- 20 -

835 67 2
                                    

נ.מ. לואי:
הגיע חג ההודיה אחרי כמה ימים של בית ספר שעברו בסדר, אני והארי התקרבנו רק יותר, היו לנו כמה ריבים קטנים על דברים מטופשים אבל לאחר כמה דקות כבר השלמנו, והרגל שלו כבר החלימה, זה לא היה שבר כזה נוראי. אני בלחץ מטורף אם המשפחה שלי ושל הארי יסתדרו. עדיין לא פגשתי את האחים הקטנים שלו ואני לא יודע את השמות שלהם, אני רק יודע שהם תאומים והם בני 12 אני חושב. אני לא יודע מה הסיפור עם אבא של הארי, אני רק יודע שהוא לא בסביבה. הייתי לחוץ לגמרי, עוד כמה שעות הם אמורים להגיע. ירדתי למטה וראיתי את אמא שלי מכניסה את ההודו הענק לתנור, ״וואו אמא ההודו הזה עצום״ אמרתי לה והיא הנהנה ״קניתי את ההכי גדול, אנחנו הרבה אנשים. אני כלכך שמחה שאני אכיר את המשפחה של הארי, הוא בן אדם טוב ואתה שמח איתו, לא כמו שהיה עם ג׳ייק״ היא אמרה והשפלתי את ראשי ״ג׳ייק היה טעות ענקית, שהוא היה פה הוא ניסה לנשק אותי, הארי חשד בו קצת אבל אני אמרתי לו שאני וג׳ייק רק חברים ושלא יקרה כלום, סמכתי על ג׳ייק והוא ככה ניסה לגרום לסכסוך ביני לבין הארי, וזה לא עבד לו, זה רק חיבר בינינו יותר״ אמרתי והיא ענתה ״אני לא ידעתי שזה קרה, אבל תודה לאל שנאתי את ג׳ייק, אמרתי לו לבוא מתוך נימוס אבל הוא היה בן אדם נוראי״ וצחקתי ״אם הייתי יודעת לא הייתי מדברת עליו, סליחה בו-באר״ היא אמרה והרמתי את ראשי ״זה בסדר, אני פשוט לא רוצה איתו שום קשר יותר, ואני שמח שעברנו לפה, באמת״ אמרתי והיא הנהנה. ״אמא?״ אמרתי לה והיא ענתה לי ׳כן׳ עם הנהון. ״אנחנו נחזור לדונקסטר מתישהו?״ שאלתי והיא הנידה את ראשה ״אני לא חושבת לואי, העבודה פה הולכת לי טוב מאוד יותר מאשר בדונקסטר ואבא כבר מצא מקום טוב לעבוד בו, לכם טוב בבית ספר ויש לנו בית מעולה, שאנחנו קונים אותו עוד מעט במקום שכירות, אז לא, אני מצטערת״ היא אמרה וחייכתי ״לא לא, זה בסדר לגמרי, אני אוהב את זה פה, אני שמח פה ויש לי חברים ובן זוג מדהים״ אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי שהיא חייכה ״את צריכה עזרה במשהו?״ ששאלתי והיא הנהנה וענתה ״כן, אתה יכול בבקשה לערוך את השולחן ל.. כמה אנשים הם?״ ״חמישה״ עניתי והיא המשיכה ״אז ל14 אנשים, אתה יכול?״ ״כן״ אמרתי מהנהן ״תודה בו-באר״. היא אמרה נתנה לי נשיקה על הלחי והמשיכה בהכנות. הלכתי לקחת צלחות וערכתי על השולחן עם מזלג וסכין בצד כל צד. עליתי למעלה כדי להתקלח ולאחר מכן הלכתי לארון שלי לבחור בגדים, לא מצאתי שום דבר מתאים וכבר התייאשתי. ״לוטייי!! את יכולה לבוא רגע!!״ צעקתי כדי שלוטי תשמע. ״כן לואי, למה אתה צועק?