*2

1.2K 44 57
                                    

Gdy w końcu udało ci się znaleść właściwą klase weszłaś do niej niepewnie a w oczy rzucił ci się blond włosy chłopak którego spotkałaś wcześniej.
Miałaś do niego podejść i go zwyzywać ale nagle do klasy wszedł czarno włosy mężczyzna.

#ajzawa#
Myślę że nie jesteście głupkami i zaóważyliście nową koleżanke w klasie.
Przedstaw się nam.

#Twoje imie#
Mam na imie [imie] i moją indywidualnością jest władanie ogniem i lodem oraz moge kontrolować czyjś ruch oraz podświadomość gdy go dotkne- Osoby z klasy obserwowały
cie ze zdziwieniem a ty znudzona poszłaś do ostatniej ławki przy oknie.

Większa osób bało się do ciebie zagadać gdy w pewnej chwili poszedł do ciebie czarno włosy chłopak i wystawił do ciebie ręke i się przedstawił.

#chłopak#
Jestem Hanta Sero a ty?

nie chcętnie podałaś mu ręke

#Twoje imie#
Jestem [imie]- Hanta się szeroko uśmiechnął w twoją strone.

#Sero#
Dlaczego tak się dość oschle zachowujesz?

#Twoje imie#
Nie wiem może mam już taki charakter?

Nagle do twojej ławki podszedł blond włosy chłopak ze złą miną na twarzy.
Nie zaskoczył cie ten widok.

#chłopak#
Mamy tu nie grzeczną dziewczynke- Sero przed nim uciekł a ty miałaś na niego wywalone.
Nawet nauczyciel który cie w pewnym rodzaju przywitał nie zwracał na was uwagi i opatulił się w żółty kokon.

Chwile później

Słyszałaś jak niektóre osoby rozmawiają na twoj temat przy okazji zerkając na ciebie w dość nie miły sposób.
Wkurzało cie to bardzo ale postanowiłaś zachować zimną krew i nie zwracać na to uwagi.
Nagle zadzwonił dwonek rozpoczynający 15 mimutową przerwe.

Klasa i tak dziwnie sie na ciebie patrzyła na przerwie.
Z trudem ingnorując to wziełaś drugie śniadanie przygotowane przez brata i widzą że ponownie zrobił kanapkę z [coś czego nie lubisz] postanowiłaś wyrzucić je do kosza.
Już z daleka widziałaś biegnącego do ciebie Sero.

#Sero#
Co ty robisz?

#Twoje imie#
Raczej logiczne?
Nie będę czegoś jeść to wyrzucam to.
A co?

#Sero#
Nic nic...
Mam pytanie do ciebie!
Może chciałabyś się spotkać po szkole może w parku?

Patrzyłaś na niego zupełnie bez emocji jak zwykle na całe otoczenie.

#Twoje imie#
Moge w sumie

Sero wesoło się do ciebie uśmiecha ale ku jemu zdziwieniu nie widzi odwzajemnienia.

#Sero#
Widzimy się w parku o 15:00 pasuje?

Pokiwałaś lekko głową na znak potwierdzenia.

Hanta odbiegł od ciebie i zostawił cie samą.
Poczułaś ulgę gdy chłopak i wszyscy inni zostawili cie w spokoju.

Godzina 14:40

Przyszłaś do domu olewając całkowitą pustke z powodu braku brata który został pewnie wezwany przez załoge.
Postamowiłaś zająć się swoim wyglądem na spotkanie z nowym kolegą.

Wyglądałaś tak:

Wyglądałaś tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zostawiłaś włosy rozwiązane tylko je przeczesałaś i postanowiłaś założyć  srebne kolczyki oraz pare pierścionków

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zostawiłaś włosy rozwiązane tylko je przeczesałaś i postanowiłaś założyć  srebne kolczyki oraz pare pierścionków.
A żeby dopełnić twój strój wziełaś czarną pojemną torebke.

14:55

Do parku musiałaś biec ponieważ szybkim krokiem miałaś do niego 10 minut drogi.
Spowolniłaś gdy usłyszałaś że przyszedł ci sms.
Wyciągnełaś telefon z torebki i zobaczyłaś że sms przyszedł od nieznanego numeru.

_________________________
numer nieznany

Hej tutaj Sero gdzie jesteś?

ta no hej już ide nie bój się będe za około 5 minut

Jasne czekam!

Postanowiłaś już mi nie odpisywać ponieważ czułaś lekkie poirytowanie i zastanawiałaś się skąd on ma twój numer.
Gdy już doszłaś do parku to z daleka widziałaś Sero.
Podeszłaś do niego delikatnie zdyszana i podałaś mu ręke na powitanie.

#Sero#
Serio jesteś! Nie sądziłem że to
przyjdzesz.

#Twoje imie#
No kurwa debilu nie, nie ma mnie

#Sero#
Spokojnie nie krzycz

#Twoje imie#
Jak mam nie krzyczeć skoro zadajesz takie głupie pytania.
I tak w ogóle czemu chciałeś się spotkać?

#Sero#
Chciałem się tylko zapoznać i zapytać czy nie przyszła byś do mnie dziś wieczorem?
Będzie jeszcze pare osób z klasy które napewno cie polubią!

Patrzyłaś na niego jak na debila ale w środku byłaś nawet szczęśliwa że cie zaprosił.

#Twoje imie#
Przyjde tylko napisz gdzie i o której.

#Sero#
SUPER!
Napisze ci dobra!

Byłaś dość zdziwiona że tak się cieszył ale zrobiło ci sie miło.
Po tym spacerowałaś z nim jeszcze około godziny.


💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Hej!
Znowu korekta niedopracowana ale jest!
Serio mi się nudzi

666 słów

KochamCieDzinold

[PORZUCONE] Życie które wyśnisz //Katsuki Bakugo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz