- 28 -

727 62 4
                                    

נ.מ. כללית, תאריך 16.12, צהריים:
לפני כמה דקות משפחת טומלינסון שמעו צעקה ״חתיכת בן זונה!״ אבל התעלמו.
לאחר כמה דקות, מחוץ לבית טומלינסון היה רעש של סירנה וצעקות מוכרות.. כולם רצו החוצה אבל מארק ישר החזיר את ארני, דוריס, פיבי ודייזי לבפנים. ״מה קורה פה??״ לואי שאל וג׳ואהנה קיווצה את שפתיה מנידה בראשו כ׳לא יודעת׳. הם ראו שם סירנה ואמבולנס.
פתאום הם ראו דמות מוכרת מוחזקת באזיקים ״הא-הארי?!?״ לואי שאל ורץ ליד הארי ״הארי! מה קורה פה!״ לואי שאל והארי ענה לו ״לו, לו אני מצטער״ נכנס לניידת ומשאיר את לואי מבולבל ובוכה.
——————————————————————————————
נ.מ. הארי, תאריך 16.12, בוקר:
התעוררתי במיטה של לואי עם הראש שלו על החזה שלי ואנחנו מחובקים.
חייכתי לסיטואציה ושמעתי קול קטן מתחתי ״מממ, האז?״ לואי שאל בקול חמוד ושקט.
״בוקר טוב אהוב, ישנת טוב?״ שאלתי והוא ענה ״מעולה״ נשקתי לראשו ואמרתי ״נישן עוד קצת? אני גמור״ אמרתי והוא הנהן מנומנם והחזיר את ראשו לחזי. נרדמתי לאחר כמה דקות ואני בטוח שגם הוא.
התעוררנו וכבר היה 12 בצהריים.
ירדנו למטה ואכלנו ארוחת בוקר/צהריים.
״אני חושב שאני אלך הביתה״ אמרתי ולואי הנהן וליווה אותי לדלת, נתן לי נשיקה אחרונה ויצאתי החוצה. הוא סגר את הדלת והסתובבתי ללכת, אבל אז ראיתי את אותה דמות, ג׳- ג׳וזף.
״ג׳וזף?!״ צעקתי והוא התחיל ללכת, כנראה רצה ללכת לטומלינסונים הבן זונה.
תפסתי אותו מהחולצה וסובבתי אותו מטיח אגרוף חזק לפניו. הוא דימם מהאף וצעקתי ״חתיכת בן זונה!״ וכל השכונה כנראה שמעה. נתתי לו עוד אגרוף והורדתי אותו על הרצפה, עליתי מעליו והטחתי עוד המון אגרופים בזמן שהוא שכב שם חסר אונים.
לפתע שמעתי סירנות, כנראה אחד מהשכנים המזוינים החליט להזמין משטרה.
״תרד ממנו! עכשיו!״ השוטר צעק ולאחר מכן אמר למחשיר הקשר שלו ״תביאו אמבולנס לרחוב +++++ כתובת +++״ וגלגלתי את עייני. ״חתיכת חרא מזדיין!״ צעקתי ונתתי לו אגרוף אחרון לפני שהשוטר החרא אזק את הידיים שלי. כל השכנים עמדו מחוץ לבתים שלהם והסתכלתי לבית של לואי. הוא אמא שלו ואחיותיו יצאו החוצה ולואי רץ אליי. ״הא-הארי?!?״ הוא שאל ״הארי! נה קורה פה!״ ועניתי לו ״לו,לו אני מצטער״ אמרתי והשוטר הכניס אותי לניידת, מותיר את לואי מבולבל ובוכה, פאקינג שיט!
הגענו לתחנת משטרה המזוינת והכניסו אותי לפאקינג תא מעצר!
ישבתי שם כמה זמן עד ששמעתי את קולו המוכר של לואי ״הארי, הארי סטיילס״ הוא אמר והשוטר הצביע עליי. לואי רץ אליי וקמתי לעבר הסורגים. ״הארי! מה קורה פה?! היה גם אמבולנס והכניסו לשם מישהו מדמם לגמרי!״ לואי אמר ונאנחתי ״בבקשה אל תכעס עליי״ אמרתי והוא הנהן במרץ ״כשיצאתי מהבית שלך ראיתי את.. ג׳וזף״ אמרתי ולואי היה המום ״קראתי בשמו והוא החל ללכת אבל תפסתי אותו ו.. הרבצתי לו, טוב נתתי לבן זונה הזה מה שמגיע לו!!״ אמרתי ולואי נאנח ״הארי! אני ביקשתי ממך לא לעשות את זה דאמט!״ הוא אמר והשפיל את ראשו. ״אני מצטער אבל אחרי מה שהבן זונה הזה עשה לך את זה אני לא התכוונתי לעבור לו על זה בשקט! באמת סליחה!״ אמרתי בציניות והוא צחקק ״טוב אידיוט, אנחנו משחררים אותך, ההורים שלי עכשיו מדברים איתם ומשל-״ הוא אמר אבל קטע את עצמו ״מה? לא לואי אני לא מוכן שתשחררו אותי בכסף! ממש לא!״ צעקתי ואז שמעתי את ג׳ואהנה ״טוב מאוחר מדי, קדימה, בוא הביתה״ נאנחתי והשומר פתח את תא המעצר, רצתי ישר לחבק את לואי ואת ההורים שלו ״תודה,תודה רבה אבל אני אחזיר לכם כל שקל עד השקל האחרון!!״ אמרתי ולואי גיחך. יצאנו מהתחנה ואמרתי ״תודה לאל״ ולואי צחקק.
—————————————————————————————————
נפגשנו עם הבנים כי הם שמעו מה קרה וכולנו הלכנו לבית של ליאם.
״אחי מה קורה?!״ ליאם שאל שנכנסתי לבית שלו עם לואי ״שלום גם לך ליאם, שלום זאין״ אמרתי תוהה איפה נייל. ״שלום הארי, למה היית במעצר?!״ ליאם שאל ועניתי לו ״הרבצתי לג׳וזף הבן זונה הזה״ ליאם וזאין היו נראים בשוק ולואי רק עמד לידי בשקט מחזיק את ידי. פתאום שמענו רעש ״שלום! הבאתי אוכל!״ שמענו את נייל אומר שנכנס עם מלא חטיפים. כולנו צחקנו ואז זאין אמר ״רגע רגע, בגלל שהרבצת לו הכניסו אותך למעצר?!״ ״לא רק, כאילו כן אבל בגללי הוא בבית חולים עכשיו, אז כן״ אמרתי והם צחקקו.
״משחקים נבר הו אי אבר! (Never have I ever)״ נייל אמר בהתרגשות ״מישהו פה שמח היום״ אמרתי מרים גבה. ״כן, המערכת יחסים עם לוטי הולכת מצוין״ נייל אמר וצחקקתי.
ישבנו במעגל וליאם אמר ״אוקיי, אז כל פעם מישהו אומר משהו שהוא אף פעם לא עשה ומי שעשה את זה מוריד פריט לבוש אחד כל פעם״ ״אוקיי..״ לואי אמר והתחלנו לשחק.
נייל שם בקבוק ריק באמצע וסובב אותו, הבקבוק עצר עליי ״אף פעם לא.. התנשקתי עם ליאם!״ אמרתי מתחכם ״נו באמת הארי! שוב זה״ לואי אמר והוריד את הנעליים גם מתחכם. גם זאין הוריד את הנעליים וסובבתי את הבקבוק, שעצר על נייל. ״אף פעם לא.. עשיתי סקס!״ נייל אמר מתרגש. זאין הוריד את הגרביים וליאם את הנעליים. אני ולואי הסתכלנו אחד על השני והורדתי את הנעליים והוא את הגרביים. ״מה?! עשיתם סקס כבר!?״ זאין שאל בשוק. ״כן! וזה היה פ-״ התחלתי לומר אבל לואי שם את ידו על הפה שלי וצחקנו. נייל סובב את הבקבוק והוא עצר על לואי ״הו בו-באר שלנו, הוא כמעט ולא עשה כלום״ אמרתי ולואי נתן לי מכה קטנה בכתף, מצחקק.
״אף פעם לא השתכרתי!״ הוא אמר בקלות וכולנו הורדנו פריט לבוש. זאין כבר היה בלי חולצה, אני וליאם בלי נעליים וגרביים ונייל בלי נעליים.
״לו-לואי! די לבהות בזאין!״ אמרתי ששמתי לב שלואי מסתכל על זאין שהיה בלי חולצה. ״סליחה באמת שהוא שווה, אבל לואי! הוא תפוס תזהר ממני״ ליאם אמר וכולנו צחקנו ״חכו לראות את לואי שאני מוריד חולצה״ אמרתי מצחקק ולואי קבר את ראשו בצוואר שלי.
לואי סובב את הבקבוק והוא עצר על זאין. ״אף פעם לא.. הייתי בבריכה, ים או כל דבר שיש בו מים בלי מצופים״ זאין אמר וכולנו צחקנו ״מה?!״ לואי שאל ועניתי ״כן, זאין מפחד ממים״.
הורדתי את החולצה וכך גם לואי וליאם, נייל הוריד את הגרביים. ״אתם רואים!״ אמרתי והצבעתי על לואי ״אויש נו תשתוק, אתה גם לא יכול בלי הגוף שלי״ הוא אמר וצחקקתי נותן לו נשיקה קטנה בצוואר. הבקבוק הסתובב ועצר על ליאם ״אף פעם לא הייתי במעצר!״ ליאם אמר ואמרתי ״לא פייר ליאם, לא פייר״ וכולם צחקו, הורדתי את המכנס שלי וכולם נשארו עם מה שיש להם.
״נקווה שכשלואי יוריד את המכנס לא יעמוד לך..״ זאין אמר וסובב את ראשו באיטיות לליאם . ״תשתוק מפגר, אבל כן יעמוד לי״ אמרתי וצחקנו.
שיחקנו ככה עד שכולם נשארו רק בתחתונים, כן זה היה קצת מביך אבל בסדר, אנחנו בנים.
״טוב ברור לכם שנשחק את זה שוב מתי שהוא כן.״ אמרתי וכולם הנהנו וצחקו.
———————————————

The new student - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now