B/1

595 47 14
                                    

Medya Adam ve İriana

- İriana’nın ağzından –

Sıkıntıyla saçımın ucundaki bukleleri dağıtıp aynadan kendime baktım .

Neden bu gece için bu kadar süslenmiştim hiçbir fikrim yoktu .Sonuçta bu gece benim için bir önem taşımıyordu .Elena’nın zoruyla bir partiye gitmek zorunda kalıyorsanız buna mecburdunuz ,süslenmeye .Elena’yı anlamıyordum ,onun erkek tavlamaya ihtiyacı bile yoktu .Sadomazoşizm* adında hastalığı vardı ve beni çok rahatsız ediyordu .Bu teşhis ona geçen ay konulmuştu .

“Ah hadi ama ,süper görünüyorsun İriana !Bütün erkekler ağzının içine düşecek .”

Elena’nın isyankar sesini duyduğumda yatağımın üzerinden çantamı alıp odanın çıkışına yöneldim .”Seni hiç anlamıyorum .Üstelik benim erkek tavlama gibi bir niyetim yok !”

Bana bakışlarıyla karşılık verdikten sonra arabamın anahtarını komodinden alıp yanıma yetişti .”Bu gece süper olacak !Kimi çağırdığımı tahmin dahi edemezsin !”

Yine ne delilik yapmıştı ?Elena’nın beni sinir etmek dışında pek işe yaradığını görmemiştim .Ha bir de güzel yemek yapıyordu ama konumuz bu değil .Derin bir nefes aldıktan sonra evden çıktım .Zorunlu bir parti .Zorunlu bir arkadaş .Zorunlu bir yaşam .Şu an tek istediğim partinin olacağı yere varmaktı .

Elena arabanın kilidini açınca tok bir ses duyuldu .Bu ses hoşuma gidiyordu .Tuhaf bir kızdım ve takıntılarım vardı .Sesimi çıkarmadan yolcu koltuğuna yerleştim ve kemerimi taktım .Peki .Bu gece eğleneceksin İriana .Her şeyden ,herkesten soyutlanacaksın .Bu gece kendin gibi davranacaksın .

Araba yolculuğu boyunca hiç konuşmamıştık .Partinin olacağı yere geldiğimizde arabadan hızla indim .Baya büyük bir yerdi .Elena yanımda heyecanla bağırıyordu .”Bu gece süper olacak İriana !Zincirlerimi kıracağım !” Kendi zincirleri kırılamayacak kadar sabitti .Onu tanıyordum .Erkeklerle konuşmayı beceremiyordu bile .

“Sana iyi şanslar ben içmeye gidiyorum .”

Yanından hızla ayrıldıktan sonra bar masasına doğru yürümeye başladım .Etraftakilere bakarken barmenin beni süzdüğünü gördüm .İlgisini mi çekmiştim ?Nedense bu hoşuma gitmişti .

Yüksek taburelerden birine oturup sırtımı dikleştirdim .Üzerimde göğüs dekolteli ,derin sırt detayın olan bir elbise vardı .Barmen yanıma hızla geldiğinde gülümsedim .”Bakalım bu gece bu güzel hanım ne içecek ?”

Gülümseyip yerimde kıpırdandım .”Skol istiyorum .”

“Geceye hafif bir içkiyle başlamak her zaman avantajdır .”Göz kırptığında gülümsedim .”Diyorsun ha ?Uymam gerek sanırım .”

“Ben her zaman haklıyımdır güzelim .” Ukalalığı hoşuma gitmişti .Önüme koyduğu biradan bir yudum alıp göz kırptım .”İçki için teşekkürler .Sanırım arkadaşımın yanına gitmem gerek .”

Elena’yı şimdiden merak etmiştim. Tabureden inip hızla önüme döndüm .

Adım atmamla biriyle çarpışmam bir oldu .Tenimde biranın soğukluğunu hissettiğimde küçük bir küfür savurup birayı tezgaha koydum .Avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım .Müziğin sesi yüksek olduğu için sesim duyulmuyordu bile !

“Ne yaptığını sanıyorsun ?Önüne bakmıyor musun !” Sinirle soluyup kafamı kaldırdım .

Gördüğüm o tanıdık simayla şok oldum .”Şey ..ben özür dilerim fark etmedim .” O konuşurken şaşkın şaşkın yüzüne bakıyordum .Burada ne işi vardı ?Üstelik benden neden özür diliyordu ?Şu an burada bağırıp ,çağırıp beni rezil etmesini ,terslemesini beklerdim .Kalp atışımın hızlandığını hissettim .Onu unutmam iki senemi almıştı ama şu an tam karşımda dikiliyordu .Ayrıca benden özür diliyordu .Bu işte bir tuhaflık vardı .İçimde ona sarılma isteği dolmuştu .Hayır. Böyle değil .Bu kadar çabuk değil .

BlameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin