Ležel jsem vedle Bakuga. Oba jsme byli nazí, přikrytí jen dekou. Tulil jsem se k němu. Moc jsem si z toho nepamatoval. Jen to, že to bylo úžasné. A taky mě hrozně bolel zadek, jestli vstanu tak to bude snad zázrak. Kdyz se pak rozhodl Bakugou vstát, byl jsem hodně proti. Vůbec se mi to nelíbilo. Odešel mi můj zdroj teploučka, ale taky tu nechal svůj mobil. Pokusil jsem se zjistit heslo a nakonec se mi to i podařilo. Podíval jsem se jestli se náhodou nevrací a posadil jsem se, i když celkem namáhavě. V hovorech nic neměl, ve zprávách taky ne. Messenger jsem nenašel a ani nic tomu podobného. Prostě byl úplně odřízlý od nějakého sociálního života nebo jak to nazvat. Nakonec jsem spíše omylem vjel na Google a na ty novinky tam. Asi tři tituly nesly název spojeny s pohřešováním nějaké významnější osoby. Chtěl jsem z toho vyjet, ale najednou se tam objevil titulek nový. Zase pojednává a o té osobě, akorát že teď prý policie našla stopu, která nasvědčuje o vraždě. Pfff taková aféra kvůli ničemu.. Jen mi to dost připomíná ten můj sen, to musím přiznat.
Telefon jsem odložil a koukl na přicházejícího blonďáka. Natáhl jsem k němu ruce a on mě automaticky objal. Byli jsme jako pár. Políbil mě do vlasů, po kterých mě následně pohladil.
„Miluji tě.“
Usmál jsem se a podíval se na něj.
××××××××××
Jelikož teď budu mívat pondělky a středy praxe, tak nevím jak se mi bude chtít psát a jak to budu stíhat. Tak či tak se budu snažit vydat minimálně dvě kapitoly za týden. Nic neslibuji, jsem líná xd.P.S: Trošku opožděně děkuji za 200 přečtení u tohoto příběhu, dělá mi to velkou radost ♥️
ČTEŠ
Fanatik
FanfictionJednoho dne se Kirishima probudí na neznámém temném místě a přivázaný. Ten stejný den také zjistí, že se stal zajatcem a hračkou nějakého kluka a taky zjistí, že mu ten hlas je velmi povědomý.