כזה נורא.
״גאד לואי זה היה כלכך טוב״ הוא אמר ועליתי לשבת לידו.
״אתה רוצה ללכת עד הסוף?״ הוא שאל ולאחר כמה שניות הנהנתי מבויש.
״יופי״ הוא אמר והורה לי ״בוא, תשב עליי, כאילו על הזי-״ ועניתי מיד ״כןכן הבנתי״ מצחקק.
״זה הולך לכאוב קצת אוקיי?״ הוא אמר ועליתי מעליו. מיקמתי את עצמי מעל איברו והתיישבתי בזהירות, זה כאב, מאוד אפילו, אבל התרגלתי לתחושה הזאת. הכנסתי את כל איברו תוכי וגנחתי בחוזקה, כמעט צועק ״זה כואב בייב״ הוא שאל והנדתי בראשי.
התחלתי לזוז מעליו וכשאיברו פגע בנקודה גנחתי בחוזקה ״האז!״ ותפסתי בשיערו זורק את ראשי אחורה. הוא תפס במותניי ועזר לי לזוז מעליו ״כן לואי״ הוא גנח ונשכתי את שפתיי ״לו אני עומד לגמור״ הוא אמר וזזתי מעליו מהר יותר, פתאום שמעתי את הצעקה שלו ״לו!״ והרגשתי את הנוזל שלו בתוכי. יצאתי ממנו באיטיות ונשכבתי לידו. ״אני יודע שאהבת את זה״ הוא אמר וקברתי את ראשי בחזה שלו. הוא שם מעלינו את השמיכה ואמר ״לילה טוב לו, אני אוהב אותך״ ״גם אני אוהב אותך האז, ל-לילה טוב״ אמרתי מפהק באמצע.
נרדמנו ככה אחרי סקס סוער שרציתי כלכך וכנראה גם הוא, יותר ממני אפילו.
————————————————————————————————
נ.מ. הארי:
התעוררתי בבוקר עם לואי בזרועותיי וחייכתי.
״בוקר טוב האז״ הוא אמר ונבהלתי ״בוקר טוב, הבהלת אותי״ אמרתי וצחקקנו.
״קום, מתלבשים״ הוא אמר וחצי קמתי, הוא קם ונראה מתקשה נשכתי את שפתיי למראה התחת שלו ואמרתי ״כואב לך התחת בייב?״
״היי- היי! תעזוב לי את התחת. אבל כן. אני יכול לקחת ממך בגדים?״ הוא אמר וצחקקתי ״כמובן, מה שתרצה״ אמרתי וצפיתי בו מתלבש, קמתי ושמתי את הבוקסר עליי.
״כל הבגדים שלך גדולים״ הוא אמר לובש מכנס טרנינג קצר וחולצה שגדולה ממנו בהרבה הוא הי נראה בזה כלכך חמוד, וסקסי. תפסתי במותניו וקירבתי אותו אליי ״לא, זה פשוט שאתה קטן״ אמרתי ושפשפתי את האפים שלנו. הוא צחקק ונתן לי מכה בכתף.
ירדנו למטה ותמכתי בו באגנו בגלל מה שהיה אתמול בלילה..
התיישבנו באי והכנתי לנו ארוחת בוקר קטנה ולאחר מכן הוא הלך הביתה.
מה אתה עושה לי לואי טומלינסון.
———————————————
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Acak*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021