1 장

3.5K 151 127
                                    

s/ɴ ᴍᴏʀᴀᴠᴀ ɴᴏ ʙʀᴀsɪʟ ᴍᴀs ᴍᴜᴅᴏᴜ-sᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴏʀᴇɪᴀ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴍᴀᴇ, ᴘᴏɪs sᴇᴜs ᴘᴀʀᴇɴᴛᴇs ᴠɪᴠɪᴀᴍ ʟᴀ ᴇ ɴᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪs ɴᴀᴛᴀʟ sᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀm ᴠᴏᴄᴇ, sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ᴇ sᴇᴜ ɪʀᴍᴀᴏ ɴɪᴋɪ....

《ᴀᴜᴛᴏʀᴀ: ɢᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ sᴏʀᴛᴇᴇɪ ᴏ ɢᴀʀᴏᴛᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ᴏ ɪʀᴍᴀᴏ ᴅᴇ s/ɴ ᴇ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴢ,ᴢ.》

ᴅɪᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ᴛᴇ ᴍᴀᴛʀɪᴄᴜʟᴏᴜ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ, ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ, ᴛɪɴʜᴀ 3 ᴀɴᴅᴀʀᴇs, ᴇʀᴀ ᴏ sᴏɴʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴜɴᴏ ᴇsᴛᴜᴅᴀʀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇs, ᴇɴᴛᴀᴏ ᴠᴏᴄᴇ ᴇʀᴀ ᴘʀɪᴠɪʟᴇɢɪᴀᴅᴀ...

s/ɴ: ᴇᴜ ɴᴀᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ᴀᴍᴀɴʜᴀ!!!

ɴɪᴋɪ: s/ɴ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴄʟᴀᴍᴀʀ, ᴛᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇʀ, ᴀǫᴜᴇʟᴇs ᴄᴏʟᴇɢɪᴏs ʟᴀ ᴅᴏ ʙʀᴀsɪʟ ᴄʜᴇɢᴀ ɴᴇᴍ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴏ ᴅᴀ ᴄᴏʀᴇɪᴀ, ᴠᴏᴄᴇ ᴠɪᴜ ᴀ ᴘᴇʀғᴇɪᴄᴀᴏ!!?? ᴠᴀɪ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ!

s/ɴ; ɴᴀᴏ ғᴀʟᴀ ᴀssɪᴍ ᴅᴏ ʙʀᴀsɪʟ, ᴇ ᴠᴏᴄᴇ sᴏ ᴅɪᴢ ɪssᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ɴᴇᴍ ғᴀᴢ ᴀs ᴛᴀʀᴇғᴀs, sᴏ ғɪᴄᴀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜs ᴀᴍɪɢᴜɪɴʜᴏs. ᴀғғs, ᴀs ɢᴀʀᴏᴛᴀs ᴅᴇᴠᴇᴍ sᴇʀ ᴍᴏ ᴄʜᴀᴛᴀs.

ɴɪᴋɪ: ᴠᴏᴄᴇ ᴘᴏᴅᴇ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ɴᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ, ᴠᴀɪ sᴀʙᴇʀ sᴇ eu ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴀʟɢᴜᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ ᴅᴇsᴇɴᴄᴀʟʜᴀʀ.

s/ɴ: ᴠᴀɪ ᴀ ᴍᴇʀᴅᴀ ɴɪᴋɪ. ɴᴀᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ɴɪɴɢᴜᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴍᴏʀᴀʀ.

ɴɪᴋɪ: ᴀʜᴀᴍ sᴇɪ (ᴄᴏᴍᴇᴄᴀ ᴀ ʀɪ) ᴅᴀǫᴜɪ ᴀ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴀ ᴇ ɴᴀ ʙᴀʟᴀᴅᴀ sᴇ ᴅᴏᴀɴᴅᴏ.

s/ɴ: ᴠᴏᴄᴇ ᴍᴇ ʀᴇs... (sᴏᴜ ᴄᴏʀᴛᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴍɪnʜᴀ ᴍᴀᴇ ǫᴜᴇ ɢʀɪᴛᴀ ᴅᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀ)

ᴍᴀᴇ: ᴏ ᴊᴀɴᴛᴀʀ ᴇsᴛᴀ ᴘʀᴏɴᴛᴏ!!! ᴠᴇɴʜᴀᴍ ᴄᴏᴍᴇʀ ʟᴏɢᴏ sᴇ ɴᴀᴏ ᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴇsғʀɪᴀ!!

ɴɪᴋɪ: ᴠᴏᴜ ɪʀ ʟᴀ ᴛᴄʜᴀᴜ!!

s/ɴ: ᴠᴀɪ ᴠᴇʀ sᴇ ᴛᴜ ᴇsᴄᴀᴘᴀ. (ᴄᴏʀʀᴇ ᴀᴛʀᴀs ᴅᴇʟᴇ ᴏs ᴅᴏɪs ᴄʜᴇɢᴀᴍ ɴᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀ sᴇ sᴇʀᴠᴇᴍ ᴇ sᴇ sᴇɴᴛᴀᴍ) ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴇ ᴇssᴀ? (ᴅɪᴢ ᴍᴇxᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴛᴀʟʜᴇʀ)

ᴍᴀᴇ: ᴋɪᴍᴄʜɪ, ᴜᴍ ᴘʀᴀᴛᴏ ᴛɪᴘɪᴄᴏ ᴅᴀ ᴄᴏʀᴇɪᴀ.

s/ɴ: (ᴘʀᴏᴠᴀ ᴏ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴏ, ᴍᴀs ʀᴇᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇɢᴀ ᴜᴍ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴇ ᴛɪʀᴀndo ᴏ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ sᴜᴀ ʙᴏᴄᴀ) ǫᴜᴇ ɴᴏᴊᴏ!!!

