Bakugo szemszög:
Amikor Deku felhívott nagyon megijedtem mert tudtam, hogy baj van. Gyorsan összeszedtem a cuccokat és már indultam is a park irányába.
~A parkban~
-Deku! -kiabáltam, amikor odaértem. Nem volt valami szép látvány. Mindenhol szívások és...
-Vágások!? -akadtam ki. Odamentem a szerelmemhez, majd szoros ölelésbe fogtam.
-Ka..Ka..Katcchan... -Deku átölelt, miközben könnyek lepték el a szemét.
-Deku... -suttogtam halkan, majd le támadtam ajkait. Egy kis habozás után vissza csókolt- Semmi baj. Most márt itt vagyok és ha kell meg védelek ettől az állattól.
-Kö..köszönöm Katcchan!
Leültettem egy padra, majd lefertőtlenítettem Mido sebeit, majd bekötöttem azokat.-Gyere... -segítettem neki felállni- ma este nálam alszol, és semmi ellenvetést ne halljak! -Deku csak bólintott. Megfogtam a kezét és elkezdtünk sétálni.
~Bakugo házánál~
Amikor megérkeztünk, bementünk és lepakoltuk a cuccainkat, közbe Deku nézelődött. Odamentem a háta mögé, majd megöleltem. Kicsit meg is ijedt.
-Oh..Katcchan..
-Bocs -mondtam megpusziltam a nyakát.
-Oi Deku! Nincs kedved fürödni. Épp akkor akartam elmenni amikor hívtál így elmaradt -ajánlottam fel neki.
-De -mondta majd megcsókolt. Olyan jól esett a csókja...teljesen elvesztettem az eszem. Hirtelen nekilöktem Dekut a falnak, ujjainkat össze kulcsoltunk és úgy folytattuk a tevékenységünket.Midorya szemszög:
Bakugo egyből visszacsókolt, közben végigsimított a hátamon, majd egyre lentebb haladt és kezei a fenekemen állapodtak meg, amibe bele is markolt. Ez egy jóleső sóhajt váltott ki belőlem. Ezután elváltunk a levegőhiány miatt.
-Nem...bírom...tovább -mondta levegőért kapkodva. De a hangjába ott volt a vágy is. Hirtelen felkapott menyasszony pózba, majd bevitt a szobájába és óvatosan leterített az ágyra és fölém magasodott
-Akarod? -kérdezte vággyal teli hangon. Válasz képen átkaroltam a nyakát és lejjebb húztam egy csókra
-Igen -miután ezt ki mondtam Bakugo forró csókokkal lepte el a testem. Pontosan nem tudom mikor, de lekerült rólam a boxer és megéreztem, hogy belém vezette az egyik ujjá, ami egy jóleső nyögést váltott ki belőlem, amit Bakugo is észrevett.
-Élvezed?-húzta kaján vigyorra a száját, majd elkezdte bennem mozgatni az ujját. Meg se várta a válaszom, már ostromolta is az ajkaimat. Nyelvével bejutást kért, amit persze meg is adtam. Élveztem, hogy nyelvünk vad táncot jár, de ez nem tartott sokáig mert a levegő hiány nagy úr. Hirtelen Bakugo belém vezette a második ujjá és ollózni kezdett velük.
Egy ideig ezt csinálta majd meg szólat:
-Jöhetek? -kérdezte Bakugo. Én csak bólintottam, majd hirtelen megéreztem kemény tagját a bejáratomnál és belém vezeti azt. Nem várt sokat, el is kezdett mozogni, amit egy fájdalmas nyögéssel díjaztam.
-AHH! Kat...cchan! E..ez fáj!
-Tudom..de egy kicsit még bírd ki -majd tovább csinálta. Kis idő múlva elkezdtem megszokni és a fájdalmas nyögések helyét átvette az élvezet.
-AHH!-nyögtem egy nagyot amikor eltalált egy bizonyos pontot.
-Meg vagy -morogta. Kicsit gyorsított a tempón, majd elkezdte azt a pontot böködni. Éreztem, hogy közel a csúcs, amit szerelmem is észrevett, és csak egy perverz mosolyt villantott rám. Hirtelen Katsuki lökött egy nagyot a csípőjén, és a nevét sikítva értem a csúcsra, Katcchan pedig belém élvezett.Bakugo szemszög:
Miután végeztünk kihúzódtam Midoryából és mellé feküdtem.
-Jó voltál drágám-mondtam a kis brokkolinak.
-Te...ish.
-Majd máskor óvatosabb leszek mondtam a zöld hajú barátomnak- gyere menyjünk el fürdeni -mondtam. Mire ő csak bólintott.
Miután lefürödtünk adtam Midónak tiszta ruhát, majd befeküdtünk az ágyba
-Jó éjszakát -mondtam, majd adtam neki neki egy puszit.
-Jó éjszakát -mondta majd, hirtelen a fejét a mellkasomba fúrta és úgy aludta az igazak álmát.Sziasztok! Figyu nem tudom,hogy holnap lesz-e rész mert hát újév, és hát jah. Szóval a holnap még nem tudom.
Na sziasztok❣
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
FantasiaSziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...