Part 11 (Jeonghan)

109 11 0
                                    


"Wae?" Tanya Jeonghan tanpa memandangi ke arah Scoups.

"Han... Mianhae..." Ujar Scoups ringkas.

"Wae? Bukankah awak tak nak tengok saya, Coups? Kenapa tetiba awak kat sini?" Tanya Jeonghan acuh tak acuh.

"Saya tahu saya melebih- lebih... Saya cuma... Saya cuma takut awak ada niat lain, Han... Saya terlalu berfikiran negatif sehingga saya lupa awak adalah sahabat saya..." Ujar Scoups.

"Coups... Naggajuseyeo!" Ujar Jeonghan bengang.

"Nagga!" Jerit Jeonghan lagi tetapi kini lebih kuat.

"Hyung... Janganlah marahkan Coups hyung... Saya boleh maafkan hyung... Kenapa hyung tak boleh maafkan Coups hyung?" Ujar Wonwoo cuba memujuk abangnya itu.

"Nagga! Awak semua keluar dari sini!" Jerit Jeonghan seraya menolak pasu bunga di sebelahnya ke lantai.

SEVENTEEN yang melihat sikap Jeonghan yang berubah mendadak itu mulai menjauhkan diri mereka.

Bukan kerana mereka mahu tetapi sebab mereka tak nak sesuatu terjadi kepada Jeonghan.

"Arrasseo hyung.... Bertenang.. Hyung boleh melukai diri hyung..." Ujar Dk.

"Kajja aedera..." Ujar Joshua lalu keluar bersama member SEVENTEEN yang lain.

"Mianhae... Hiks..hikss... Mianhae... Mianhae aedera..." Tangis Jeonghan kini sambil memegang pergelangannya yang kini tedapat kesan balutan.

"Kamu semua akan membenci saya tak lama lagi..." Ujar Jeonghan meremas rambutnya kuat.





.





.




.

After two days...

Plakk!

"Yoon Jeonghan! Apa semua ni?!" Jerit CEO nim selepas menampar Jeonghan di hadapan member SEVENTEEN yang lain.

"Ceo nim... Bertenang... Wageuraeyeo?" Tanya Scoups kini berdiri di hadapan CEO nya.

"Kamu boleh tengok sendiri gambar ni,  Scoups!" Ujar CEO lalu menghulurkan beberapa keping gambar.

"Jeonghan ah... Ndeo?" Ujar Scoups sedikit tergamam dan terkejut melihat gambar tersebut.

"Jeonghan! Igge mwoya?!" Jerit Scoups pula.

"Waeyo?" Tanya ahli SEVENTEEN yang lain kini mendekati leader mereka itu.

Terlihat jelas wajah kesal dan tergamam mereka.

Mana tidaknya, terlihat jelas wajah Jeonghan di situ sedang berciuman dengan seorang yeongja seksi.

"Hyung..." Lirih Dk tergamam.

Jeonghan hanya mampu menundukkan kepalanya dan memegang hujung bajunya.

Dia tahu ini semua kerja siapa.

"Mianhae.." Lirih Jeonghan perlahan.

"Mwo?" Ujar Scoups bengang.

"Mianhae.." Ujar Jeonghan.

Bbuk!

Tak! Kali ni bukan Scoups melainkan Wonwoo.

"Aku berikan kau peluang hyung! Tapi ini yang kau lakukan hyung! Kau memang seorang yang tak sedar dek untung!" Ujar Wonwoo bengang.

Jeonghan kini memegang pipi kanannya dan membersihkan sudut bibirnya yang kini mengeluarkan darah.

" CEO nim... Macam mana ni?" Tanya Woozi bimbang.

Please Love Me Season 2 #CompleteWhere stories live. Discover now