Arkadaşlar selam, önce bir duyuru yapmam gerek daha sonra sizi hikayeyle baş başa bırakacağım:)
Yeni bir fic yayımladım ve ne gariptir ki vmin değil ajdkajfk
Kendisi halis mulis türk bir shiptir a dostlarMaster Chef'ten Sefa ve Emir'in başrol olduğu bir SefMir shipppssss;))))*-*
Bir göz atın derim, çok öptüm muah hadi görüşürüz iyi okumalar^^
Bu arada smutlu bir bölüm abdestiniz varsa çok geç, okuyun banane aq
×
Taehyung ile ilişkimiz tam bir aydır mükemmel ötesi ilerliyorken, Yoongi hyung ile Jungkook arasında da, Taehyung ile dedikodu yaparken elde ettiğimiz bir kıvılcım bulunuyordu.
Bunu Jungkook'a yaklaşık bir hafta kadar önce sormuştum ancak beni başından savmış ve çok şüpheli sayılacak davranışlar sergilemişti.
O.. kekelemişti!Makyaj masama sinirle oturmuş, bugün ki en önemli projelerimden biri olan 'VOGUE' dergisinin kapağı için yapılan makyajımı incelerken, Natasha bu şaheseri temizlemek amacıyla malzemeleri hazırlıyordu.
Natasha yüzümdeki makyajı silerken, işini bitirip odamın baş köşesini kesen Jungkook'a göz ucumla bakıyordum. Benden nasıl saklarsın he, domuz kılıklı herif? Hani kardeştik ulan? Ben Tae ile aramdaki herşeyi sana rapor halinde sıralamışken, senin bu yaptığın kahpelik ne, vicdansız herif? Bir de karşımda 'No olokoso vor, o bonom hyongom..' demez mi.. Sinir şey. Nasıl baktığını görmüyoruz herhalde? Elimde birsürü moment var benim anlıyor musun süt kesiği?!
"Jimin, bu fotoğraf kötü çıkmış, tekrar mı çekilsen acaba?"
Jungkook elindeki küçük fotokartı bana doğru gösterirken, ucundan bakıvermiştim."Sanane, sana mı soracağım? Makyajım da siliniyor zaten, yok çekim falan."
Elimle kovuyormuş gibi bir işaret yaparken göz devirmiş ve kollarımı göğsümde birleştirmiştim."Birşey demedim ki zaten Jim, neden tersliyorsun?"
"Terslerim canım."
Neden tersliyormuşum.. Bak bak bak. Bilmiyorsun sanki.
Talya ve Natasha her ikimizde göz gezdirip tekrar işlerine döndüklerinde, gözlerimi kapatmış ve uykumu bastırmaya çalışmıştım. 2 gündür dergi çekimleri yüzünden sabahın köründe geliyordum ve erken kalkmaktan zaten nefret eden vücudum, şuan resmen bana küfrediyordu.
Tanrıya şükür ki Taehyung var, yeni taşındığımız evin önünden geçtiği için bizi de o getiriyordu ve eğer o olmasaydı, çok daha bitik durumda olabilirdim. -Lanet olsun ki otobüs durağı 200 metre ilerde kalıyordu ve bu kıçımızı kaldırmakta güçlük çeken ben ve Jungkook'un hiç ama hiç işine gelmiyordu.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model | vmin
Fanfiction》Bir gece kulübünde çalışan Park Jimin'in, bütün vücudu ile aldığı para yetmemeye başlar. O sırada ise Kim Taehyung ile karşılaşır. '150920