❗Warring❗ Ebben a részbe nemi erőszak történik! Aki nem bírja az ilyen részeket azt arra kérem inkább ne olvassa el!Megértéseteket köszönöm!
Jó szórakozást!❤Midorya veszélyben lehet
A könnyei egyre erőteljesebben folytak, ezzel el áztatva az egyenruhámat. Magamhoz húztam a síró fiút, majd oldalasan el döltem vele az ágyon, fejét a mellkasomhoz szorítva.
-Deku..szeretnéd, hogy itt aludjak? A házunk úgy is közel van a sulihoz... -suttogtam a fülébe. Ő csak igent jelezve meg rázta a fejét majd szorosan hozzám bújt. Néhány perc múlva hallottam hogy a légzése egyenlettessé válik majd halkan kezdi el venni a levegőt,
-El aludt.. -suttogtam halkan, majd adtam egy puszit a hajáb és én is követtem a zödhajút az álmok világában.
Körülbelül fél órát aludtam , majd amikor hallottam két csattanást ki nyitottam a szemem. Arra eszméltem fel hogy egy székhez vagyok bilincselve, Dekut meg hozzá kötötték az ágyhoz. Az említett fiú apja hírtelen egy beteg vigyorral került elém.
-MÉGIS MI A FASZT MŰVELSZ TE BETEG ÁLLAT?! -keltem ki magamból, ami a férfinak egyátalán nem tetszett.
-Enyje Bakugo-kun.. így kell beszélni egy felnőttel?! -kérdezte idegesen.
-Tch.. nekem nem mondja meg, hogy kivel és hogyan beszélek! Azonnal engedjen el!
-Hm.. -gondolkodott el- Nem. Nekem most játszadozni van kedvem -mondta egy perverz vigyorral az arcán, majd egy egyszerű mozdulattal szét tépte a pólomat.
-Mi..a?! Mégis mit csinálsz te bar.. -kezdtem bele, de valamivel be tömte a számat.
-Nyugi. Ha szót fogatsz nem fog fájni.
-Azzonal engedd el Kacchan-t -kezdett ek kiabálni Midorya
-Nahát.. de nagy szája lett valakinek.. -mondta, majd oda ment a hang tulajdonosához és adott neki egy csattanos pofont -Mit képzelsz, ki vagy te? Azt hiszed, hogy a magad fajta kis selejteknek van bármibe is beleszólásuk?! Te is tudod, hogy mi lesz ha fel baszol igaz?
-Nem érdekel! -ordította el magát. Én addig próbáltam fel fogni, hogy a fiúm apja miről beszél, majd egyszer csak beugrott, Midorya-ról vannak ennek a fasznak videói- Nem érdekel! Ha el engeded akkor tedd meg! Tölts fel mindegyiket, de őt hagyd meg értretted?! -akadt ki teljesen.
-Hihetetlen, hogy iylen messzire elmegy csak, hogy ez a pedofil állat elengedjen -gonoltam magamban.
Midorya szemszög:
-Dehát édesem.. -mondta ideges, egybe gúnyos hangsújjal mire le sütöttem a szemeimet, de ő sétált tovább, majd mikor odaért az ágyhoz államnál fogva fel emelte a fejem- szerintem te azt nem akarod különben meg tudják, hogy mekkora egy hím-ribanc vagy. Ezzel szégyent hoznál a családra. De senki sem akarja- mondta majd vadul ajkamra tapadt. Próbálztam ellenkezni, de a bénult végtagjaim és az erős szorításának hála nem jött össze.
Rá néztem Katsukira, akinek fájdalmas tekintete lyukat égetett a szívembe. Gondolat menetemből egy erős lökés és egy "jó érzés" zökkentett ki.
Erre csak egy nyögés szerü hang volt a válaszom. Éreztem, hogy egy kósza könycsepp legördül az arcomon. Rettenetesen fáj. Úgy érzem mindjárt szétszakadok. Apának mindig is nagy tagja volt de most... valahogy nagyobbnak érzem.
Bakugo szeszög:
El sem hiszem ami itt történik. A számomra legfontosabb szemly testét valaki más veszi igénybe méghozzá akarata ellenére. És már megint..már megint nem tudok ellen mit tenni. Olyan tehetetlennek érzem magam
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
ФэнтезиSziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...