״ היא אמרה ונאנחתי יושב על המיטה. ״אני לא מוצא שום דבר ללבוש, ואני צריך להראות טוב, כי הארי בטוח יראה מושלם, אבל אני גם רוצה להראות טוב ואני לחוץ ולא יודע מה לעשות״ אמרתי מהר והיא צחקה ״הכל בסדר אני אמצא לך משהו טוב ללבוש״ היא אמרה ואמרתי ״תודה לאל, תודה רבה לוטי״ ורצתי לחבק אותה. לאחר חצי שעה בערך היא נכנסה לחדר שלי עם שקית של ׳boss׳ואמרה ״אוקיי זה הכי טוב שמצאתי בהתראה כזאת קצרה, הבאתי לך ג׳ינס כחול, חגורה שחורה וחולצה אדומה קצרה מכופתרת. קח״ היא אמרה וזרקה עליי את השקית ״מתי הספקת להיות בקניון?״ שאלתי מבולבל ״זה לא משנה, נו תתלבש, אני מחכה״ היא אמרה וצחקקתי מתחיל להתלבש, ״לא לא לא לואי אתה לא מכניס את החולצה לתוך המכנסיים היא גם לא מספיק ארוכה״ לוטי אמרה והרמתי ידיים צוחק. סיימתי להתלבש ולוטי מחאה כפיים בזמן שיצאה לה צווחה קטנה מהפה ״הו לואי זה מושלם״ היא אמרה וצחקתי ״תודה לו, אני ממש מודה לך, באמת״ אמרתי והיא יצאה מהחדר ממלמלת ׳אין על מה׳. ירדתי למטה לעזור לאמא שלי, הייתה רק עוד שעה עד שהארי והמשפחה שלו אמורים לבוא, התרגשתי והייתי לחוץ באותו זמן, מקווה שהמשפחות יאהבו אחת את השניה. ״היי אמא, איך הולך עם האוכל״ שאלתי כשנכנסתי למטבח והיא ענתה ״ הולך מעולה, ההודו עוד מעט יצא מהתנור וכל שאר הדברים כבר מוכנים עוד כמה דקות, אתה יכול לבדוק עם כל האחיות שלך שהן מוכנות בבקשה? אה וגם מארנסט בבקשה בו-באר״ והנהנתי ״בטח״ אמרתי ועליתי למעלה, נכנסתי לחדר של לוטי והיא הייתה מוכנה, ככה גם פיזי ולוטי הלכה לעזור לתאומים להתלבש, נכנסתי לחדר של התאומות והן שיחקו לא מוכנות ״בנות! עוד פחות משעה באים אלינו האורחים, תתלבשו מעכשיו בבקשה! יש לכן עשר דקות אני פה מחוץ לחדר!״ אמרתי והן הנהנו. אחרי שעברו 10 דקות נכנסתי וראיתי שהן מוכנות ״יופי, רדו למטה בבקשה האורחים מגיעים עוד חצי שעה בערך״ אמרתי מפנה להן את הדרך והן רצו למטה. ירדתי למטה אחרי כולם ועשינו ארגונים אחרונים לפני שהם באו. שמענו דפיקה בדלת אחרי כמה דקות ואמא שלי הלכה מהר לפתוח בזמן שכולנו חיכינו בסלון. ״היי אני ג׳ואהנה, נעים להכיר,בואו״ שמעתי את אמא שלי ואז ראיתי את הארי והמשפחה שלו נכנסים לסלון שלנו, הארי היה לבוש בג׳ינס שחור וחגורה חומה עם חולצה לבנה בתוך המכנס, הוא היה נראה כלכך שווה ויפה, בחנתי את הגוף שלו ונשכתי את שפתיי, לאחר כמה שניות נערתי את ראשי ורצתי לחבק אותו ולתת לו נשיקה ״היי לאב , התגעגעתי״ אמרתי/לחשתי לו,הוא חייך וחיבקתי אותו חזק ״גם אני התגעגעתי בייב״ הוא לחש בחזרה והדביק לי נשיקה אחרונה לשפתיים.
———————————————

The new student - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now