Uyarı: Bu bölüm +18 sahneler içermektedir.
Rahatsız olanlar okumasın diyeceğim ama kim siker okuyun aq
Good Günah Times;)
🐯🐥
Natasha ve Talya şirketten çıkarken Jungkook tek gitmeyi istemediği için onu da almışlardı ve ben koca şirkette Bay Kim ile birlikte kalmıştım.
Ne Bay Kim'i ya, ağzım da iyice alıştı. Taehyung işte.
Sırt çantama masamdaki eşyalarımı yerleştirirken, bir yandan da telefonuma bakıyordum.
"Jimin?"
Kapımdan gelen sesle oraya dönmüş ve Taehyung'un kapı pervazına yaslı bir şekilde beklediğini görmüştüm.
"Çıkalım mı?""Olur."
Çantamı sırtıma alarak ona doğru yürüdüğümde, kapıdan ayrılmış ve bana yol vermişti. Ufak bir gülümseme ile yanında yürümeye başladığımda, arada bir bana bakıyor ve önüne dönüyordu.
Nereden mi anladım?
Çünkü denk gelip birbirimize bakarken yakalanıyorduk.Arabasını açıp yerleştiğinde, ben de arkasından ön koltuğa binmiş ve kemerimi bağlamıştım.
×
Götümü satsam alamayacağım lüx bir villanın önüne geldiğimizde, resmen bağırıyordu ben Kim Taehyung'a aitim diye.
Dibim ve ben düşerek arabadan indiğimizde, Taehyung rahat bir şekilde önden yürüyordu.
Bense etrafıma bakmakla meşguldüm.Patikadan yürüyüp cam kapıdan içeri girdiğimizde, evde kimse yoktu. Acaba hizmetli çalıştırmıyor muydu?
"Ben üstümü değişip geliyorum, takıl sen."
Bana kısaca bir dipnot geçerek merdivenlere yöneldiğinde, ağzımdan herhangi bir olumlu laf çıkmamıştı.
Ama olsun, en azından etrafı inceleyebilirdim.
Kapıdan girdiğimiz andan itibaren amerikan bir mutfak karşılamıştı bizi. Taehyung modern biri olduğundan her yer beyaz ya da gri rengindeydi ve ortamı çok ferah yapıyordu.
İnsan burada bir yıl geçirse sıkılmazmış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model | vmin
Fanfiction》Bir gece kulübünde çalışan Park Jimin'in, bütün vücudu ile aldığı para yetmemeye başlar. O sırada ise Kim Taehyung ile karşılaşır. '150920