נ.מ. לואי:
התעוררתי בבוקר ונזכרתי בדברים שקרו אתמול, אני והארי כנראה נצטרך לדבר על זה בסופו של דבר. התארגנתי וירדתי לאכול ולאחר מכן יצאתי לבית ספר עם אחיות שלי. הגעתי לבית ספר והלכתי לבנים אבל לא ראיתי את הארי ״היי אמ. איפה הארי?״ אמרתי כשבאתי ליד הבנים ״מממ הוא לא הגיע עדיין״ זאין אמר שניתק את השפתיים שלו משל ליאם וישר כשסיים לדבר המשיך לנשק אותו. ״אוקיי תודה?״ אמרתי/שאלתי. הארי הגיע אחרי עשר דקות רץ לתוך הבניין מתנשף ומבולגן. צחקתי שהוא הגיע אליי וסידרתי לו את השיער והחולצה, מנשק אותו אחרי. ״היי האז, מה קורה?״ שאלתי אותו והוא קבר את ראשו בידיו ״לא התעוררתי בזמן, אמא שלי העירה אותי״ הוא אמר וצחקתי מחבק אותו ״אתה רוצה אמ.. לצאת לדבר קצת?״ שאלתי והוא הנהן. יצאנו החוצה ואמרתי לו ״אתה כועס על אתמול? שג׳ייק ניסה לנשק אותי כאילו?״ ״לו הכל בסדר, אני לא כועס אני יודעת שאתה אוהב אותי ולא תעשה לי את זה, אתה בן אדם טוב לו, יותר אפילו, מושלם״ הוא אמר וחייכתי נושך את שפתיי. הוא התנפל עליי בנשיקה ודחף אותי על הקיר, ״האר- הארי אנחנו צר- צריכים ללכת לשיעו-״ ניסיתי לומר בזמן שהוא נישק את צווארי בפרעות, דחפתי אותו ממני והעברתי אצבע על הסימן שהוא השאיר על צווארי, חייכתי והלכתי לכיתה, רואה אותו נושך את שפתיו ומגחך. הוא משך אותי וחיבק אותי ממאחורה כשיצאה צווחה קטנה מפי ולאחר מכן צחוק. הלכנו לכיתה ככה מחובקים מתעלמים מהלחשושים.
נכנסנו לכיתה והתיישבנו בשולחן, המורה נכנסה והקריאה שמות. דיברנו הרבה בשיעור אז המורה העבירה אותי מקום, כלבה. נגמר השיעור והלכנו לקפיטריה ״היי, אכלתי היום בבית אתה?״ הארי אמר ״גם אני, זה אומר ש...??״ אמרתי מקווה שהוא יגיד מה שאני חושב ״שהולכים לבחוץ להתמזמז, עובד בשבילך?״ הוא אמר ועשיתי תנועת ׳יש׳ עם הפה והיד ״כלכך״ אמרתי ומשכתי אותו החוצה מהר מצחקק.
יצאנו החוצה למקום שהמורים לא יראו אותנו והארי הרים אותי שהרגליים שלי סביב מותניו וצחקקתי שהוא התחיל לנשק אותי,ואז הידיים שלו נגעו בתחת שלי, צחקקתי לתוך הנשיקה ונתתי לו מכה קטנה ביד ולאחר מכן החזרתי אותה לצווארו. התנשקנו ככה כמה דקות עד שהוא עזב את שפתיי והתחיל לנשק את קו הלסת שלי וירד לצוואר. (הערת הכותבת: שוב, זה מביך אותי לכתוב את זה, מאוד!) הוא נישק את צווארי ו׳זרקתי׳ את ראשי אחורה בהנאה. משכתי קצת בשיערו וצחקקתי שהוא נישק את שפתיי.עצרתי את הנשיקה,״זהו״ אמרתי שנתתי לו מכה קטנה שהוא יוריד אותי אבל הוא לא הוריד ״הארייי״ אמרתי צוחק ונותן לו עוד מכה ״מספיק״ אמרתי והוא נאנח מוריד אותי ״אבל ל-״ ״הא, לא, חוזרים לחברים שלנו, אפשר להתמזמז אחר כך״ קטעתי אותו והגשתי לו את ידי ״נו בסדר״ הוא אמר ותפס בידי. משכתי אותו לבפנים וחזרנו לשבת ליד הבנים. ״איפה נייל?״ שאלתי בגלל שלא ראיתי אותו ״בחוץ מתמזמז עם אחותך כנראה״ זאין אמר וגלגלתי את עיניי ״היי זין, גם אם ללואי אין בעיה עם המערכת יחסים שלהם, הוא עדיין לא רוצה לשמוע על זה שהם מתמזמזים בחוץ, זה אחותו, אתה יכול לומר פשוט ׳בחוץ׳ וזהו״ הארי אמר וצחקתי ״היי, זה זאין לא זין, אתה מבטא את זה לא נכון״ זאין אמר וגיחכנו ״מצטער״ הארי אמר לזאין ונישקתי אותו בלחי.
——————————————————————————————————
סיימנו בית ספר וכל אחד הלך לביתו.
חצי שעה אחרי שחזרתי הביתה הטלפון שלי צילצל והיה כתוב על המסך ׳הארולד❤️׳. עניתי ושאלתי ״היי לאב, מה קורה?״ ״היי לו, אמ תקשיב״ הוא אמר קטעתי אותו ״איפה אתה? נשמע קצת רועש״ ״כן אמ, תבטיח שלא תצחק אליי ואל תספר לאף אחד״ הוא אמר ״מבטיח״ אמרתי מכווץ את גבותי.
״אוקיי אז, אמ בן דוד שלי בא אלינו ורכבנו על סקייטבורד ואמ.. נפלתי ושברתי את הרגל שלי א-״ ״מה?!?! הארולד אתה רציני?! איפה אתה? אני בא לאסוף אותך, איפה א-״ ״בייב תרגע, אני בבית חולים בER, אתה יכול לבוא לאסוף אותי בבקשה?״ הוא אמר והייתי לחוץ לגמרי, ״כן אני כבר מגיע ביי האז״ אמרתי בזמן ש קמתי מהספה ורצתי לקחת כסף ואת המפתחות של האוטו.
עצרתי במקדונלדס כדי לקנות לי ולהארי אוכל.
אחרי שקבלתי אותו ישר רצתי למכונית ונסעתי לבית חולים.
חיפשתי אותו בעיניים שלי עד שמצאתי אותו באחת מהמיטות, בטלפון שלו ורצתי אליו.
״האז אתה בסדר??״ שאלתי אותו לחוץ בזמן שחיבקתי אותו חזק ״כן אני פשוט לא-מצליח-לנשום- לואי לו״ הוא אמר ושחררתי מהחיבוק מהר ״סליחה״ אמרתי ונתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים.
״הבאתי לנו אוכל, אתה רוצה ללכת לפארק לאכול?״ שאלתי אותו והוא הנהן ״כן בייב, תודה״.
עזרתי לו לקום מהמיטה ולהכנס לאוטו ואחרי חמש דקות הגענו לפארק.
התיישבנו על הדשא והבאתי את האוכל שכנראה היה כבר קר.
אכלנו ודיברנו, צחקנו והתנשקנו והיה לנו כיף, הוא עושה אותי כלכך שמח.
״האז?״ אמרתי/שאלתי אותו ״כן לו״ הוא אמר ועניתי לו ״אני אוהב אותך אתה יודע את זה? אתה עושה אותי כלכך שמח״ ״אני אוהב אותך גם, ואני שמח שאני עושה אותך שמח כי גם אתה, אף פעם לא הייתי ככה, באמת, אפילו ג׳מה אמרה״ הוא אמר וחייכתי, נותן לו נשיקה קטנה אבל ארוכה על השפתיים וממשיך לאכול.
———————————————
YOU ARE READING
The new student - Larry Stylinson
Acak*גמור* - מי זה הארי סטיילס? - אל תתקרב אליו. -למה? - תאמין לי שאתה לא רוצה. *סיפור מקורי שלי * כל הזכויות שמורות לי🙏🏻 *מכיל תכנים מיניים מפורטים *שפה גסה מקום #1 בlarrystylinson נכון ל 6.1.2021