Harry Potter nem volt boldog. Miután legyőzte Voldemortot az élete sikeresnek volt mondható. A háború után a barátaival visszatértek az iskolába. A hetedik évben semmi más dolguk nem volt mint a tanulás. Ez meg is látszott mindegyikük jegyein. Pitonnak hála Harrynek még a bájitaltant is sikerült kiválóan megtanulnia, ami segített a fiúan bekerülni a gyógyítóképző programba. A varázsereje több mint elegendő volt hozzá hogy kiváló gyógyító váljon belőle.
Ron és Hermióne a háború után nem sokkal már szülői örömök elé nézhettek. Harry nagyon lelkes keresztapa volt, de vágyott egy saját családra.
Próbálkozott nőkkel és férfiakkal egyaránt, de senkinek nem számított csak ő. Minden partnere a vele járó hírnevet akarta kihasználni.
27 éves korára Harry már elismert gyógyító volt, de a legnagyobb vágya, a saját család, valahogy nem akart teljesülni.
Elhatározta hogy egyedül fog gyereket nevelni, csak meg kell találnia a tökéletes jelöltet.
-Harry ezt komolyan gondoltad? - nézett Perselus a mellett állóra.
-Igen. Gyereket akarok. Már belefáradtam a hiábavaló keresgélésbe. - nézett a fortyogó főzetre, ami megadhatja neki ezt.
-De mi lesz ha akit választasz megtudja a dolgot? - firtatta a bájitalmester. -Mi lesz ha követeli a gyereket?
-Nem fogja megtudni! - állította határozottan.
-Egyébként is ki a választottad? - hiába voltak Harryvel szinte a legjobb barátok a háború vége óta, nem tudta lebeszélni erről a hatalmas hibáról amit elkövetni készült.
-Gondoltam ha kész vagy a főzettel segítesz nekem kiválasztani. Kiváncsi vagyok a véleményedre egy két jelölt miatt.
Perselus az egyetlen akiben bízhatott a tervével kapcsolatban. Ron és Hermione nem értették meg. Hogyan is értették volna? Ők nagyon korán megtalálták egymást, nem kellett a folyamatos csalódásokat elviselniük.
-Remben. - bólintott rá a férfi -De most menj! Ne zavarj, mert elrontom a főzeted aztán esélyed sem lesz a gyerekre. - hessegette ki a fiatalabb férfit.
Harry kiment a nappaliba és csinált magának egy teát. A teát kortyolgatva elkezdte az információkat átnézni.Név: Thomas Brown
Kor: 32
Inteligencia: Kiemelkedően intelligens
Varázserő: 10/6
Betegségek: Nincs ismert probléma
Családi áll.: Egyedülálló
Orientáció: Homoszexuális
Munka: Könyvelő
Személyes vélemény: Kellemes beszélgetőtárs. Inteligens, bár kevés humorérzékkel rendelkezik. Külsőre megfelelő a sötét hajával és kék szemével. A gyerekre talan igényt tartana.Harrynek elég ígéretesnek tetszett a férfi, csak sajnos kevéssé vonzódott hozzá, ami persze ebben a helyzetben nem nagyon dominált.
Név: Blaise Zambini
Kor: 27
Inteligencia: Kiemelkedően intelligens
Varázserő: 10/8
Betegségek: Nincs ismert probléma
Családi áll.: ??? Folyton más partner
Orientáció: Biszexuális
Munka: Befektetési tanácsadó
Személyes vélemény: Kissé csélcsap, de megfelelő külsővel rendelkezik. Megbízhatatlan, a gyerekre nem tartana igényt ha megtudná.Blaise Harry ízlésének kissé megbízhatatlan volt, de mivel semmi esetre sem tartana igényt egy gyerekre megfelelő választás.
Név: Anton Dimarino
Kor: 38
Inteligencia: Kiemelkedően intelligens
Varázserő: 10/8
Betegségek: Asztma
Családi áll.: Nem ismert
Orientáció: Nem ismert
Munka: Auror
Személyes vélemény: Kedves és humoros férfi. Az auror munkából kifolyólag kissé paranoiás.A negyedik és egyben utolsó jelölt papírját egyenlőre nemnakarta elővenni. Nem érezte lehetségesnek a fárfit, hiába volt a legalkalmasabb.
Perselus miközben a termékenységi bájitalt főzte elgondolkodott. Lehet hogy nem ért egyet Harry döntésével, de kötelessége volt segíteni a fiatalabbnak.
Mikor végetért a háború, Harry volt az egyetlen aki kiállt érte. Megküzdött a bírósággal, az ujságírókkal sőt még a közvéleménnyel is komoly xsatát vívott csak hogy a férfi nevét tisztára mossa. Akkoriban csak azzal tudta a fiú kedvességét viszonozji, hogy segített felkészülni neki a vizsgákra. Most viszont lehetősége adódott hogy mindent visszafizessen neki.
A bájital persze tökéletesre sikeredett. Palackozás után Harryhez indult. A fiatalabb férfi a nappaliban tartózkodott néhány papír társaságában.
Harry észrevéve az érkezőt azonnal töltött egy csésze teát és a papírokkal együtt a férfi kezébe nyomta. Perselus a kedvenc karosszékében leülve kezdte tanulmányozni a kapott pergameneket.
-Zambini? Komolyan? - erre a fiatalabb csak megrántotta a vállát, Perselus áttért az utolsó emberre.
-Nem tudom hogy mennyire lennének alkalmasak, de Zambinin kívül szerintem mindkettő jó. - a régi tanítványa túl sok mugli drogot fogyasztott ahhoz higy egészséges utódja legyen.
-Van még egy, de ne legyél dühös oké? - adta át Harry félve az utolsó jelölt adatait.
Perselus a képet meglátva egyből kiejtette a kezéből a teáscsészét.
YOU ARE READING
Családra vágyva BEFEJEZETT
FanfictionHarry Potter gyereket akar, de nem szeretne kapcsolatot. Csak a megfelelő férfit kell megtalalnia. Férfiterhesség!!!