Kurtulacaksın buradan

136 16 52
                                    

013***: Alesya ben Seza

013***: Sana bir sürprizim var,
camdan bak

Mesajla kaşlarımı çattım. Seza'nın telefonu bendeydi bilerek bana bırakmıştı ama birisinden mesaj atıyorsa telefonuna kayıtlı olması gerekmez miydi? Yine bir oyun veya sınav mıydı bu?

Tereddüt ederek pencerenin kenarına geldim. Perdenin kenarından aşağı bakmaya çalıştım. Seza oradaydı ama tekti, biraz daha perdeyi açtırıp ona baktım. Beni camda görünce eliyle yaklaşmamı işaret etmişti. Ne yapmaya çalıştığını anlayamasam da etrafa bakınarak yaklaştım.

Birden gülümseyen yüzünü ciddiyet kaplamıştı ve işaret diliyle konuşmaya başlamıştı. "Odamdaki çekmeceme bak ve içindekini incele."

Ne yapmaya çalıştığını gerçekten anlayamıyordum ama yapacak başka bir şeyim olmadığı için içeri girip çekmecesini açtım. Bir defterden başka bir şey bulamamıştım.

Defteri açıp içine bakınca her sayfada tek bir cümle yazılıydı. Bunu mu okumalıydım yani? İlk sayfayı okumaya başlamıştım ki aslında yazdıklarının şifreli olduğunu fark ettim. Siktir, kaç aydır bunun için bana şifreli konuşmalardan bildiklerimi sorup duruyordu. Ve her sayfaya farklı şifrelerle bir şifreli cümle yazmıştı.

Teker teker okumaya başladım yazdıklarını:

Kafan karışık biliyorum.

Ama artık bitiyor söz.

Seni buradan kurtaracağım.

Seni getirirken böyle olacağını bilsem asla getirmezdim.

Tüm yaşadıkların için üzgünüm.

Planımız şöyle.

...

...

*****

"Seza bırak beni! İstemiyorum diyorum anlasana!!" Avazım çıktığı kadar bağırmaktan boğazım ağrımaya başlamıştı ama durmuyordum, sanki hayatta kalabilmek için son çırpınışlarımmış gibi elimden geldiğince mücadele ediyordum.

"Geleceksin. Burada hiçbir şey doğru gitmiyor, biz beraber yaşıyoruz ama birlikte değiliz Alesya. Sen bana burada alışamıyorsun. Gidip başka bir yerde herkesten uzakta kalırsak bana alışacaksın biliyorum."

O da sesini yükseltse de çok fazla bağırmıyordu. Sesini daha çok sinirli bir psikopat gibi çıkartmaya çalışıyordu sanki. Yine de bu kadar gerçekçi oynaması inanılmazdı.

Bir süre daha tartışıp bir sürü eşyaları kırdıktan sonra zorla beni evden dışarı çıkartırken bunu bekleyen ekip anında Seza'yı ve beni ayırıp Seza'yı zorla arabaya sokmuşlardı. Her şey çok hızlı bir şekilde gelişirken onun yüzünü son kez gördüğüm anın o arabaya zorla sokulduğu an olacağını hiç düşünmezdim. Hayatıma girdiği gibi gidişi de ani olmuştu. İçten içe güzel günlerde tekrar karşılaşmayı umdum.

O gider gitmez beni de iki kişi başka bir arabaya koyduğunda onlara karşı gelemeyecek halde olduğumu bildikleri için 2 kişiyle yetinmişlerdi muhtemelen. Tıpkı Seza'nın söylediği gibi. Şoför kar maskesini indirmeden yanındakiyle konuşmaya başladı.

"İnip şunun yanına geç, rahat durmuyor gibi gözüküyor."

Yanındaki adam bana aynadan göz atıp homurdanmıştı. Yerinden kalkmak istemediği belliydi ama arabayı süren kişi muhtemelen onun üssü olduğu için itiraz etmeden inmişti.

Kapıyı kapatmasına fırsat bile bulamadan şoför öyle bir gaza basmıştı ki bunu yapacağını tahmin etmeme rağmen ben bile öne savrulmuştum. Kız göz ucuyla aynadan bana bakıp "kemerini tak çünkü daha çok hız sınırlarını aşacağız Alesya Hanım."

Alesya Hanım... Bana böyle seslenilmesi o kadar uzak geliyordu ki artık, oysa daha birkaç ay öncesine kadar etrafımdaki hemen herkes böyle hitap ederdi. Hayat gerçekten garipti.

Dediğini yapıp kemeri taktıktan sonra başımı geriye yasladım. Seza'nın bunu uzun zamandır planlıyor ve benim için mücadele ediyor oluşu asla unutmayacağım şeyler arasındaydı ama buradaki günlerimden geriye kalan her şeyi unutmam gerekiyordu artık. Hayatıma devam etmek için buna mecburdum. Tabii olduğu kadar...

----

Kısa bir bölüm oldu ama büyük oynandı bence. Belki aklınızda bu ne saçma bir şeydi kaç aydır bunu yapamamış mı gibi sorular kalmış olabilir ama zamanla bu sorularınıza yanıt olacak şeyleri de yazacağım. Yine de siz sorunuz olursa bana sorun fazla spoi vermeden açıklama yaparım ♥♥

Ee bölüm hakkında düşünceleriniz neler? Tabii Alesya'yı kurtarmak için Seza'ya yardım eden kız var bide onu bir sonraki bölümde göstereceğim şimdilik sürpriz olsun 🙊🙊

Seza'yı bu saatten sonra nasıl bir hayat bekliyor sizce?

İyi mi yaptı yoksa kötü yaptı dersiniz?

Bir sonraki bölüm Bulut var SONUNDAAAA!!

Hadi bayyy

Hadi bayyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SILLAGE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin