🎄

1.5K 105 46
                                    



~~~

<<Δηλαδή... Για να δω αν κατάλαβα καλά. Εσύ δεν γιορτάζεις τα Χριστούγεννα;>> τον κοιτάζω και δαγκώνω μια μεγάλη μπουκιά από το μπέργκερ μου.

<<Όχι, δεν τα γιορτάζω>> απαντάει τελείως φυσικά και σχεδόν ξεχνάω να μασήσω.

<<Καθόλου καθόλου;>>

Ξεφυσάει και χαμογελάει γλυκά, όπως κάθε φορά που τον ρωτάω κάτι. <<Όχι, Έιβερι. Δεν στολίζω δέντρο, δεν φτιάχνω γλυκά, δεν μετράω αντίστροφα τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν παίρνω ούτε κάνω δώρα, δεν πιστεύω στον Άγιο Βασίλη ούτε στο θαύμα των Χριστουγέννων>> χαιδεύει απαλά το μάγουλό μου.

<<Ωραία λοιπόν>> αφήνω το μπέργκερ κάτω αποφασισμένη και με κοιτάζει έκπληκτος. <<Θα σε κάνω να λατρέψεις τα Χριστούγεννα>> αναφωνώ χαρούμενη και γελάει.

<<Δεν νομίζω ότι θα το πετύχεις>> πίνει μια γουλιά από την πορτοκαλάδα του.

<<Αν μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου δεν καταφέρω να σε κάνω να λατρέψεις αυτή την γιορτή, να μην με λένε Έιβερι>> σταυρώνω τα χέρια μου και εκείνος κοιτάει το κινητό του.

<<Σήμερα έχουμε 29 Νοεμβρίου. Νομίζεις ότι μέσα σε 26 μέρες θα καταφέρεις να μου αλλάξεις γνώμη;>> γέρνει το κεφάλι του στο πλάι και μοιάζει με ένα πανέμορφο κουτάβι.

<<Ω πίστεψε με, Ντομ, φέτος θα λατρέψεις τα Χριστούγεννα!>>





~~~

Μια λίγο μεγάλη εισαγωγή γιατί είχα όρεξη.

Θέλω να σας βάλω σε μουντ Χριστουγέννων και να ξεχάσετε και εσείς και εγώ έστω για λίγο την τωρινή κατάσταση.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Τώρα αν θα είναι μικρού μήκους ή κανονικό στόρυ θα το δω ανάλογα πως θα μου βγεί.

Θα προσπαθήσω να ανεβάζω κάθε μέρα από ένα κεφάλαιο, ώστε να δείτε την καθημερινή προσπάθεια της Έιβερι να δείξει στον Ντομ πόσο ωραία γιορτή είναι τα Χριστούγεννα.

Λογικά θα ξεκινήσω ή αύριο ή στις 30 Νοεμβρίου γιατί σύμφωνα με την ιστορία, η Έιβερι ξεκινάει από την επόμενη μέρα να πρίζει τον καημένο Ντομ. Οπότε θα σας το κάνω λιγάκι πιο παραστατικό.

Πως σας φαίνεται σαν ιδέα;

Πολλά πολλά χριστουγεννιάτικα φιλάκια♥

Ριααα♥♥ 

•27 DAYS LEFT 🎄🎁🎇•

The best Christmas (Book 1)✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora