- 31 -

670 69 17
                                    

נ.מ. לואי:
״הפתעה!״ כולם צעקו והייתי בשוק, צחקתי והסתכלתי על הארי שסימן לי להכנס.
נכנסתי לבפנים וחיבקתי את כולם, הסתכלתי אחורה וראיתי את.. ״בן?״ שאלתי ורצתי אליהם ״גם אנחנו פה״ מייק אמר וצחקתי, חיבקתי את ארבעתם וכולם הסתכלו עלינו, זה היה מסיבה דיי קטנה, רק הבנים, דונה מייק בן ואלינור, ואחיות שלי לוטי ופיזי. ״דמי!״ אמרתי והלכתי לחבק אותה, ומסתבר שגם דמי הייתה פה!
שיט, הארי, רציתי לדבר איתו על האיש מהבית קפה, אני חייב לדבר איתו על זה, עכשיו, בלי לדחות. רק כדי לוודת שהאיש באמת משקר. הלכתי לעברו ואמרתי לו ״האז, אני צריך לדבר אי-איתך״ מהסס, משכתי אותו הצידה ונכנסנו לשירותים ״כן לו?״ הוא אמר, חשבתי שהוא יצפה לסקס בשירותים..
״הארי, אמרת שאתה בתול נכון? כאילו לפני ששכבנו״ שאלתי והוא הנהן ״מישהו בבית קפה בא אליי ואמר שהוא יצא איתך פעם, וש.. שהוא איבד את הבתולים שלו איתך..״ אמרתי והוא היה נראה המום ״מה?! מי זה היה?!״ הוא שאל וגלגלתי את עיניי ואמרתי ״לא יודע, הוא היה דיי גבוהה, קצת יותר ממני וקצת פחות ממך, היה לו שיער מין לבן כזה, כמו של דראקו מהארי פוטר א-״ הוא קטע אותי ״דרק..״ השפתיים שלי נפרדו וניסיתי לדבר אך לא הצלחתי ״אתה מ-מכיר אותו?״ מלמלתי לבסוף, מרגיש את הדמעות בעיניי ״כן לואי א- תן לי להסביר״ הוא אמר, הוא שיקר לי. ״אז הוא אמר את האמת, חשבתי שהוא איזה משוגע שמחרטט לי אבל הוא צדק, אתה שיקרת לי!״אמרתי, צועק את החלק האחרון. ״לא בייב הוא באמת משוגע א״ הוא אמר אבל קטעתי אותו ״לא! אל תקרא לי בייב! אתה יודע מה, אל תקרא לי בכלל, אתה שיקרת לי, אני איבדתי את הבתולים שלי איתך, ואתה שיקרת לי, שיחקת בי, חשבתי שהשתנה, אבל לא, אתה שחקן״ אמרתי והדמעות יצאו בלי סוף, יכולתי לראות גם דמעות אצלו. הוא בא לומר משהו אבל קטעתי אותו ״לא, לא אל תטרח, אנחנו, גמרנו הארי״ אמרתי ויצאתי מהשירותים. מנגב את הדמעות וחוזר אל המסיבה.
————————————————————————————————
נ.מ. הארי:
הוא יצא מהשירותים בלי לתת לי להסביר, מותיר אותי בוכה ״פאק!״ צעקתי ודפקתי את ידי על הדלת. נשענתי על הדלת מתיישב ובוכה, הוא כרגע נפרד ממני. דרק הבן זונה השקרן הזה א-
דפיקה בדלת קטעה אותי ״הארי?״ שמעתי את קולו של נייל, ״נייל עוף מפה״ צעקתי ואז גם שמעתי את זאין וליאם אומרים ביחד ״האר-״ ״לא, עופו מפה״ צעקתי אבל אז הרגשתי את הדלת נפתחת ומזיזה אותי. שלושתם נכנסו ״איך-״ באתי לשאול אבל הם קטעו אותי ״זה לא משנה. מה קרה? למה אתה בוכה?״ ליאם אמר והם התיישבו לידי. ״לוא- לואי נפרד ממני״ אמרתי ושלושתם היו בשוק ״מה!?!? למה?!?״ נייל שאל והשבתי בוכה ״הוא פגש את דרק הבן זונה בבית קפה, הוא אמר לו שהוא איבד את הבתולים שלו איתי.״ אמרתי וזאין התפרץ ״הבן זונה הזה! אני לא מאמין על המשוגע הסכסכן הזה, אחרי כל מה שהוא עשה! הוא שוב מסכסך״ זאין ודרק אקסים ״נכון, אתה יצאת איתו! לא אני! והבן שרמוטה אמר ללואי שהוא ואני יצאנו, אמרתי ללואי שאני בתול, כאילו שהייתי בתול עד ששכבנו, וזה נכון! עשיתי דברים אחרים והוא יודע את זה ועכשיו הוא חושב ששיקרתי לו, והוא נפרד ממני,״ אמרתי ונייל הגיב ״דאמט, הכל מסתבך, הכל היה טוב, מה דרק עושה בלונדון בכלל? הוא עזב ל LA״ ועניתי ״אין לי מושג״ ״החרא הזה, בגללו אני וזאין נפרדנו בפעם הראשונה חתיכת.״ ליאם אמר ואמרתי בשקט ״פאק״ והשפלתי את ראשי בין הברכיים.
״אני הולך הביתה״ אמרתי ובאתי לקום אבל ליאם עצר אותי.
״לא! עכשיו אתה תצא לשם, תראה ללואי שאתה בסדר, ואנחנו נסביר לו הכל לפני היומולדת שלו. אה! ויש לי רעיון! שנשחק אמת או חובה, אני אתן לך חובה לנשק את זאין! צרפתית אבל! הוא כלכך יקנא! וכן אני בסדר עם זה״ ליאם אמר וצחקקתי ״מי אמר שאני בסדר עם- טוב אני בסדר עם זה״ זאין אמר וצחקתי שוב. ״בסדר, תודה לאדס״ אמרתי וקמנו, חיבקתי אותם מנגב את הדמעות ויצאנו החוצה ביחד.
לא רציתי שלואי יראה שאני חלש, למרות שהייתי, כלכך, הוא פאקינג נפרד ממני.
כולם התיישבו על הרצפה והתיישבתי בין מייק הזה ללוטי. ליאם וזאין התיישבו מולי, כנראה בכוונה.. ״משחקים אמת או חובה!״ לוטי אמרה בהתרגשות וליאם קרץ אליי וצחקקתי משפיל את ראשי. לוטי לקחה בקבוק ושמה אותו באמצע וסובבה.
היה המון חובות, לוטי התקשרה לאקס שלה ונייל לא היה נראה מרוצה, קצת כועס.
ליאם היה צריך לומר מי הוא חושב שהכי יפה כאן.
וכל מני דברים כאלה, הרבה, דברים כאלה.
עד שבסופו של דבר הבקבוק עצר עליי ועל.. אה! ליאם.
צחקקתי וליאם שאל ״הארי! אמת או חובה״ כאילו לא ידע מה אני אגיד. הסתכלתי על לואי שהסתכל עליי והוא ישר הסית את מבטו ״חובה״ אמרתי וחזרתי להסתכל על ליאם, רואה מזווית העין שלי את לואי מסתכל עליי. חייכתי וליאם אמר ״חובה עלייך... להתמזמז עם זאין!״ הוא אמר, עושה את עצמו חושב. זאין הטה את ראשו הצידה ובא לכיווני, הוא התיישב על בירכיי ושמעתי לחשושים כמו ׳אין מצב׳ או ׳הוא לא עם לואי?!?׳ צחקקתי והנדתי בראשי. רואה את החיוך של לואי יורד מפניו.
התקרבתי לשפתיו של זאין ושמתי את ידי על הפנים שלו והוא התקרב אליי שם את ידיו סביב צאוורי. חיברתי את שפתינו וניסיתי לגרום ללואי לקנא כמה שיותר. השפתיים שלי ושל זאין זזו ביחד והכנסתי את לשוני לתוך פיו.
פתאום שמעתי קול מאחורה ״אוקיי באדי (buddy), זה מספיק״ ליאם אמר ואני וזאין צחקנו והוא הלך לשבת ליד ליאם בחזרה.
לואי היה נראה מבואס לגמרי והרגשתי קצת רע, לא! לא! הוא נפרד ממך הארי! דיי!
לקחתי נשימה עמוקה והמשחק המשיך.
לאחר כמה דקות נגמר המשחק ואמרתי לבנים ״אני חושב שאני אלך הביתה,אני לא רוצה להרוס ללואי״ וליאם ענה ״אוקיי, והארי! הנשיקה הזאת עם זאין, לא תקרה יותר כן? או נשיקה בכלל. מובן?״ הוא צחק וצחקקתי גם אני מהנהן ויוצא מביתו של לואי לאחר מכן.
מרגיש כבר את הדמעות.
———————————————

The new student - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now