İyi değilim ben - Pinhani ft. Kalben
Medya Ece; bu bölümde yok ama kız çok güzel koymak istedim xnxckxkc ❤
-----
"Dinlenebildin mi?"
Elimdeki kahve bardağına bakarken sesle başımı kaldırdım. Karşımdaki tekli koltuğa oturan Sefa bana bakıyordu.
"Bizim bugün gitmemiz gerek. Her şey için çok sağol tekrardan."
Söylediklerimle kaşlarını çatıp dikleştirmişti vücudunu birden.
"Ne diyorsun sen? Burayı sizin için ayarladım. Beğenmedin mi?"
Ev hem çok tenha bir yerdeydi hem de genişti. Hiçbir eksiği yoktu. Bu evi nasıl beğenmezdim ki?
"Hayır. Beğendim tabii ki ama olmaz işte. Burada kalamayız."
"Neden öyleyse? Ben geçerli bir sebep göremiyorum."
"Seni de bu işe bulaştıramam Sefa. Hayatını ne kadar güzel hale getirmişsin baksana; emrinde çalışanların var, paran var, canın tehlikede değil. Eski işleri de bırakmışsın. Ne güzel işte. İçine bizim yüzümüzden edilmesin."
Gülerek kalkıp yanıma oturmuştu. Komik bir şey mi demiştim de benim haberim yoktu?
"Görmeyeli senin çenen açılmış. Sen bu kadar uzun konuşmazdın, yani en azından benimle."
"Sefa ben ne diyorum sen ne diyorsun. Hayatını tehlikeye atacağız diyorum."
Gözlerime bakıp omuz silkmişti. İyice sinirlenmiştim bu haline. "Sanki hiç hayatımı tehlikeye atmadım. Ayrıca burası gerçekten güvenli. Tanıdığım en yetenekli insan buldu bu adresi."
"Başkası da mı biliyor bu adresi? Sefa bak bu iş çok sarpa sarmaya başlıyor. Bir sürü insanın hayatını benim için riske atamam. Daha bir kişiyi riske attığım için kendimi affedemiyorum, sen kalkmış bir sürü insanı riske atıyorsun benim yüzümden. Ben buna değmem."
Yüz ifadesinde zerre hareket yokken elini kaldırıp sırtımı sıvazlamıştı.
"Sakin olur musun? Sen benim ve ailemin hayatını defalarca kurtardın. Bırak da sana olan borcumu ödeyeyim.
Ayrıca, bu evi bulan kişi de senin için canını vermeye razı olacak birisi."
İşte şimdi sıçmıştım. "K-kim?"
"Alpay"
Ne olur benim yaşadığımı biliyor olmasın, ne olur...
"Merak etme, söylemedim ona yaşadığını. Burada yasa dışı işler yapacağımı falan sanıyor o." Aklımı okumuş gibi açıklama yapmıştı birden.
Hiçbir şey söyleyemiyordum. Alpay'a güvenirdim ama Sefa karşı karşıya olduğumuz gücün büyüklüğünün farkında değildi. Neden istemediğimi anlayamıyordu.
"Bak itiraz etmeden önce iyice düşün, evi bir dolaş. Eğer sizi bulurlarsa bir sürü saklanma alanı inşa edildi. Kendini geçsen bile Egemen için buradan daha güvenli bir yer olmadığını sen de biliyorsun Alesya."
Haklıydı. Ne diyebilirdim ki? Kendie göre sonuna kadar haklıydı hem de.
Yine de bir süre düşünüp Leslie ile konuşmam gerekiyordu. Onun neler düşündüğünü öğrenmeliydim.
*****
Alpay: Yerleşti mi?
Sefa: Evet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SILLAGE | Yarı Texting
Cerita PendekEskrim'in devamıdır. . . . Crapoter: Şu fotoğraflarına bak ve bana cevap ver Crapoter: Kendine böyle olmayı yakıştırıyor musun Sillage: Nasıl yani Crapoter: Böyle işte Crapoter: Hep farklı kızlarla saçma sapan pozlar çekerek Sillage: Ne var? Sill...