~BÖLÜM 7~

112 69 3
                                    

PLAK'TAKİ ŞARKI

-Teşekkür ederim

Murat yanımıza doğru ilerledi. O sırada açılan şarkı Yüreğimden tut şarkısıydı. Bu şarkıyı seviyordum ayrı bir havası vardı. Murat yanıma gelince bana elini uzattı.

-bana bu dansı lütfeder misiniz Mehir hanım?

Murat'a gülümseyerek cevap verdim. Ardından bana uzattığı elini tuttum. Dans etmeye başladık. O sırada ali de ablam Nehire elini uzatmıştı. Ablam ali ile dans etmek için oturduğu yerden kalktı. Onlarda dans etmeye başladılar. Biraz şarkı ilerleyince murat eş değiştirdi. Ablam Nehir ile dans etmeye başladı. Benim ise karşımda ali vardı. Ali bana elini uzattı. Tuttum elini. Ve kendimizi şarkının ritmine bıraktık...

Parti bitmiş hepimiz kafeyi temizlemeye koyulmuştuk. Annem bu gün yanımızda değildi. Nöbeti vardı ama o benim doğum günümü arayıpta kutlamıştı. Bu benim için sorun değildi. Sonuçta bir doğum günüm onsuz geçmişti.

-Evet sonunda bitti. Dedi murat

-evet ya hadi çıkalım çok yoruldum ben. Dedi ablam nehir.

-eve gider gitmez yatıcam valla diye ekledi ali.

Ben ise susmuş onları izliyordum yorgunluktan bir hitap olmuşlardı. Aslında bende çok yorulmuştum. Kafeden çıktık yürüdük. Tabi yürürken ablam ile murat'a bu gün ali ile neler yaptığımızı anlattım.
Eve vardık 4dümüz de asansöre bindik. Murat indi ablam ben ve Ali kaldık asansörde. Bizim kata gelince hep beraber indik. Ablam eve girdi ben ise hala kapının önünde ali ile konuşuyordum;

- iyi geceler

-iyi geceler ali birde bu gün için teşekkür ederim.

-rica ederim. Dedi ve gülümsedi ali.

O sırada aklıma plak geldi.

-ah sen burda 5 dakika bekle ben hemen geliyorum.

-nereye?

-Plakın bende onu veriyim.

- şöyle yapalım. Sen şimdi çıkıp inme yarın bana salonda verirsin. Olur mu?

-olur daha iyi olur hatta

-tamam o zaman sen numaranı ver ben sabah seni ararım çıkarız beraber gideriz olur mu?

-Olur.

Ali'ye numaramı verip içeri girdim. Ve odama çıktım çok yorgundum kendimi anında yatağa attım. O sırada telefonum titredi. Açtım baktım bir numara ve altına ALİ  yazan mesaj. Kaydettim numarayı ve kalkıp çekmecedeki plakı aldım acaba neydi bu şarkı annemin eskilerden kalan bir gramafonu vardı. Plakı aldım ve aşağıya annemin odasına indim. Gramafonu çalıştırdım ve dinlemeye başladım. Şarkının sözleri şöyleydi;

Sensiz geçen yaz güz olur
Bahçemde gül diken olur
Gözyaşlarım pınar olur
Sevgi bulur

Şarkıyı dinlerken elimin boynumdaki kolyeyi tuttuğunu hissettim.Şarkının sözleri anlamlıydı acaba bu şarkın alide ne gibi bir anısı vardı. Plaktaki şarkıyı dinledikten sonra plakı aldım ve annemin odasından çıktım. Kendi odama gittim. Plakı aldığım yere koyup kendime kahve yapmaya indim. O sırada kapı çaldı. Annem gelmiş olamazdı çünkü nöbetteydi. Kapının üstündeki delikten baktım gelen murattı. Elinde bir kaç poşetle gelmişti. Kapıyı açtım. Murat içeri girdi. Elindeki poşetleri mutfağa bıraktı sonra gelip bana sarıldı.

-senin uyumadığını bildiğim için bişeyler aldım film izleyelim mi ne dersin?

-Olur izleyelim ama ablam çoktan yattı haberin olsun

MUCİZE PLAK (TAMAMLANDI) (DÜZENLECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin