YENİ ÇALIŞMA ARKADAŞI
(Yazarın anlatımıyla)
Mehir kapıdan giren kişiyi gördüğünde oldukça şaşırır. Çünkü Mehir'in karşısında gördüğü kişi, o gün alinin evinde alinin kız arkadaşı ile birlikte olan Efe'dir. Mehir nasıl bir durum içinde olduğunu hala anlamamıştır.
Efe'yi burda görmeyi beklemiyordum. Ali'ye döndüm efe'yi farketmemişti. Fark ettiğinde neler olur hiç bilmiyorum. Yeni gelen öğrencilerin yanına gittim. Efe beni görünce hafif ama sahte bir gülümseme serdi gözler önüne. Merhaba dercesine kafasını indirdi.
-evet çocuklar bu gün yeni transfer öğrenciler ile maç yapıcaksınız daha sonrasında her biriniz çalışma arkadaşı seçicek. Böylece daha güzel hazırlanabiliriz.
Antrenörümüz son uyarısını yaptıktan sonra hepimiz maç için hazırlanmaya gittik formalarımız giyip salona geldiğimizde. Alinin burda olmadığını fark ettim. Nereye gitmiş olabilir diye düşünürken omzumda bir el hissettim kafamı çevirdiğimde bu elin sahibinin efe olduğunu gördüm.
-Naber?
Efe'ye cevap vermeden filenin karşı tarafına geçtim. Herkes geldikten sonra yerlerimize geçip maçın başlamasını bekledik.
(Umarım ona karşı kaybetmem...)(Ali'nin anlatımıyla)
Sabah mehirle okula geldikten sonra onun voleybol tarafına geçtiğini gördüm. Ayrılırken başımla selam verdim. O ise bana sadece gülümsemişti. Tabiki başka birşey beklemiyordum ondan. Ben ısınmak için hazırlandım. Daha sonrasında arkadaşlarla kısa bir maç yaptık. Telefonumun çalması maçımızı yarıda bölümüştü. Aramaya cevap vermek için dışarı çıktım. Telefonumun ekranında SEVGİLİM ARIYOR... yazısını gördüm. Bu sudeydi onun numarasını silmemiştim unutmuştum. Cevap verdim;
-efendim
-ali nerdesin? biliyorum bana çok sinirlisin evet ama seninle konuşmam lazım.
-benim konuşacak bir şeyim olursa söylerim ama yok!
-kapatma mehirle ilgili bu konu
Önce biraz duraksadım. Mehirle sudenin ne ilişkisi olabiridi. Tamam o gün görmüştü mehiri, ama nerden tanıyordu sude mehiri?
Sırf bunun cevabını almak için sude ile buluşmayacaktım gidip mehire soracaktım. Sudeye hiçbir cevap vermeden telefonu kapattım. Ve SEVGİLİM yazan yeri silip SUDE yazdım. Daha sonrasında içeri geçtim. Ve işte tam o dakikada efeyi gördüm mehir filenin karşısında efe ise filenin diğer tarafında maç yapıyorlardı. Efe'ye o kadar sinirli değildim aslında çünkü bunu yapmak isteyen tek o değil benim kız arkadaşım dediğim sude de yapmıştı. Ama şuan o çocuğun mehirin karşısında olması beni oldukça sinirlendirmişti. Neden onun için bu kadar sinirlendim ki? Düşüncemi bölen maçı bitiren hakemin çalan düdüğü oldu. Herkes el sıkışmak için filenin önüne geldi. Ama daha fazla dayanamadım...(Mehir'in anlatımıyla)
Maç bitmişti. Ve kazanan takım biz değil efelerin takımıydı. Efe bana pişkin pişkin bakarken selamlaşma için filenin önüne geldim. Kafamı eyip onun yüzüne bakmadım ve tam efenin elini sıkacak onu tebrik edecekken elimi başka bir el tuttu. O anın şaşkınlığı ile kafamı kaldırdım. Elimi tutup beni tebrik eden kişi Aliydi. Neden böyle bişey yapmıştı? Soran gözlerle aliye baktım. Ama bana bakışlarıyla bir cevap vermiyordu. Daha doğrusu ben onun bakışlarından hiç bir şey anlamıyorudum.
Efeden gelen gülme sesi alinin iyice sinirini bozmuş gözüküyordu. Beni ordan çekip kenara aldı. Ali, efenin karşında durup sadece gözlerine baktı onun. Biraz önce gülen Efe sinirleri bozulmuş bir şekilde ordan uzaklaştı. Ne söylemiş olabiridi? Ne anlatmış olabiridi Ali efenin gözlerine?
Bana döndü ama hiç bir şey demeden yanımdan geçti gitti. Bende sadece arkasından baktım.
Antrenörümüzün dediği gibi çalışmak için partner seçilecekti. Formalarımızı çıkartıp spor kıyafetleriyle bahçede toplandık. Kızlar ve erkekler karşı karşıya duruyordu. Benim düşüncem kızlar kızlarla erkekler ise erkeklerle partner olmasıydı. Ama böyle olmadı. Antrenörümüz bize kısa ve öz bir açıklama yaptı;-güç ayrımı olmadan eşleşme yapılacak.
Yani kızlar ile erkekler bir olacaktı. Bu öyle büyük bir sorun değildi. Ama benim eşim takım kaptanı olmak zorundaydı. Ve karşı takımın takım kaptanının kim olduğunu bilmiyordum. Taki hocanın ağzından o cümleyi duyana kadar;
-MEHİR VE EFE BERABERSİZİNİZ....
^^^^^
**ali mehiri kıskandı mı**peki ya efenin voleybolcu olmasına ne demeli **galiba mehir efenin elinden çok çekicek**
<iyi okumalar>
^^^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE PLAK (TAMAMLANDI) (DÜZENLECEK)
Roman pour AdolescentsKIRIK BİR PLAKIN MUCİZEVİ HİKAYESİ **Hikaye düzenlenecek, tekrar yazılacak** **İlk hikayem** **İlk kurgum**