Bugün olan lanet bir anımı anlatıyorum, toplanın champ
2 günlük 10gb hediye kazandım ve sevinçten full kendi internetimi kullanarak videolar falan izledim, instagramda gezdim, fice bölüm bile yazdım. Çatır çutur yediğimi düşünürken ise yanlızca gece 00.00-06.00 arası kullanabileceğimi öğrendim.
1000 MB KALDI KENDI İNTERNETİMDEN SIÇAYIM BÖYLE İŞE AQKısacası bir ders aldım..
GECE KULLANMALIK İNTERNET Mİ VERİLİR OROSPULAR SİZİ
BİR DAHA BU TARİFEYİ KABUL EDENİNNeyse. Bu arada başlık bana ithafen değil, tamamen hikayeyle ilgili aklınızda şüphe olmasın, ben neden böyle bir dipnot geçiyorum şuanda?
Siktir edin dewamke
×
"Hasiktir, hasiktir! Oğlum çıldıracağım! Jimin azdım lan amına koyayım."
Jungkook'a daha fazla devam etmemesi için, kucağımdaki yastığı ısırarak attığım çığlığı es geçmiş ve ona hızla bir tokat savurmuştum.
"Sana azman için anlatmadım şeref yoksunu kardeşim benim. Sadece ağzıma sıçıp o odada ne yaşandığını bıkmadan 2 saat boyunca sorduğun için anlattım. Bir de.. aklıma geldikçe hoş oluyorum o yüzden anlattım."
Son cümlemi sırıtarak duvara bakarken söylediğimde, yanağıma sertinden bir tokat yemiştim.Çenemi tek elimle düzeltirken, neden birbirimize ikide bir tokat attığımızı düşünmüştüm.
Ama bu kısa sürmüştü."İçinin hoş olması azmak demek, göt."
"Ben soft hissediyorum ama.."
Dudaklarımı büzdüğümde, bir tokat daha yemiştim.Sikeceğim ama.
"Şerefizsin Jimin."
Gülerek ve işaret parmağını bana doğru sallayarak konuştuğunda, merakla sormuştum.
O ise ona yakışır bir cevap vermişti."Neden olacak, kaptın patronu. Jimin biz şimdi zengin mi oluyoruz?"
"Daha neler."
Histerik bir gülüş attığımda ise, koluma yapışmış ve beni sarsmaya başlamıştı."Bak beni satıp gitmeyeceksin oraya değil mi? And içtim ki kırarım bacaklarını. Otur oturduğun yerde. Ben evlenmeden sana kapı dışarısı haram! Duyuyor musun beni? Yanlızlık fobim var benim delirtme beni."
"Dur bir dur artık amına koyayım. Sen de hemen yolladın beni. Bırakmam seni merak etme. Kardeşimsin sen benim, hem.. yeni eve taşınıyoruz oğlum hemen gitmem merak etme sen."
Omzunu sıktığımda, gülümsemiş ve yanağımı patpatlamıştı.
Gözlerimi kısarak ona baktığımda ise, aniden aklına gelen şeyle yüzüne garip bir ifade takınmış, eli olduğu yerde kalakalmıştı."Hey, ne oldu?"
Anında değişen bu haline karşı sorduğumda, elini saçlarının arasından geçirmiş ve oflamaya başlamıştı."Yoongi hyung finans raporlarını kopyalayıp ona mail atmamı istemişti! Telefonum nerede benim?" Ayaklanıp sağa sola bakmaya başladığında, aynı zamanda konuşuyordu "Cidden kafayı yiyeceğim, nasıl unuturum ben? Öldürecek beni, sonra da ormanın derinliklerine götürüp yanlız bir fidanın altına dikecek ve su bile dökmeden ayrılacak oradan! 6 saattir beni bekliyor olmalı. Hey, bu boxerın çalışma masanda ne işi var? Her neyse, telefo- buldum!"
Telefonunda hızla parmaklarını gezdirmeye başladığında, ben o sıra kucağıma fırlattığı boxerımı katlayıp çekmeceme koymakla meşguldüm.
"Çok abartıyorsun, hyung öyle biri değildir. Tamam kabul ediyorum biraz soğuk bir insan ama yumuşacık bir kalbi vardır onun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model | vmin
Fanfiction》Bir gece kulübünde çalışan Park Jimin'in, bütün vücudu ile aldığı para yetmemeye başlar. O sırada ise Kim Taehyung ile karşılaşır. '150920