▪ ʄɨռռɛas ▪
Egy kihallgató teremben ült az asztalhoz bilincselt kézzel, ami érezhetően nyomot hagyva erősen szorította a csuklóit. Azzal nyugtatta magát, hogy ez biztosan valami teszt, vagy valami félreértés és ezzel a felvetéssel együtt vissza mehet folytatni a munkáját, de nem értette a körülbelül másfél órája felé vágott vádakat. Stanley nyomozó halálával gyanúsítják? - Nem is gyanúsítják, már gyakorlatilag le is van tartóztatva, kérdés nélkül rávágta ez az öltönyös alak, hogy ő egy gyilkos, de ha ez így van akkor mégis miért ül a kihallgató teremben? Kíváncsi, hogy a többi eset is ő lenne-e? Finneas még azt is logikusabbnak találta, ha Richard halálával gyanúsítják (annak sem lett volna túl sok értelme, de a baráti kapcsolatok miatt talán következtethetett a rendőrség ilyen és efféle ok-okozati összefüggésekre.) Finneas ártatlan, és nem számít mit tárnak elé ő ártatlan marad. Tudta, biztosra tudta, hogy ő nem ölt meg senkit az ügyben kapcsolatban. A kórházban már meghalt a kezei között - egy kivételével - több olyan beteg is aki nem bírta a műtétet és ezért az immurendszere feladta a harcot és ezért átlépett a túlvilágra, de Finneas nem mondaná magát gyilkosnak. Ez a munkájához tartozik, a munkájához amiből magának őszintén bevalva igazán kimozdulna pár napra, ezek után több évre is, de nem teheti. Viccből még azt is megfontolta, hogy lehet, hogy tényleg megölne valakit csakhogy ne kelljen stresszhelyzetben emberek életére vagy halálára támaszkodnia. Jelenleg is lehet, hogy több ezren halnak meg, mivel most ő nincs ott a helyén.
- Nézze, bármi is legyen ez az egész egy félreértéssel van dolga. Nem tudom miért vádol gyilkosságért amikor jó ha néha haza tudok ugrani, nemhogy elmenjek hova is-?
- Sherman Avenue. - Vágta rá Hudson, de nem várta meg, hogy Finneas egy újabb szót is szóljon. - Nézze, Dr. Hazben... maga bármivel áll elő nem tud ebből kiszabadulni. Vannak bizonyítékaink amik esélyt adhatnak a kibújásra, de jelenleg több olyan is van amit lehetetlen kimagyaráznia.
- Akkor miért ülök itt?
- Az indétékok miatt. Miért ölte meg? Megfenyegette valaki? Netán pénzt ígértek magának? Találkozott egy R nevű fickóval? - Ekkor a mutató ujját felemelte, mielőtt Finneas levegővételhez juthatott volna. - Ha ezeket mind elmondja akkor is oda kerül ahova, 56 börtönben letöltendő évvel.
- Ez nevetséges. Nem követtem el semmit sem! - Emelte fel a hangját Finneas. - Van valami kép rólam, ahogy selfiezek Stanley hullája mellett vagy mi? Mert ha nem...
- Egy ujjlenyomat, a maga ujjlenyomata. - Nyújtotta át az UV képeket Hudson Finneas kezei elé. - Ha jól tudom Stanley egy anyagot vitt magának, amit maga ezekbe a fiolákba tett. - Mutatott rájuk. - Az anyag tökéletesen megegyezik a Stanley-ben találtakkal, de hogy pontosan mit csinál azt nem tudjuk. Feltehetően Stanley sem tudta ezért magához vitte az anyagot ami miatt Stanley túl sokat tudott meg így megölte.
- Maga komolyan szórakozik velem. Nem én voltam.
- Finneas...
- Nem, komolyan. Nem én voltam. Mikor történt?
- Este 7 körül. - Mutatta meg Stanley boncképeit Hudson a pontos dátummal. 19:20.
- Nem én voltam. Én a kórházban próbáltam ekkor megmenteni egy anyuka életét. Sikerült, ha esetleg érdeklődne. - Finneas a szemöldökét ráncigálta, mintha a vádaktól kialakult volna benne egy tourette-szindrómára hasonlító betegség. - Nézze át a kórházi kamerákat, ha nem hisz nekem. Úgyis van 56 éve lecsukni, ha esetleg igaz lenne.
- Dr. Hazben, van egy mondás miszerint: "Hiszem, ha látom" és szentül megvagyok róla győződve, hogy ezek az ön ujjlenyomatai, de ha kételkedne ebben, pikk-pakk vehetünk öntől egy mintát.
YOU ARE READING
PΛЯΛZłТΛ - By: Pepsi
Horror2043-ban járunk ahol az emberiség egy halálos betegség - egy nevezetes CPECD - ellen küzd amit egy ugyanerre a névre keresztelt féregfaj okoz. A féreg az agyra összpontosítva éri el számos embernél az önkontroll elvesztését minek hatására az egyén s...