amikor szerencsétlen lefordult egy....
Midorya szemszög:
-Deku! -kiabált utánam a szőke sün. Rá nem nézve futottam egyenesen tovább, de pechemre egy sikátorba tértem be, ahonnan csak visszafelé tudnék kisétálni.
-Zsákutca... -mondtam bánatosan. Már épp használni akartam a képességem, amikor valaki elkapott hátulról és magához húzott.
-Jóth fogocskáztálh Dekuh? -kérdezte a szőke levegőért kapkodva, majd letámadta ajkaimat. Gondolkodás nélkül viszonoztam- Vissza kéne menni -mondta egy elégedett mosollyal, mire csak bólintottam. Már épp ki akartam lépni az öleléséből, de Katcchan hírtelen felkapott menyasszony pózba, amin ,,kicsit” elvörösödtem
Bakugo szemszög:
-Aranyos vagy... -adtam egy puszit az arcára- amikor el vagy pirulva -mondtam mosolyogva, mire szerelmem csak a nyelvét nyújtotta ki- Na induljunk -majd Deku-val a kezemben el indultam az iskola felé.~Time skip~
Amikor odaértünk a sulihoz letettem Dekut, majd ránéztem. Nem volt a legboldogabb.
-Mi a baj Deku?
-Az.., hogy... márt becsöngettek! -mondta idegesen- Elkéstünk!!
-Akkor siessünk -mondtam halál nyugodtam miközben megfogtam a kezét és elkezdtem magam után húzni a terem felé. Pont időben. Névsor olvasás volt és én következtem.
-Bakugo Katsuki! -szólított a tanár.
-Itt vagyok! -estem be a terembe (i.m.j: húú egyszer én is jártam így csak én írásbeli felvételinél. Rohanok a terem felé és szó szerint beesek a terembe) Midorya-val az oldalamon.
-Elnézést a késésért -hajolt meg a zöldhajú barátom
-Maguk holjá.. -kezdett bele Aizawa, de a hangosbemondó közbevágott.
-Bakugo Katsukit és Midorya Izukut kérem azonnal jöjjenek az igazgatói irodába -hallottuk meg Nezu-igazgató hangját
-Eeeeh ne már!! -hallottam meg Deku nyávogós hangját.
-Hé Midorya!- néz perverz mosollyal Mineta- Mit csináltatok ti Bakugoval? -böködte az említett vállát a szőlőfejű nyomi.
-Há..t nem tu..dom -mondta a pipacsokat megszégyenítő fejjel.
-Oi, Mido-szoltam oda neki- szerintem jobb ha megyünk.
-Agggh..jó, menyjünk... -majd kimentünk a terembőlMidorya szemszög:
-Ajj Katcchan..! Úgy sajnálom. Most mia.. -közbe vágott.
-Nem a te hibád. Én mentem utánad. .....De így belegondolva ez mindkettőnk hibája-nevette el magát. Várjunk! Katsuki nevet?! Hozzák a kandi kamerát! Már nagyon rég nem hallottam nevetni. Erre a gondolatra egy apró mosoly kúszott az arcomra és igy folyattam a sétát az igazgatói iroda felé.
Amikor odaértünk az említett helyiséghez, az a mosoly kezdett halványodni, amit a szőke is észrevett.
-Ne aggódj! Nem lesz gond -mondta, majd bekopogtatott az ajtón.
-Szabad! -hallottuk meg az igazgató hangját. Vettem egy mély levegőt, majd benyitottunk az irodába.
-Üljetek le -mutatott a vele szembe levő 2 székre. Mi csak bólintottunk, majd leültünk az említett tárgyakra- Gyerekek -dörzsölgeti a halántékát- mégis mi a fenét képzeltek, hol vagytok?!... játszótéren?! -akadt ki az igazgató- Leugrotok a tetőröl, elhagyjátok az iskola területét és Bakugo a karjában hoz téged vissza Midorya?! -dobta elénk a képeket, amiket a kamera felvett- Mi a mentségetek?
-Sa..sajnálom igazgató úr...ez az egész az én... -nem tudtam befejezni mert Bakugo közbevágott.
-Tudom, hogy mit akarsz mondani Deku, és 2x-ra sincs igazad. Ez mindkettőnk hibája -nézett rám egy olyan arckifejezéssel, amit nagyon ritkán látok. Ami azt sugározza: „Bármi lesz, majd együtt megoldjuk”
-Jó-jó emeltem fel a kezem védekezés képpen.
-Khm.. nem zavarok? -kérdezte a velünk szemben lévő „férfi”.Bakugo szemszög:
-E.. Elnézést -hajolt meg Mido, megadva a tiszteletet.
-Nos, ha minden igaz most van osztályfőnökiük, igaz? -erre csak bólintottunk -nos ezt nem az én feladatom lenne elmondani... -az igazgató elgondolkodott- hmm... nem is lenne rossz -mondta alig hallhatóan
-Hm. Mi nem lenne rossz? -kérdezte a mellettem ülő fiú ijedten.
-Hát az hogy...Na egy újabb undorítóan hatalmas késés... bocsika csak most minden a nyakamba szakadt. 19-én ballagok, 23-án beiratkozás az új suliba stb. Magyarul...teljesen be vagyok táblázva. Ezen majd próbálok javítani.
Akit érdekel annak mondom, hogy holnap a „Csalódás-„hoz is rakok ki új részt.
VOUS LISEZ
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
FantasySziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...