ɴɪᴋɪ: ǫᴜᴇ ᴅᴇʟɪᴄɪᴀ!!!! (ғᴀʟᴀ ᴅᴇ ʙᴏᴄᴀ ᴄʜᴇɪᴀ, ᴍᴀs ᴄᴏʙʀɪɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍᴀᴏ)

ᴍᴀᴇ: ɴᴀᴏ sᴇ ғᴀʟᴀ ᴀssɪᴍ ᴅᴇ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ s/ɴ! ᴠᴀɪ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴇɴᴛᴀᴏ, ᴍᴀs sᴇᴍ ᴄᴏᴍᴇʀ ʙᴇsᴛᴇɪʀᴀs!

s/ɴ: ᴘᴏssᴏ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴍɪᴏᴊᴏ?

ᴍᴀᴇ: sɪᴍ, sᴇ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴇ ʙᴇᴍ, ᴅᴇᴘᴏɪs ɴᴀᴏ ᴠᴇᴍ ᴍᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ǫᴜᴇ ᴛᴀ ᴄᴏᴍ ғᴏᴍᴇ.

s/ɴ: ᴀɪ, ᴛᴀ ʙᴏᴍ ᴍᴀᴇ. (ᴅɪᴢ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ-sᴇ ɴᴀ ᴍᴇsᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴍɪᴏᴊᴏ)

ᴍᴀᴇ: ᴊᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀᴀᴍ sᴇᴜs ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀɪs ᴇsᴄᴏʟᴀʀᴇs?

ɴɪᴋɪ: ᴇᴜ ᴊᴀ ᴀʀʀᴜᴍᴇɪ ᴏᴍᴍᴀ.

s/ɴ: ᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀᴏ ᴀʀʀᴜᴍᴇɪ.

ᴍᴀᴇ: ᴘᴏɪs ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀʀ ᴛᴜᴅɪɴʜᴏ ᴄᴇʀᴛɪɴʜᴏ, ᴍᴏᴄɪɴʜᴀ!

s/ɴ: ᴀɪsʜ ᴛᴀ ʙᴏᴍ (ʀᴇᴠɪʀᴀ ᴏs ᴏʟʜᴏs, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀᴏ ᴅᴇ ɪʀᴏɴɪᴀ)

ɴɪᴋɪ: ᴊᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇɪ ᴅᴇ ᴊᴀɴᴛᴀʀ ᴠᴏᴜ ɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ.

s/ɴ: ᴛᴀᴍʙᴇᴍ ᴊᴀ ᴠᴏᴜ ɪɴᴅᴏ.

ᴍᴀᴇ: ᴇ ᴇssᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ɴᴏ ᴘʀᴀᴛᴏ s/ɴ?

s/ɴ: ɴᴀᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ᴍᴀɪs, ᴇsᴛᴏᴜ sᴀᴛɪsғᴇɪᴛᴀ.

ᴍᴀᴇ: ɴᴀᴏ ᴇsǫᴜᴇᴄᴀᴍ ᴅᴇ ᴇsᴄᴏᴠᴀʀ ᴏs ᴅᴇɴᴛᴇs, sᴇ ᴛɪᴠᴇʀ ᴄᴀʀᴇ, ᴠᴏᴜ ᴘᴇᴅɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴅᴇɴᴛɪsᴛᴀ ᴜsᴀʀ ᴜᴍᴀ ғᴜʀᴀᴅᴇɪʀᴀ.

ɴɪᴋɪ: ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴏᴍᴍᴀ???

s/ɴ: ǫᴜᴇʀ ᴍᴀᴛᴀʀ ɴᴏs.

ᴍᴀᴇ: ʙᴏᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴍᴇɴɪɴᴏs, ᴊᴀ ᴇsᴛᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ, ᴠᴀᴏ ᴅᴏʀᴍɪʀ ʟᴏɢᴏ, ᴀᴍᴀɴʜᴀ ᴇ ᴜᴍ ɴᴏᴠᴏ ᴅɪᴀ.

s/ɴ: ᴜᴍ ɴᴏᴠᴏ ᴇ ᴘᴇssɪᴍᴏ ᴅɪᴀ.

¤FIIIM¤

Caso algum erro me desculpem, não revisei...

1) Será que S/N vai se dar bem no colégio??

2) Será que vai encontrar o amod da sua vida?

3) Será que S/N terá amigos???

Isso descobriremos no próximo ep!! Bye byeeee🥰🥰🥰

REVISADO COM SUCESSO ✅

Un Unknown Passion- Jake (Enhypen/I-land)Onde histórias criam vida. Descubra agora