Nowa uczennica, nowe kłopoty.

664 46 5
                                    

Z każdym dniem ta dziewczyna coraz bardziej działała Denkiemu na nerwy, i jeszcze prawie by dołączyła do Bakusquadu przez co by musiał ją często widywać, jeszcze częściej niż musi, lecz ta dziewczyna wybrała Dekusquad. Po paru tygodniach Layla przed lekcją powiedziała Kaminariemu by został po szkole i poczekał na nią, chłopak się zgodził, trochę też się niecierpliwił bo do końca zajęć zostały jeszcze 3 lekcje. W końcu było po zajeciach, Denki szybko poszedł przebrać buty i czekał przed szkołą na dziewczynę której raczej się nie spieszyło. Dziewczyna bez słowa wyjaśnień gdy przyszła złapała go za rękę i szybko gdzieś z nim biegła, chłopak ledwie nadążał za nią bo nawet nie wiedział gdzie ma biec. Po paru minutach znaleźli się oboje w parku, a dziewczyna przeprosiła go za to wszystko, po tym wszystkim zaczęła się poważna rozmowa. Dziewczyna prosto z mostu zapytała się czy Hitoshi mu się podoba, i czy chciał by z nim być. Denki nagle zamarł, nie wiedział co powiedzieć oraz co zrobić. Dziewczyna przeprosiła go za taką nachalność lecz musi to wiedzieć bo nie raz widziała jak on się patrzył w jego stronę a gdy ona z nim rozmawiała było po nim widać zdenerwowanie oraz smutek. Kaminari powiedział że sam nie wie i prosił by ta nic nie mówiła chłopakowi o tym, dziewczyna powiedziała że nawet nie ma zamiaru bo wie ile może ktoś dla kogoś znaczyć, zapytała się również czy nie jest przypadkiem zazdrosny o nią, chłopak zmieszany powiedział że chyba tak. Dziewczyna powiedziała mu że nie musi być o nią zazdrosny bo nawet Shinso nie jest w jej typie, trzyma się z nim ciągle bo boi się że ktoś jej coś zrobi z powodu tego kim jest. Po paru minutach wyjaśnień oboje się przeprosili za to jakie wrażenie sprawiali, oboje stali uśmiechając się do siebie z ulgą. Layla jedynie poprosiła chłopaka by nic nie mówił o tym co się o niej dowiedział, chłopak powiedział że nie powie. Po tych słowach oboje się pożegnali i poszli w stronę swoich domów. Następnego dnia w szkole gdy przyszedł Kaminari do szkoły Shinso dziwnie się na niego patrzył, a na przerwie nawet nie powiedział mu hej. Chłopak był trochę zdziwiony i postanowił poszukać nowej koleżanki z klasy czy wie o co chodzi Shinso. Gdy wyszedł za szkole do rzadko uczęszczanego miejsca za szkołą zobaczył Layle oraz jeszcze jakaś dziewczynę podpartą do ściany, dziewczyna chyba jej groziła. Denki szybko podbiegł do nich i spytał się co się dzieje, zezłoszczona Layla powiedziała mu że to nie jego interes i by szybko poszedł i zapomniał o tej sytuacji, chłopak za to poprosił ją by na chwilę z nim poszła pogadać. Layla zgodziła się i powiedziała do tej drugiej żeby się pamiętała na następny raz. Layla powiedziała mu że nic nie wie i że pogada z Shinso gdy będzie miała czas. Denki podziękował jej i poszedł, dziewczyna za to poszła szukać Shinso by się go zapytać co się stało. Następnego dnia był podatek i wszystko szło jak narazie okej, gdy lekcje się skończyły a Denki chciał iść do domu nagle go ktoś złapał. To był Shinso, przeprosił chłopaka za jego zachowanie i zapytał się czy by nie chciał znowu u niego nocować. Denki uśmiechnął się i również się zgodził. Gdy byli przed domem chłopaka nagle oboje dostali jakąś wiadomość. Była to wiadomość od Kirishimy że jutro ten kto może niech przyjdzie do parku i spędza dzień całym squadem tylko niech inni potwierdzą przyjście. Oboje odpisali mu że mogą przyjść, gdy byli już w domu Shinso oboje zabrali się za odrabianie prac domowych oraz próbowali zrobić obiad bo jeszcze nie było Aizawy który też miał wziąć Eri z przedszkola. Po godzinie oboje dumni z siebie i ze zrobionego obiadu zrobili sobie przerwę i Hitoshi zrobił im coś do picia. Po 10 minutach przyszedł Aizawa z Eri, ta szybko się rozebrała i przyszła się przywitać z chłopcami. Oboje przywitali się z Aizawą, nagle ojciec dwójki szybko podbiegł w stronę kuchni i zapytał się co to są za garnki i talerze. Oboje powiedzieli razem że zrobili obiad, ojciec Shinso zapytał się czy nic sobie nie zrobili ponieważ widział jeszcze parę zbyt mocno zrobionych rzeczy, oboje odparli że nic im nie jest. Po tym wszystkich zjedli razem obiad, a Eri powiedziała że to było pyszne. Oboje się ucieszyli, Aizawa też pochwalił chłopaków ale doradził im by podczas gotowania otwierali okno by nie pachniało spalenizną w domu. Gdy był już wieczór i mieli kłaść się spać Denki przypomniał sobie że nie wziął piżamy z domu, Shinso pożyczył mu swoją drugą piżamę, była trochę za duża na chłopaka lecz nie miał innego wyboru i poszedł spać w takiej. Oboje następnego dnia poszli zrobić sobie po cichu śniadanie tak by nikt ich nie usłyszał. Kaminari postanowił zrobić naleśniki lecz coś mu nie wychodziło i z pomocą przyszedł Shinso i razem zrobili parę naleśników. Shinso jeszcze zrobił obu kawę oraz herbatę i poszli do stołu to zanieść i zjeść. Po śniadaniu oboje zaczęli szykować się na spotkanie ze znajomymi, Shinso pokazał Denkiemu jakie ubrania ma w szafie, kolega wziął bluzę kolegi która na Shinso wyglądała oke i była tylko trochę za duża lecz na Denkim była o wiele za wielką lecz chłopak i tak ją sobie zostawił, założył również o dziwo tylko trochę za duże spodnie z dziurami, Shinso założył też bluzę oraz spodnie z dziurami. Około 11 wyszli z domu i poszli w umówione miejsce spotkania, był już tam Kirishima z Bakugou który spadł wtulony w chłopaka. Po paru minutach czekania na resztę poszli nad jedno jezioro, usiedli tam na małym pomoście i zaczęli gadać o różnych rzeczach. Kaminari ciągle wpatrywał się w Shinso który nie zwracał uwagi na nic innego oprócz ryb pływających w tym jeziorze. Bakugou zauważył to i podszedł do kolegi by go na chwilę zabrać, dopiero to zwróciło uwagę Hitoshiego.


Ohayo to znowu ja, jak tam książka? Pasuje wam? Mam nadzieję że tak 😊 dobra ja proszę tylko jak zwykle o gwiazdeczkę ⭐ i
Bay bay🌺💜⭐🤍

(Proszę Nie Czytać😭)ShinKamiEJ NO CO WY ROBICIE CZEMU WY TO DALEJ CZYTACIE:00Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz