Değerimi bilenler var

111 10 33
                                    

yigitozturk: Kendimi karalasa mıydım acaba?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yigitozturk: Kendimi karalasa mıydım acaba?

5 yorum

@simgevural: Bu fazla olmadı mı

@yigitozturk: @simgevural benimle iddiaya girmemeni söylemiştim

@yigitozturk: @simgevural Sakal mı bırakayım sözümü dinlemen için illa?

@simgevural: @yigitozturk bence sen bir süre gözüme falan gözükme

@yigitozturk: @simgevural o zor işte 😎

********

Alesya'dan

"Doğru adres olduğuna emin misin? Egemen'i buraya getirmeleri hala tuhafıma gidiyor"

Aradan bir hafta geçmesine rağmen daha toparlanamadan ve hiçbir şeyi çözemeden kendimi yeni bir olayın içinde bulmuştum. Bu piç kuruları ben Fransa'dan kaçınca Egemen'i Türkiye'ye, annemin yanına yollamışlardı.

Tabii ki bunun beni çekmek için bir tuzak olduğuna emindim ama ne olursa olsun Egemen'i sahipsiz bırakamazdım. Annemin elinde iki güne kalmadan psikolojisi bozulurdu çocuğun.

"Evet, annen Egemen için yeni bir yer ayarlamak istemiş fakat baban bunu duyunca yanında kalmasını istemiş. Yani babanla kalıyor şu an."

"N-nasıl yani? Babam hapisten çıktı mı? Hani annem ona yardım etmeyecekti?"

"Etmemiş zaten. Başka birisinin yardımıyla çıkmış fakat ismi kayıtlarda yok."

Kafam allak bullak olmuştu bile çoktan. Neyse ki annem içeride değildi. Onunla karşılaşmaya henüz hazır olduğumu sanmıyordum.

"Alesya, bekle. Bugün yeni güvenlik gelmiş şimdi görünüyor. 5 dakika önce yoktu bu."

Yeni güvenlik mi? İyi de evin etrafında 3 tane güvenlik vardı zaten. Neden yenisini almışlardı şimdi.

"Leslie neler oluyor?"

"Ben de bilmiyorum. En iyisi yerlerimizi değiştirmek. Bu kadar kişiyle baş etmek zor olur şu an senin için. Sen neler olup bittiğini bana anlatırsın ben de Egemen'i kurtarırım."

Hiçbir şey diyememiştim. Önceden olsa 4 erkeği dövmekte ne var ki der çoktan atardım eve ama şu an kendime zerre güvenim yoktu. Sadece oradan Egemen'i kurtarmak istiyordum. Ne pahasına olursa olsun.

"Tamam, gel buraya."

******

"Alesya'cım merhaba. Özledin mi babacığını? Ah dur sen kardeşini özlersin özlediysen, bide anneni. Babanı özlemezsin hiç doğru.

SILLAGE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin