》aklım almıyor..

2.6K 231 59
                                    

Sabah uyandığımda ilk işim, gözlerimi açmadan, ağzımdaki tadı yok etmek amacıyla birkaç kez yutkunmak olmuştu.
Üstümdeki ince yorganla birleşmiş olan vücudumu sürterek oturur pozisyona geldiğimde, kuyruk sokumumda derin bir ağrı hissetmiştim. Kaşlarımı çatarak gözlerimi yavaşça araladığımda, karşımda olan manzara ile kimin ve ne amaçla bulunduğum ev gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçmesini sağlamıştı.

Yatakta bir hareketlilik hissettiğimde, omzum üstünden o tarafa doğru bakmış ve tek kolunu kafasının altına koyarak uyuyan Taehyung'u görmüştüm.
Yüzümde istemsiz oluşan gülümsememle gri çarşafın üzerinde kusursuz görünen varlığa bakıyordum.
Belki bu daha da uzun sürebilirdi, ancak bir anda komodinin üzerinde olan telefonum bu anı buruşturup çöpe atmaya yetmişti.
Uzanarak telefonumu aldığımda, gözlerim önce saatle, sonra arayan kişiyle buluştuğunda kocaman açılmışlardı.
Hızla aramayı cevapladım ve ayağa kalkarken, telefonu kulağıma dayadım.

"A-alo? Talya? Ne oldu?"

"Hah, hiç. Bir arayayım dedim. SENCE NE OLABİLİR JIMIN?! FOTOĞRAF ÇEKİMİN BİR SAAT İÇİNDE BAŞLAYACAK! DUA ET DE BAY KIM SENDEN SONRA GELSİN, YOKSA İŞİN BİTER!"

"Uyuyakalmışım, özür dilerim. Şimdi hemen geliyorum. Seni seviyorum, lütfen Bay Kim gelirse bir şekilde oyala~"

Telefonu hızla kapatarak yatağa attığımda, altımda olan boxer ile odada tur atıyordum. Kıyafetlerim.. kıyafetlerim.. kıyafetlerim.. heh! İşte oradalar.
Camın önüne gelerek kıyafetlerimi giymeye başladığımda, Taehyung da uyanmış ve aralık gözleriyle bana bakıyordu.

"Bay Kim.. Saat 11 ve biz çok geç kaldık!"
Gömleğimi pantolonumun dışına bırakarak söylediğim şeyle, yatakta hafifçe doğrulmuş ve birkaç saniye kendine gelmek için zaman tanımıştı.

"Jimin ben patronum, unuttun mu?"

"Hayır, nasıl unutabiliri-"

"Ee? Seni kovan kişi de benim yükselten de. Neyden korkarak hareket ediyorsun şuanda?"
Lafımı keserek bana doğru gelmeye başladığında, yutkunarak etrafıma bakmaya başladım.

"Neyden korkacakmışım? Hiçbir şeyden. Ama fotoğraf çekimim-"

"Bekleyebilir."

"Ama Talya'ya hemen geleceğimi söyl-"

"Bekleyebilir."

Dibimde olan vücudunu iyice bana yaklaştırıp tek eliyle belimden kavradığında, nefesimi tutarak yüzüne bakıyordum. O ise gözlerini kapatarak, anlını omzuma koymuş ve hâlâ uyuyor gibi görünüyordu.

"Bir yerinde.. ağrı var mı?"
Boşta olan eliyle kalçamı tutup beni kendine bastırdığında, yutkunmuş ve sesimi düzelttikten sonra mırıldanmıştım.

"Biraz.."

Kafasıyla onaylayarak benden ayrıldığında, dolabına yürümüş ve siyah bir gömlekle siyah bir pantolon alarak yatağın üzerine atmıştı. Arkasından onun şekilli üst vücudunu izlerken, beni görüyormuş gibi yanıt vermişti.
"Hazırsan eğer çıkalım."

"Peki."

Kısaca onaylayarak aşağı indiğimde, sırt çantamı alarak içine telefonumu atmış ve boy aynasının önüne gelerek saçlarımı düzenlemiştim.
Ama bir dakika..

"Hadi."

Taehyung merdivenlerden inerek cüzdanını arka cebine sıkıştırıp büyük adımlarla demir kapının önüne geldiğinde, onu durdurmuştum.
"Ama birlikte gitmemiz sorun olabilir, en iyisi ben bir taksiye-"

Model | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin