》"lütfen benden kaçma"

1.5K 130 42
                                    

Hepimiz oturma odasına geçtiğimizde, Jungkook asık suratıyla içimizi karartmaktan kendini alıkoymuyordu.

"Artık anlatacaksın diye umuyorum, Kook."
Sakin olmaya çalışırken kurduğum cümleyle, Taehyung elini dizime koyarak okşamaya başlamıştı.
Jungkook gözlerini televizyondan ayırıp bizde sabitlediğinde, bu sefer Taehyung araya girmişti.

"Seni sıkan birşeyin olduğu belli, bunu bizimle paylaşabilirsin Jungkook. Çekinmene gerek yok."
Onu kafamla onayladığımda, devam etmişti.
"Gece vakti seni kapıya kadar getiren şey ne? Ayrıca adresimi nereden biliyor Tanrı aşkına Jimin?"
Bana dönerek sorduğunda, omuzlarımı silkerek bilmediğimi ifade etmiştim.

"Jimin söylemedi."

Bakışlarımız onunla kesiştiğinde, bu kısa sürmüştü, çünkü o gözlerini ellerinde kenetlemişti.

"O zaman nasıl geldin?"
Soru sormadan ilerleyemeyeceğimize kanaat getirerek sorduğumda, başarılı olduğunu gördüm. Çünkü dili çözülmeye başlamıştı.

"Beni.. Ya off beni Yoongi hyung getirdi."
Oflaya puflaya ayağa kalkıp dolaşırken, ben de onunla birlikte ayağa kalkmıştım.

"Nasıl yani? Siz birlikte miydiniz?"
Şaşkınlıkla söylediğim şeyle, Taehyung da konuşmuştu.

"Otursanıza ya konsantre olamıyorum."

Ona katıldığımı belirtip, Jungkook'un yanına gittiğim gibi kollarından çekerek koltuğa oturtmuştum.

"Oflayıp puflama bak gelişine yapıştıracağım bir tane duvarla bir olacaksın."
İşaret parmağımı ona doğru sallayınca, susmasıyla birlikte tekrar yerime oturmuştum.
Taehyung bana doğru kocaman gözleriyle bakarken, ona arkama dönmüş ve tekli koltukta oturan Jungkook'la gözlerimi birleştirmiştim.

"Ne yapıyordunuz bu saatte? Bir dakika içinde anlatmazsan-"

"Jungkook anlat gözünü seveyim."

Jungkook hızla onaylayarak söze başlayınca, ikimiz de gözlerimizi onda odaklamıştık.

"İş çıkışında beni bir yere götürmek istediğini söyledi.."

Jungkook'dan..

Çantamı toparlamış ve eve giderken markete uğrayıp Jimin'in yokluğunda çatır çutur cips yemeyi hayal ederek ağzımın suyunu silerken, omzuma dokunulmasıyla hızla o tarafa dönmüştüm.
Yoongi hyung tüm dikkat ve soğukluğuyla bana bakıyordu.

"Jungkook."

İsmimi onun dudaklarından duymamla birlikte vücuduma gelen enerji ve heyecanla yanıtladım.
"Efendim hyung?"

Ellerini mavi kotunun cebine atarken, bana bir adım yaklaşmış ve hemen arkamdaki masamın üzerinde bulunan çantamı eline almıştı.
"Benimle gelir misin?"

Bir ona bir çantama bakarken, kendimi frenlemiş ve merakla sormuştum.
"Nereye? Yani.. sen gerekmedikçe benimle sohbet bile etmezsin hyung, birden bire nereden çıktı?"
Histerik bir kahkaha attığımda, elini omzuma atmış ve sıkmıştı.

"Seni bir yere götürmek istiyorum. Benimle gelecek misin Jungkook?"

Jimin'den..

"Bir dakika bölüyorum ama. Jungkook, bu anlattığın Yoongi hyung, bizim şirketteki Yoongi hyung değil mi? Hayır ben mi yanlış tanıyorum, adam bu kadar seksi mi amına koyayım ballandıra ballandıra anlatıyor-"

Model | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin