16.rész

1.2K 75 16
                                    

De amikor megláttam hogy kivel kell küzdenem azt hittem rosszul leszek, mert akivel küzdök az...

-To..Todoroki-kun?!- mondtam elhaló hangon. Hirtelen egy kezet éreztem a derekamon ami magához húz. Megfordultam és láttam hogy aki megölelt az nem más mint Katcchan. Én persze vissza öleltem.

-Semmi baj. Meg tudod nyerni -mondta egy biztató mosoly kíséretében.

-Nem hiszem -mondtam lesütött fejjel- tudod..már nem merte úgy használni az erőmet mint régebben. Félek hogy az erőm teljesen összezúz nem lesz mindig itt Recover Girl. 

-Deku..nem azért jelentkeztél ide, hogy hős legyél?! -emelte fel a hangját Bakugo

-D..De -mondtam a földet kémlelve.

-Akkor próbáld meg uralni! Elég erős vagy hozzá!...Higgy nekem -mondta majd megcsókolt, amit egyből viszonoztam is. Végig szántva az alsó ajkamon kérte a bejutást amit nem is kérdés, hogy megadtam neki. 

Olyan fura..amikor Katcchan-nal vagyok úgy érzem, hogy nem kell félnem semmitől, hogy nincs semmi problémám Nagyon jólesi, hogy valaki törődik velem. Ez lenne a boldogság?

Gondoltam menetemből Aizawa-sensei zökkentett ki:

-Midorya-Todoroki páros készül! -nagyot nyeltem, majd felnéztem a szerelmemre, aki egy halvány mosolyt küldött, amit nem tudtam nem viszonozni.  

-Ne aggó, képes vagy rá... -monda a szokások rekedt hangjával. Én csak bólintottam, majd elindultam a küzdőtérre.

-Katcchannak igaza van! Nem azért jelentkezem a(z) UA-ba, hogy  féljek az erőmtől. Segíteni akarok az embereken. Így nem leszek rá képes..

Gondolatmenetemből egy hangos visszaszámlálás zökkentett ki:

-3..2..1..harc! -amint ez elhangzott Todoroki-kun már támadt is a jegével, amit épp, hogy kitudtam védeni. 

-Ideje nekem is támadnom -gondolta a fiú- maradj 5%-kon Midoria -figyelmeztette magát a zöldike. 

One For All- Smash! - Ez az! sikerült! Nem tört el a kezem és még el is találtam a felemás hajú fiút, aki az imént esett el.

-Todoroki-kun! Jól vagy? -kérdeztem aggódva.

-Igen..De te most ne velem törődj velem.. -mondta miközben felállt. Miután ezzel megvolt egyből meg is támadott a lángjával ami nem kicsit égetett meg. A fájdalom érzésére kicsit felszisszentem.

Amikor mögé kerültem -tudom hogy szánalmas és gyáva húzás, de csak így nyerhetem meg- már épp megtámadtam volna amikor megfordult és ,,kicsit" sikerült megsütnie, amitől összeestem.

-DEKU!! -hallottam meg Katcchan hangját..és innen, már minden sötét.

Bakugo szemszög:

Mire odaértem Midorya, már eszméletlenül feküdt a földön. A sensei le állítota a küzdelmet és elvitte Dekut a gyengélkedőre.

-TE IDIÓTA FASZ!! ÉSZNÉL VAGY BASZDMEG?! -akadtam ki, majd tiszta erőből bele robbantottam a képébe, amitől vagy 2m-t repült- Ha bármi baja lesz, én esküszöm , hogy MEGÖLLEK BASZD MEG!! -mondtam, majd mint akit puskából lőttek ki, úgy futottam a gyengélkedőre a szerelmemhez.

Todoroki szemszög:

Én..én nem ezt akartam. Szeretem Midory-át. Mindennél jobban. 

Gondolatmenetemből Bakugo robbanása zökkentett ki, amitől repültem vagy 2m-t.

TE IDIÓTA FASZ!! ÉSZNÉL VAGY BASZD MEG?! Ha bármi baja lesz, én esküszöm, hogy MEGÖLLEK BASZD MEG!! -ordított oda hozzám, majd már rohant is a gyengélkedő felé.

-Jól vagy Todoroki-san? -hallottam meg egy ismerős női hangot. amikor felnézem Momot pillantottam meg, aki kezet nyújt nekem, amit kis habozás után el is fogadtam.

-Igen, köszönöm -mondtam egy erőltetett mosollyal a számon.

-Tudod Bakugo-sannak nincs igaza. Nem a te hibád volt. Az volt a feladatod, hogy... -nem tudta befejezni mert közbevágtam.

-De! Ez az én hibám..ne figyeltem...És most fájdalmas égési sérülésekkel fekszik a beteg ágyon -mondtam lesütött fejjel.
-Te szereted.. -mondta a lány lesütött fejjel.
-Ne..nem! Mégis miről beszélsz? - mondtam egy kis pirral az arcomon.
Jaaj ugyan már Todoroki-san! -fújt ki egy adag levegőt- Látszik rajtad..
-Na jó -sütöttem le a szemem- Igen, szeretem Midoryát. Nagyon. És nem tudom hogy, hogy fogom ezt megbocsátani magamnak...

Bakugo szemszög

Miután a felemás barmot kiosztottam, már rohantam is Mido-hoz. Halkan be kopogtam, majd be is nyitottam.
-Szervusz Bakugo.

Sziasztok! Tuuudom ez uuundorìtoan sok kihagyás, és ezért ne kövezzetek meg. De mint Ckirarin írta (a kéresemre) elvették a telóm, bele kellet húznom a tanulásba, 1x voltam erőlétin és még egyszer szóbelin... meg ilyenek. Röviden tömören nem volt időm. De megpróbálok több időt szakítani az írásra is.
Na sziasztok!❤

🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant