4/

1.7K 171 23
                                    

(Felix)

Chan hyungun yanında çalışmaya başlamıştım bu sabah, burası çok şirin bir restoranttı. İlk günüm olduğu için beni kasanın oraya almıştı, biraz ortama ayak uydurmalıydım.

Chan hyung benim için çok değerliydi, güven problemim vardı, Chan hyung da bu sayılı kişilerden biriydi. Aniden gelen bildirimle bakışlarımı telefonuma indirdim.

Jisungie~ :

İş buldum, akşama kutlama yapıyoruz. Chan hyungla iş çıkışı direk bize gelin, dikkatli ol Lixie~.

Jisung'un mesajına gülümsemeye başladım, onu çok seviyorum, benim en yakınımdı. Derin düşüncelerden o sesle ayrıldım.

"Felix."

"Efendim, Changbin hyung."

İsim kartından bakarak cevap verdiğim için adını söylediğimde şaşırarak yüzüme baktı.

"Mutfağa söyler misin biraz yoğunuz hızlı olmaya çalışsınlar."

"Tabi hyung."

Benden biraz kısa birisiydi bu hyung, tatlı bir yüzü olmasına zıt olarak keskin bir çene hattına sahipti.

Chan hyung beni sabah herkese tanıtmıştı ama ben kimseyle tam olarak tanışamamıştım, sadece aralarındaki en küçük çalışanın ben olduğumu biliyordum.

İş çıkışına yaklaştığımızda heyecanla Chan hyungun odasına doğru gitmiştim, kapıyı açtığımda içeride Changbin hyunla derin bir sohbetin içine dalmışlardı beni fark etmeleri biraz zaman aldı. Boğazımı temizleyip söze girdim.

"Merhaba Chan hyung."

"Merhaba Felix, hoş geldin. Geldiğin iyi oldu ben de seni Changbin ile tanıştıracaktım, kendisi benim en yakın arkadaşım ve kısa bir süre sonra komşu olacaksınız, umarım iyi anlaşırsınız."

Changbin hyung ayağa kalkıp selam verdiğinde ben de karşılık verdim ve ona en tatlı gülümsememi sundum. O da bana gülümsediğinde tekrar yerine geçti, tatlı gülüyordu, gülüşü içimi ısıttı. Kafamdaki bu düşüncelerden kurtularak Chan hyunga akşamki kutlamadan bahsetmeliydim.

"Chan hyung aslında ben sana bir şey söylemeye gelmiştim." Gülümseyerek dinleeye devam etti. "Jisung bugün iş bulmuş ve bunun şerefine bir kutlama yapacağını söyledi, sen de bizimle olursan çok mutlu oluruz."

"Aslında bugün Changbin ile bir şeyler içmeye gidecektik ama onun için de sorun değilse katılabiliriz." Changbin hyung ile göz göze geldik.

"Olur hyung bana uyar."

Tüm tatlılığımı kullanarak teşekkürlerimi sunduğumda Changbin hyungun bana belli etmemeye çalışarak gülümsediğini gördüm ve kızarmış bir şekilde odadan dışarı çıktım. İçimde beni ona iten bir şeyler vardı.

------------------------------------------------------------

Umarım beğenmişsinizdir, lütfen oylamayı ve yorum atmayı unutmayın. İyi okumalar dilerim kuzucuklarım <3

Coffee |Minsung| ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin